Auton sisävalo ei syty kun oven lukituksen tai itse oven avaa. Sisävalo toimii vain jos on virta päällä ja kytkee valon painikkeesta. Mistä etsiä vikaa? Sisävalo on siis tuo yksinkertainen malli jossa on vain nappi päälle/pois. Ohjekirjan mukaan valon pitäisi syttyä kun oven avaa. https://www.ebay.co.uk/itm/Citroen-Xsara-Picasso-front-interior-light-/323487730242
Xsara Picasso -05 sisävalon toiminta
1
161
Vastaukset
- Anonyymi
Myös minulla sama ongelma vuosmalli 2008 xsara picassossa.
Kaikki sulaakkeet ja releet mitä on löydetty on tarkistettu ja kaikki ehjät.
Myös sellainen ongelma on että sisävalojen lisäksi ei toimi parkit eikä takana ajovalot..
Muut toimii..
Automaatti asennossa kun on valojatkaisin ja painaa valo vivun päässä olevaa nappia kuuluu vain piip..
Mutta ei tapahtu sitä että kytkeytyis ajovaloautomatikka päälle tai pois..
Tämän pitäisi kytkeä valoisuus asteen mukaan toimintaan takavalot kun hämärää tarpeeksi..
Jos joku vaan tietäisi citroen xsara picasso auton valojen vikoja tai mahdollisia piiloreleitä yms niin minä ja moni muu arvostaisi tietoa valtavasti..
Näät auton sähköt ovat näitä ranskalaisen sähköinsinöörin parhaita saavutuksia mitä tulee monimitkaisuuteen..
Takavalojen takanakin on sulake boksi rivi.. Kummankin takavalon takana releet.. Eikä täs viel kaikki..
Sen verta sekava toi toimintatapa valoissa että kaikki tieto auttaa..
Joo milö ihme kun ei saa ehjä polttimo virtaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903