Tuletko kahville nyt.............
<3
☕️☕️☕️☕️
Vai onko muka parempaa tekemistä.....
😳
A-nainen............
58
138
Vastaukset
- Anonyymi
Oon varmaan B nainen mut kahvilla ollaan..
- Anonyymi
Paremmasta tekemisestä en tiedä, mutta harva nainen haluaa lähteä orangin kanssa kahville vai mitä olet itse Risto Reipas asiasta mieltä?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
😭😭😭😭..............
<3😘😘😘😘🤗😙
- Anonyymi
Aina löytyy parempaa tekemistä.
- Anonyymi
Kuka sun luo tulis? Kysympä vaan.
- Anonyymi
Ai Maijun ja sinun luokse?
Tänään vois syödä ranskalaisia, nakkeja, lihapullia ja perunasalaattia......
<3
😛😛😛😛- Anonyymi
Hyviä eineksiä..kiireeseen!
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Krapulamättöä...........
<3Niin ajattelinkin..mut en kirjoittanut..
- Anonyymi
Roskaruokaa, ei kelpaa 😥
- Anonyymi
On, oon P miehen kanssa ”kahvilla” ;)
- Anonyymi
Ai paska miehen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai paska miehen?
Porin miehen kaa, pasi liitto-orava
Ihanat kahvit oli taas............
<3
☕️- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
Miulla oli aika vahvat..😨
Tänne kelpaa karvainen oranki kainaloon.. 😁Apinamieskö? 🙈😁
- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
Ei, oranki.. Paljon viisaampi kuin moni mies..😁
Tiesithän, että "orangutan" tarkoittaa metsien ihmistä...? 😁 Kuugeli kertoo sen...😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesithän, että "orangutan" tarkoittaa metsien ihmistä...? 😁 Kuugeli kertoo sen...😅
Viisaudesta ei oo tietoo...🤭
Anonyymi kirjoitti:
Tiesithän, että "orangutan" tarkoittaa metsien ihmistä...? 😁 Kuugeli kertoo sen...😅
Tiesin..
Ilmankos tuntuukin sukulaissielulta..😅- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
Tiesin..
Ilmankos tuntuukin sukulaissielulta..😅Sukulaissieluisuus onkin harvinainen...👯😁
🙈&🙊
Pimpsu vois päättää, että onko nainen vai mies......
<3
🤔🤔🤔🤔Pimperopom3 kirjoitti:
Nainen..😅 Oletko sinä Risto sitten oranki, jos niin kun kuvan perusteella mennään..?😁
Kuvasta viis, mutta oikea etunimi on...........
<3Risto_ kirjoitti:
Kuvasta viis, mutta oikea etunimi on...........
<3Sitähän miekin.. Vaikka eihän tuossa kuvassa mitään vikaa.. Söpö..😍
- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
Et taida tietää edes mitä se tarkoittaa..🤣
Se tarkoittaa sinua.
- Anonyymi
Mies se on ja ruma.
- Anonyymi
Monelta ☺🥰?
Kaipa mä otan vähän olutta nyt..........
<3- Anonyymi
Se on transu.
- Anonyymi
😃🤣🤣👍
- Anonyymi
Mistä päin Risto kirjoittelee? Voisin tulla kahville, jos välimatka tarpeeksi lyhyt.
En ole Anne- Anonyymi
Mun 🥰😛😛😛😋
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Pyysin kyllä heppaa............
<3Kuka nyt herpestä kaipaa 🤣
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Pyysin kyllä heppaa............
<3Oisko tuo hyvä.https://youtu.be/A8t_1E3EWUg
- Anonyymi
No tuota, Ristohan on aina äitinsä kanssa matkassa, äiti silleen esiliinana. Pitää huolen, ettei muita naisia tule taloon 👌
- Anonyymi
Risto ja ihaaana Maiju 💖
- Anonyymi
Tulen, jos laitat osoitteen mihin tulla. :)
- Anonyymi
Rantapulevaarti
- Anonyymi
Ei juoppoa kukaan huoli.
- Anonyymi
Miehellä pitää olla lihaksia tuommoinen herne ei kelpaa lilliputti ryömi vain äitiisi.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Käy apukoulu uudestaan...........
<3Ryömi äitiisi sehän kerjäsi sitä jo.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Mikä sua vaivaa............
<3Vaivataanko pääsi paikoiltaan.
Anonyymi kirjoitti:
Vaivataanko pääsi paikoiltaan.
Huh.........
Kuten haluatte, rotta............
<3
- Anonyymi
Kaunis mies 👌
- Anonyymi
Miksi laitat tuollaisia aloituksia ilman osoitetta?? Eihän me kaikki A-naiset edes tiedetä, mihin sitä kahvia pitäisi tulla juomaan.
- Anonyymi
Kai sulla on aika iso kahvipannu sitten, ettei kukaan meistä jää ilman kahviasi? :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435
