Saanko katsella kun masturboi TURKU

Anonyymi

Haluaisin katsoa joko autosta tai turvallisenmatkan päästä kun masturboi.

Olen pienikokoinen joidenkinmielestä jopa nätti ujo turkulainen 19v naisenalku. Kiihotun mielettömästi kun katson netissä masturboivia miehiä. Nyt olen vihdoin päättänyt toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni ja haluan nähdä livenä miehen masturbointia.

Älä ehdota luoksesi tuloa. Niin rohkea en ole ( ainakaan viellä) Jos kuvio kiinnostaa sinua ja olet ehdottoman luotettava ja sanasi pitävä. Haluan siis pysyä turvallisen matkan päässä ja katsella ( Itse päätän koskettelenko itseäni samalla)

En tiedä missä tämän voisimme turun alueella toteuttaa mutta keksitään yhdessä. Olen tällähetkellä työttömänä ( Ei en halua rahaa) joten itselle sopii käytännössä aika kuin aika.

Terveisin. Ujo pieni 19v naisenalku turun keskusta alueelta

11

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TULE KATSELEMAAN VANHAN SAVOTTAMIEHEN PALLEJA! T:171 CM\68 KG\HETERO SETÄ 84 VUOTIAS HEINOLA

• Anonyymi

Näin kertoo itse palsta kyyläri.

• Anonyymi

Kerro lisää! Miten yhteyttä jne?

• Anonyymi

Eikö äijät raksuta, et on karvaranne mies. Ja luultavasti bedofiili.
      Lukee teidän viestejä ja hakkaa hanskaan... Lyödäänkö vaikka vetoa,!!

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät millainen itse oot

• Anonyymi

Miten olis ruissalossa haluaisin runkata tietäen et katselet ja sormesi olisivat kait klitalla vai saosinko kostuneet pikkarisi joille voisin laueta voisit vaikka nuolla spermat pikkareistasi kun k😎katselisin

• Anonyymi

Ihan täyttä bullshittiä koko kirjoitus. Kirjoittaja on mies.

• Anonyymi

Voi niitä reppanoita, jotka todella luulee että" ujo pieni 19v naisenalku turun keskusta alueelta" olisi kirjoituksen takana.

Kootkaa itsenne peräkammarin pojat, teitä viedään kuin vierasta sikaa.

• Anonyymi

Vaan sinua ei pane edes se sika 🐽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan sinua ei pane edes se sika 🐽

Mikä sua harmittaa?

• Anonyymi

Sopiiko urheilija , sinkku ja oikeasti katselu on paras juttu en juo enkä polta,ja voin tarjota aamupala ja kulut ja muuta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1274
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1271
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1009
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1002
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      272
      913
    Aihe