A-nainen............

Tuletko kahville nyt.............
<3

☕️☕️☕️☕️

Vai onko muka parempaa tekemistä.....
😳

58

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon varmaan B nainen mut kahvilla ollaan..

    • Anonyymi

      Paremmasta tekemisestä en tiedä, mutta harva nainen haluaa lähteä orangin kanssa kahville vai mitä olet itse Risto Reipas asiasta mieltä?

      • 😭😭😭😭..............
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        😭😭😭😭..............
        <3

        😘😘😘😘🤗😙


    • Anonyymi

      Aina löytyy parempaa tekemistä.

    • Anonyymi

      Kuka sun luo tulis? Kysympä vaan.

    • Anonyymi

      Ai Maijun ja sinun luokse?

    • Tänään vois syödä ranskalaisia, nakkeja, lihapullia ja perunasalaattia......
      <3

      😛😛😛😛

      • Anonyymi

        Hyviä eineksiä..kiireeseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä eineksiä..kiireeseen!

        Krapulamättöä...........
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Krapulamättöä...........
        <3

        Niin ajattelinkin..mut en kirjoittanut..


      • Anonyymi

        Roskaruokaa, ei kelpaa 😥


    • Anonyymi

      On, oon P miehen kanssa ”kahvilla” ;)

      • Anonyymi

        Ai paska miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai paska miehen?

        Porin miehen kaa, pasi liitto-orava


    • Ihanat kahvit oli taas............
      <3

      ☕️

      • Miulla oli aika vahvat..😨
        Tänne kelpaa karvainen oranki kainaloon.. 😁


      • Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

        Miulla oli aika vahvat..😨
        Tänne kelpaa karvainen oranki kainaloon.. 😁

        Apinamieskö? 🙈😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Apinamieskö? 🙈😁

        Ei, oranki.. Paljon viisaampi kuin moni mies..😁


      • Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

        Ei, oranki.. Paljon viisaampi kuin moni mies..😁

        Tiesithän, että "orangutan" tarkoittaa metsien ihmistä...? 😁 Kuugeli kertoo sen...😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesithän, että "orangutan" tarkoittaa metsien ihmistä...? 😁 Kuugeli kertoo sen...😅

        Viisaudesta ei oo tietoo...🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesithän, että "orangutan" tarkoittaa metsien ihmistä...? 😁 Kuugeli kertoo sen...😅

        Tiesin..
        Ilmankos tuntuukin sukulaissielulta..😅


      • Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

        Tiesin..
        Ilmankos tuntuukin sukulaissielulta..😅

        Sukulaissieluisuus onkin harvinainen...👯😁
        🙈&🙊


    • Pimpsu vois päättää, että onko nainen vai mies......
      <3

      🤔🤔🤔🤔

      • Nainen..😅 Oletko sinä Risto sitten oranki, jos niin kun kuvan perusteella mennään..?😁


      • Pimperopom3 kirjoitti:

        Nainen..😅 Oletko sinä Risto sitten oranki, jos niin kun kuvan perusteella mennään..?😁

        Kuvasta viis, mutta oikea etunimi on...........
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Kuvasta viis, mutta oikea etunimi on...........
        <3

        Sitähän miekin.. Vaikka eihän tuossa kuvassa mitään vikaa.. Söpö..😍


      • Et taida tietää edes mitä se tarkoittaa..🤣


      • Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

        Et taida tietää edes mitä se tarkoittaa..🤣

        Se tarkoittaa sinua.


      • Anonyymi

        Mies se on ja ruma.


    • Anonyymi

      Monelta ☺🥰?

    • Kaipa mä otan vähän olutta nyt..........
      <3

      • Anonyymi

        Se on transu.


      • Anonyymi

        😃🤣🤣👍


    • Anonyymi

      Mistä päin Risto kirjoittelee? Voisin tulla kahville, jos välimatka tarpeeksi lyhyt.

      En ole Anne

      • Anonyymi

        Mun 🥰😛😛😛😋


      • Pyysin kyllä heppaa............
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Pyysin kyllä heppaa............
        <3

        Kuka nyt herpestä kaipaa 🤣


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No tuota, Ristohan on aina äitinsä kanssa matkassa, äiti silleen esiliinana. Pitää huolen, ettei muita naisia tule taloon 👌

    • Anonyymi

      Risto ja ihaaana Maiju 💖

    • Anonyymi

      Tulen, jos laitat osoitteen mihin tulla. :)

      • Anonyymi

        Rantapulevaarti


    • Anonyymi

      Ei juoppoa kukaan huoli.

      • En mäkään aina juo...........
        <3


    • Anonyymi

      Miehellä pitää olla lihaksia tuommoinen herne ei kelpaa lilliputti ryömi vain äitiisi.

      • Käy apukoulu uudestaan...........
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Käy apukoulu uudestaan...........
        <3

        Ryömi äitiisi sehän kerjäsi sitä jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ryömi äitiisi sehän kerjäsi sitä jo.

        Mikä sua vaivaa............
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Mikä sua vaivaa............
        <3

        Vaivataanko pääsi paikoiltaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaivataanko pääsi paikoiltaan.

        Huh.........
        Kuten haluatte, rotta............
        <3


    • Anonyymi

      Kaunis mies 👌

    • Anonyymi

      Miksi laitat tuollaisia aloituksia ilman osoitetta?? Eihän me kaikki A-naiset edes tiedetä, mihin sitä kahvia pitäisi tulla juomaan.

      • En pääse tapaamaan oikeata............
        Kukaan teistä ei ole oikea...........
        <3


    • Anonyymi

      Kai sulla on aika iso kahvipannu sitten, ettei kukaan meistä jää ilman kahviasi? :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe