Olipas tekstiä taas Ilkassa, tuleekohan Alajärvi saamaan verourojakaan sovitusti myllyistä?
Pistää vähän miettimäänn kuinka epätoivoinen on Alajärven taloustilanne kun tämmöiseen puliveivaamisen suostutaan.
Kuntaliitostahan ei missään tapauksessa voi suunnitella tällaisen taloustaidon omaavan kunnan kanssa!
Maisterilta kysyisin tuulivoimasaatavista
13
111
Vastaukset
- Anonyymi
Elä poika epäile kyllä tulee hyvät voitot
- Anonyymi
Ja toiseksi tuulivoima on ilmastotekoa parhaimmillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toiseksi tuulivoima on ilmastotekoa parhaimmillaan
Tervehdys. Teidän on turha huolestua lupasaatavista , nämä on hitusen luokkaa yrityksen
tämän vuosikymmenen potenttiaaliin. Tuulivoima on se tulevaisuuden energia johon tullaan satsaamaan, turve on loppusuoran tuote, turpeennosto tullaan lopettamaan lakipäätöksellä.
Mutta Vimpelikin voi olla kuntaliitoksen toteutuessa tuulivoiman tuottajien kärkijoukkona.
NÄILLÄ MENNÄÄN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervehdys. Teidän on turha huolestua lupasaatavista , nämä on hitusen luokkaa yrityksen
tämän vuosikymmenen potenttiaaliin. Tuulivoima on se tulevaisuuden energia johon tullaan satsaamaan, turve on loppusuoran tuote, turpeennosto tullaan lopettamaan lakipäätöksellä.
Mutta Vimpelikin voi olla kuntaliitoksen toteutuessa tuulivoiman tuottajien kärkijoukkona.
NÄILLÄ MENNÄÄNTeidän on turha huolestua lupasaatavista , nämä on hitusen luokkaa yrityksen
tämän vuosikymmenen potenttiaaliin. Tuulivoima on se tulevaisuuden energia johon tullaan satsaamaan, turve on loppusuoran tuote, turpeennosto tullaan lopettamaan lakipäätöksellä.
Mutta Vimpelikin voi olla kuntaliitoksen toteutuessa tuulivoiman tuottajien kärkijoukkona.
- Anonyymi
Nyt e kyllä vakuuta eikä epäusko hälvene, taitaa Alajärvi pysyä pystyssä vain runsaan valtion rahan turvin?
- Anonyymi
Alajärvellähän on uudehko lämpölaitos jonka kattilan alla on tuli, ei tuuli. Tiedoksi maisterille ja Pro Alajärvi-liikkeelle.
- Anonyymi
Jos tulee tyyni pakkastalvi joutuuko Alajärvi maksaa myllyihin valot?
YLE:n uutinen tuulivoimasta. Siitä selviää mm. se, että tosiasiassa Alajärvelle tulevien myllyjen omistaja on Ranskan valtion energiayhtiön tytäryhtiö.
https://yle.fi/uutiset/3-9936076- Anonyymi
Saavat vuodessa 2 miljoonaa kiinteistöveroa, isännät satoja tuhansia maanvuokratuloja ja muuta hyvää päälle. Kelpaisi meille myös vai mitä? Meillä on Lakiksen päällä iso valkoinen fallos, joka estää tänne kaiken rakentamisen. Saamme kuitenkin 1000 euroa vuokratuloa vuodessa tästä hyvästä.
Anonyymi kirjoitti:
Saavat vuodessa 2 miljoonaa kiinteistöveroa, isännät satoja tuhansia maanvuokratuloja ja muuta hyvää päälle. Kelpaisi meille myös vai mitä? Meillä on Lakiksen päällä iso valkoinen fallos, joka estää tänne kaiken rakentamisen. Saamme kuitenkin 1000 euroa vuokratuloa vuodessa tästä hyvästä.
2 miljoonaa. Kyllä Alajärvenkin pitää verottaa lain sallimissa rajoissa. Ensimmäisen vuoden kiinteistöveron määrä lienee 39 myllyllä noin 1,36miljoonaa, ja summa laskee joka vuosi 2.5%. Lakeanharjun säätutkaa ei veroteta samoin kuin voimalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saavat vuodessa 2 miljoonaa kiinteistöveroa, isännät satoja tuhansia maanvuokratuloja ja muuta hyvää päälle. Kelpaisi meille myös vai mitä? Meillä on Lakiksen päällä iso valkoinen fallos, joka estää tänne kaiken rakentamisen. Saamme kuitenkin 1000 euroa vuokratuloa vuodessa tästä hyvästä.
TÄLLÄ 1000 EUROLLA KUNTA EI TEHE MITHÄN
Anonyymi kirjoitti:
TÄLLÄ 1000 EUROLLA KUNTA EI TEHE MITHÄN
Hienoa että Vimpeli tarjoaa yleishyödylliselle palvelulle kohtuullista vuokraa.
- Anonyymi
ainaoikeavastaus kirjoitti:
Hienoa että Vimpeli tarjoaa yleishyödylliselle palvelulle kohtuullista vuokraa.
Saa Veto mainosrahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483