Eikö ole aika erikoista, että koronarokotetta ajavat ne tahot, joiden mielestä maapallon väkiluku on liian suuri ja sitä pitäisi saada laskettua noin 90 %:lla eli noin 7 miljardilla ihmisellä ja nyt ihmiset malttamattomina odottavat, että rokotteet valmistuisivat ja että saisivat tulla rokotetuksi.
Koronarokotteen arveluttava eettinen tausta
10
218
Vastaukset
Olisiko joku foliokaupan asiakas taas lukenut niitä nettikirjoituksia?
Ei. Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista." Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista."
Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta ihmisten elämänlaatu, vaan se kuinka paljon rokotteista saadaan rahaa näiden lääketehtaiden omistajien omaan taskuun. Heidän elämänlaadun parantamisesta on kysymys - ei sairaiden.Joppa2 kirjoitti:
" Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista."
Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta ihmisten elämänlaatu, vaan se kuinka paljon rokotteista saadaan rahaa näiden lääketehtaiden omistajien omaan taskuun. Heidän elämänlaadun parantamisesta on kysymys - ei sairaiden.> Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan
> rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta
> ihmisten elämänlaatu
Bill Gatesin intressit rokotteiden ajamiseksi eivät ole samat kuin lääketeollisuudella. Olet siis väärässä tässäkin.Joppa2 kirjoitti:
" Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista."
Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta ihmisten elämänlaatu, vaan se kuinka paljon rokotteista saadaan rahaa näiden lääketehtaiden omistajien omaan taskuun. Heidän elämänlaadun parantamisesta on kysymys - ei sairaiden.Lääkkeistä yleensäkin saadaan sitä enemmän rahaa, mitä paremmin ne tehoavat. Siinä sivussa sairaitten elämänlaatu paranee ja heidän elinikäänsä voi tulla kymmeniäkin vuosia jatketta.
Enkä oikein ymmärrä, mikä taho lääkkeitä tuottaisi jos lääketeollisuus ei sinulle kelpaa. Tuskin on enää mahdollista, että ne sekoitettaisiin apteekeissa. Monet apteekkien tekemät lääkkeet olivat myös tehottomia sairauksiin joihin niitä myytiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988