Ei pahemmin ole mainostettu loistava sci-fi sarja ranskalais-brittiläistä yhteistyötä, vähän outoon aikaan lähetetään saattaa johtua niistä raakuuksista...
Maailmojen Sota fox-kanavalla
10
120
Vastaukset
- Anonyymi
Sekö missä on niitä koiramaisia koneita? Kai se on uusinta vaiko uusia jaksoja? Juoni tais olla kömpelö ja epäuskottava ja muutenkin toteutuksessa vähän halpismeininki, niin kuin foxin sarjoissa monesti.
- Anonyymi
Joo tästä on juuri kyse miten onnistui menemään itseltä ohi silloin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tästä on juuri kyse miten onnistui menemään itseltä ohi silloin....
Oli siihen kyllä saatu ihan jännittävä tunnelma, paikotellen melkein pelottava. Halpatuotantomaisuus vaan välillä puski läpi. En nyt muista ihan tarkkaan kun katsoin silloin ensimmäisellä kerralla, mutta esim. ihmisten toiminta tais olla välillä aika epäloogista. Ne tappajakoneet näytti pystyvän ampumaan hyvin tarkasti kaukaakin, mutta toisinaan eivät sitten osuneet millään. Aika kovaa ääntä pitivät liikkuessaan, ja tuntuivat ilmestyvän paikalle vain kun se oli juonen kannalta tarpeen. Se oli kyllä raaka se niiden teloitustyyli lähietäisyydeltä.
- Anonyymi
Tämähän on uusintakierroksella. Mainostettiin kyllä aikoinaan aika hanakasti silloin kun alkoi ensimmäistä kertaa.
- Anonyymi
Toisen kauden kuvaukset näyttäis alkaneen, miten lie etenee näin korona-aikana.
- Anonyymi
TV kakkosella joku toinen Maailmojen sota se on kaksiosainen
- Anonyymi
Tässäkin taas joku valopää yritti selittää olioille "järkeä" lävistettiin välittömästi
- Anonyymi
Katsoin muutamia alkujaksoja, ei ollut mielestäni kovin hyvä, kyllästyin.
t. Isogul Crime Lord.- Anonyymi
FOX tänään: War of the Worlds alkaa - Esko Valtaoja kommentoi ihmisten mahdollisuuksia avaruusolentojen hyökkäyksessä
"Avaruustähtitieteen professori Esko Valtaojan mukaan ulkoavaruuteen lähettämämme signaalit voivat kuitenkin pahimmassa tapauksessa houkutella kotiplaneetallemme kutsumattomia vieraita, joita vastaan meillä ei olisi teknologisia puolustuskeinoja.
– Ihmisillä ei todellakaan olisi mitään mahdollisuuksia puolustautua. Tarvitsee vain ajatella alkuperäiskansojen mahdollisuuksia puolustautua länsimaisia "löytöretkeilijöitä" vastaan, vaikka teknologian tasoissa oli vain vuosituhansissa laskettava ero, kertoo Esko Valtaoja. "
https://www.findance.com/uutiset/47499/fox-tanaan-war-of-the-worlds-alkaa-esko-valtaoja-kommentoi-ihmisten-mahdollisuuksia-avaruusolentojen-hyokkayksessa
- Anonyymi
Ylellä BBC versio Maailmojen sota
https://areena.yle.fi/1-4530643?autoplay=true
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832