ajattelin tehdä, myyn kaiken helvettiin mitä suomessa omistan ja muutan hittoon täältä,ei tätä maata jaksa enää.Onnea teille jotka haluatte jäädä,mulle riittää tämä sekoilu.
Arvatkaapa mitä
14
61
Vastaukset
- Anonyymi
Tulen perässä.
- Anonyymi
Etkö muuten?
- Anonyymi
Siis oma sekoilusiko?
- Anonyymi
Oikein teet. Minä olen jo menossa, asunto ulkomailla jo on, korona nyt hidastuttaa muuttoa.
- Anonyymi
Tervemenoa. Ei tule ikävä.
- Anonyymi
Muuttakaa vaan kaikki te viestittelijät sinne "hittoon". Moni on hyvillään.
- Anonyymi
Homma onnistuu jos sulla on loppuelämän rahat plakkarissa,Suomessa nyt on hyvää vielä kohtuu sosiaaliturva mutta sekin varmaan pienenee vielä leipään ja lämpimään kun maan bkt pienenee ja ulkomaan lainahanat menee kiinni valtiolle piakkoin. Mutta parempi sekin kuin ei sosiaaliturvaa eikä palkkatyötä ollenkaan niin kuin ulkomailla vierasmaalaisten kohtelu on yleensä aina. Kaikki niiden kotimaiden työttömät menee aina edelle,sitten vastatyöllistetään ulkopuolisia kun johonkin paikkaan ei saada oman maan kansalaisia. Suomessa tämäkin kohta on täysin hullu ulkomaihin verrattuna.
- Anonyymi
Suomen kohtalo on jo sinetöity. Täällä ei ole kohta mitään sosiaaliturvaa. Mellakat ja rikollisuus jää.
- Anonyymi
Yritä nyt kestää tämän tuhohallituksen kausi loppuun asti.
Kun Sannan käynnistämät kurjistamiset pääsevät täyteen vauhtiin, alkaa kansa järkiintyä ja seuraava hallitus ei enää olekaan älyvajeisista vihervasureista muodostettu
Muista että nytkin vihervasemmistolla on vain 76 eduskuntapaikkaa.- Anonyymi
Niin olkaa vain rauhallisellä mielellä, kyllä tästä vieä ehkä selvitäänkin. Vihervasurit saavat täydet paikat eduskuntaankin, tulee kaikki skitsoftreeniset yliopistolaiset tyttäret ja pojat avustajina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olkaa vain rauhallisellä mielellä, kyllä tästä vieä ehkä selvitäänkin. Vihervasurit saavat täydet paikat eduskuntaankin, tulee kaikki skitsoftreeniset yliopistolaiset tyttäret ja pojat avustajina.
Muuttajat uhoo lähtevänsä Suomesta -Tallinnaan.
- Anonyymi
Minä ajattelin muuttaa Thaimaa vaimo odottaa ja pieni farmi
Minne ajattelit muuttaa? Ruotsiin? Venäjälle? Venezuelaan? Italiaan? Espanjaan? Englantiin?
Pieni muistelus. Olin kaksi vuotta sitten reilimatkallani Lontoossa ja satuin kauppaan mennessäni näkemään tasa-arvomielenosoituksen. Valehtelematta 150-kiloisia mustia naisia ja miehiä vaelsi pitkin katua helvetillisen musiikin räikkyessä ja roskapilvien leijuessa saattueen ympärillä. Irvokkaampaa näkyä en ole eläessäni nähnyt. Olisin kuvannut, mutta en uskaltanut; väkivalta leijui ilmassa.- Anonyymi
Eipä taida olla paljoa myytävää, risat vaatteet päältä, niillä rahoilla ei pitkälle pötkitä. Odottele vielä seuraavat korvaukset, älä ryyppää niitä, pääset edes ruotsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702