Haluaisin katsoa joko autosta tai turvallisenmatkan päästä kun masturboi.
Olen pienikokoinen joidenkinmielestä jopa nätti ujo turkulainen 19v naisenalku. Kiihotun mielettömästi kun katson netissä masturboivia miehiä. Nyt olen vihdoin päättänyt toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni ja haluan nähdä livenä miehen masturbointia.
Älä ehdota luoksesi tuloa. Niin rohkea en ole ( ainakaan viellä) Jos kuvio kiinnostaa sinua ja olet ehdottoman luotettava ja sanasi pitävä. Haluan siis pysyä turvallisen matkan päässä ja katsella ( Itse päätän koskettelenko itseäni samalla)
En tiedä missä tämän voisimme turun alueella toteuttaa mutta keksitään yhdessä. Olen tällähetkellä työttömänä ( Ei en halua rahaa) joten itselle sopii käytännössä aika kuin aika.
Terveisin. Ujo pieni 19v naisenalku turun keskusta alueelta
Saanko katsella kun masturboi TURKU
11
629
Vastaukset
- Anonyymi
TULE KATSELEMAAN VANHAN SAVOTTAMIEHEN PALLEJA! T:171 CM\68 KG\HETERO SETÄ 84 VUOTIAS HEINOLA
- Anonyymi
Näin kertoo itse palsta kyyläri.
- Anonyymi
Kerro lisää! Miten yhteyttä jne?
- Anonyymi
Eikö äijät raksuta, et on karvaranne mies. Ja luultavasti bedofiili.
Lukee teidän viestejä ja hakkaa hanskaan... Lyödäänkö vaikka vetoa,!!- Anonyymi
Sinähän sen tiedät millainen itse oot
- Anonyymi
Miten olis ruissalossa haluaisin runkata tietäen et katselet ja sormesi olisivat kait klitalla vai saosinko kostuneet pikkarisi joille voisin laueta voisit vaikka nuolla spermat pikkareistasi kun k😎katselisin
- Anonyymi
Ihan täyttä bullshittiä koko kirjoitus. Kirjoittaja on mies.
- Anonyymi
Voi niitä reppanoita, jotka todella luulee että" ujo pieni 19v naisenalku turun keskusta alueelta" olisi kirjoituksen takana.
Kootkaa itsenne peräkammarin pojat, teitä viedään kuin vierasta sikaa.- Anonyymi
Vaan sinua ei pane edes se sika 🐽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan sinua ei pane edes se sika 🐽
Mikä sua harmittaa?
- Anonyymi
Sopiiko urheilija , sinkku ja oikeasti katselu on paras juttu en juo enkä polta,ja voin tarjota aamupala ja kulut ja muuta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913