Maisterilta kysyisin tuulivoimasaatavista

Anonyymi

Olipas tekstiä taas Ilkassa, tuleekohan Alajärvi saamaan verourojakaan sovitusti myllyistä?

Pistää vähän miettimäänn kuinka epätoivoinen on Alajärven taloustilanne kun tämmöiseen puliveivaamisen suostutaan.

Kuntaliitostahan ei missään tapauksessa voi suunnitella tällaisen taloustaidon omaavan kunnan kanssa!

13

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elä poika epäile kyllä tulee hyvät voitot

      • Anonyymi

        Ja toiseksi tuulivoima on ilmastotekoa parhaimmillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toiseksi tuulivoima on ilmastotekoa parhaimmillaan

        Tervehdys. Teidän on turha huolestua lupasaatavista , nämä on hitusen luokkaa yrityksen
        tämän vuosikymmenen potenttiaaliin. Tuulivoima on se tulevaisuuden energia johon tullaan satsaamaan, turve on loppusuoran tuote, turpeennosto tullaan lopettamaan lakipäätöksellä.
        Mutta Vimpelikin voi olla kuntaliitoksen toteutuessa tuulivoiman tuottajien kärkijoukkona.
        NÄILLÄ MENNÄÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervehdys. Teidän on turha huolestua lupasaatavista , nämä on hitusen luokkaa yrityksen
        tämän vuosikymmenen potenttiaaliin. Tuulivoima on se tulevaisuuden energia johon tullaan satsaamaan, turve on loppusuoran tuote, turpeennosto tullaan lopettamaan lakipäätöksellä.
        Mutta Vimpelikin voi olla kuntaliitoksen toteutuessa tuulivoiman tuottajien kärkijoukkona.
        NÄILLÄ MENNÄÄN

        Teidän on turha huolestua lupasaatavista , nämä on hitusen luokkaa yrityksen
        tämän vuosikymmenen potenttiaaliin. Tuulivoima on se tulevaisuuden energia johon tullaan satsaamaan, turve on loppusuoran tuote, turpeennosto tullaan lopettamaan lakipäätöksellä.
        Mutta Vimpelikin voi olla kuntaliitoksen toteutuessa tuulivoiman tuottajien kärkijoukkona.


    • Anonyymi

      Nyt e kyllä vakuuta eikä epäusko hälvene, taitaa Alajärvi pysyä pystyssä vain runsaan valtion rahan turvin?

    • Anonyymi

      Alajärvellähän on uudehko lämpölaitos jonka kattilan alla on tuli, ei tuuli. Tiedoksi maisterille ja Pro Alajärvi-liikkeelle.

    • Anonyymi

      Jos tulee tyyni pakkastalvi joutuuko Alajärvi maksaa myllyihin valot?

    • YLE:n uutinen tuulivoimasta. Siitä selviää mm. se, että tosiasiassa Alajärvelle tulevien myllyjen omistaja on Ranskan valtion energiayhtiön tytäryhtiö.
      https://yle.fi/uutiset/3-9936076

      • Anonyymi

        Saavat vuodessa 2 miljoonaa kiinteistöveroa, isännät satoja tuhansia maanvuokratuloja ja muuta hyvää päälle. Kelpaisi meille myös vai mitä? Meillä on Lakiksen päällä iso valkoinen fallos, joka estää tänne kaiken rakentamisen. Saamme kuitenkin 1000 euroa vuokratuloa vuodessa tästä hyvästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saavat vuodessa 2 miljoonaa kiinteistöveroa, isännät satoja tuhansia maanvuokratuloja ja muuta hyvää päälle. Kelpaisi meille myös vai mitä? Meillä on Lakiksen päällä iso valkoinen fallos, joka estää tänne kaiken rakentamisen. Saamme kuitenkin 1000 euroa vuokratuloa vuodessa tästä hyvästä.

        2 miljoonaa. Kyllä Alajärvenkin pitää verottaa lain sallimissa rajoissa. Ensimmäisen vuoden kiinteistöveron määrä lienee 39 myllyllä noin 1,36miljoonaa, ja summa laskee joka vuosi 2.5%. Lakeanharjun säätutkaa ei veroteta samoin kuin voimalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saavat vuodessa 2 miljoonaa kiinteistöveroa, isännät satoja tuhansia maanvuokratuloja ja muuta hyvää päälle. Kelpaisi meille myös vai mitä? Meillä on Lakiksen päällä iso valkoinen fallos, joka estää tänne kaiken rakentamisen. Saamme kuitenkin 1000 euroa vuokratuloa vuodessa tästä hyvästä.

        TÄLLÄ 1000 EUROLLA KUNTA EI TEHE MITHÄN


      • Anonyymi kirjoitti:

        TÄLLÄ 1000 EUROLLA KUNTA EI TEHE MITHÄN

        Hienoa että Vimpeli tarjoaa yleishyödylliselle palvelulle kohtuullista vuokraa.


      • Anonyymi
        ainaoikeavastaus kirjoitti:

        Hienoa että Vimpeli tarjoaa yleishyödylliselle palvelulle kohtuullista vuokraa.

        Saa Veto mainosrahaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe