Lahkot ja etenkin ateistit ei usko, että Jumala laittoi aasin puhumaan.
Todisteita kehiin vastaväittäjät
JT tiedottaa: Jumala laittoi aasin puhumaan!
41
580
Vastaukset
- Anonyymi
En epäile, koska jumalalle kaikki on mahdollista
- Anonyymi
mutta ei jumala.kopio raamattua usko.haista ehtoollinen .usko toloppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta ei jumala.kopio raamattua usko.haista ehtoollinen .usko toloppaan.
Raamatut eivät ole mitään huuhaa sanaa......kuolleen meren kääröt todistaa sen
- Anonyymi
Ei niin. Hei oikeesti, nyt menee ihan höpöksi jo.
- Anonyymi
Ajattelet kuin ihminen!!!!
Olet vapaan tahdon vanki!!!
Höpöhöpö on se että Jeesus oli itsensä isä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö on se että Jeesus oli itsensä isä!Niinpä, ihminen minä olenkin. Jeesuksen isä oli Joosef.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, ihminen minä olenkin. Jeesuksen isä oli Joosef.
Ei ollut Joosef isä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö on se että Jeesus oli itsensä isä!Ja kukahan niin on väittänyt?
Amerikanhumpuukilahkon vankina olet tietämätön mistään.
Sinut on hypnotisoitu humpuukilla a la vartsikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö on se että Jeesus oli itsensä isä!😂😂😂 Olet sekaisin kuin seinäkello. Ei... Eli ne jotka ovat vapaita ovatkin sitten vapauden vankeja. Vai niin. Puhut itsesi aivan pussiin koko ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, ihminen minä olenkin. Jeesuksen isä oli Joosef.
Ei ole Joosef
Totta. Ja nykyisin yhä useampi aasi osaa puhua. Vrt. uskikset, poliitikot jne.
- Anonyymi
Äänestäjät ovat pahimpia "aaseja". Poliitikko heittää tyhjän lupauksen ja ihmiset uskovat kerta toisensa jälkeen.
- Anonyymi
Ethän nyt vaan tarkoita että kaiken muun lisäksi pidät itseäsi aasina ?
- Anonyymi
Totta se lienöö, kun kerta kirjotat...
Vois uskoa, että puhutkin.
Asiaa? No ei päivänselvää, kuten et itsekään.
Selvä. - Anonyymi
Todistustaakka on väitteen esittäjällä, eikä hänellä, joka ei väitettä usko. Planeetta Neptunusta kiertää näkymätön kenkä, jolla on tietoisuus. Etkö usko? Todista ettei kierrä. Samasta syystä sinun ei tarvitse todistaa olevasi syytön murhaan, vaan minun tulee todistaa sinun olevan syyllinen.
Meillä ei ole vahvistettua näyttöä puhuvista eläimistä, joten en väitettä usko. "J umalalle kaikki on mahdollista" on nollaselitys, jolla voi selittää ihan mitä tahansa tarjoamatta sen kummempia todisteita. Selitys kuuluu samaan sarjaan kuin "velho teki sen" ja "se oli taikuutta, simsalabim". - Anonyymi
En yhtään epäile. Puhuvathan jt:kin.
- Anonyymi
Niin, mutta enemmälti "paskoo".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta enemmälti "paskoo".
Sumu näytti mistä on puhe.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/20/suomen-suosituin-aasi-sumu-sireeni-jatti-tv-studioon-haisevat-terveiset-katso
- Anonyymi
mulle jumala laittoi kärpäsen puhumaan.jehovan hapatusta.
- Anonyymi
No ainakin yhden palstaa jo vuosikausia päivystäneen "uudesti syntyneen" hihhuloivan suhteen pintänee taipua tuon avauksen vakuutuksen kannalle... eli avausta tukeva todiste esitetty ;-)
- Anonyymi
Jumalalle on kaikki mahdollista, mutta ei ihmiselle
- Anonyymi
Jumala voi laittaa vaikka muurahaisen puhumaan hepreaa!
- Anonyymi
Jumala voi laittaa myös ihmisen puhumaan tahtonsa ulos, minä olen siitä hyvä esimerkki
- Anonyymi
No ei se aasi sen enempää varmaan itse puhunut kuin mitä se käärme puhui Eevalle. Kummassakin tapauksessa näkymätön henkiolento teki sen että se ääni näytti tulevan sen eläimen suusta
- Anonyymi
Ota yhteys JUmalaan, Hän laittaa sinut puhumaan mitä tahtoo, etkä voi asialle yhtään mitään.
Sitä ei tarvitse pelätä, koska Jumala vain haluaa todistaa sinulle olemassaolonsa, epäilijöille.
Pitää olla tosissaan asialla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteys JUmalaan, Hän laittaa sinut puhumaan mitä tahtoo, etkä voi asialle yhtään mitään.
Sitä ei tarvitse pelätä, koska Jumala vain haluaa todistaa sinulle olemassaolonsa, epäilijöille.
Pitää olla tosissaan asialla!Amen
- Anonyymi
Ja se Veinosen Leikko on ollu kyllä yks aasi puhumaan. Sille vois laittaa sen Ihaan hännän ottaan, kun ihan paskaa suoltaa suustaan.
- Anonyymi
Sitähän sinä teet!
- Anonyymi
Ihan tässä mielenkiinnolla taas odotellaan millaiset aasit puhuu seuraavassa konventissa.
- Anonyymi
Kyllähän me olemme kaikki tietoisia tuhannen ja yhden yön tarinoista. Taitavat olla samalta suunnalta maapalloa raamatunkin tarinat. Ei puutu kuin taikalamppu.
Num. 22:22 sen sijaan kertoo vastustajasta ja syyttäjästä, yhwh:n enkelistä, jonka tämä lähetti Bileamia estämään
and the angel of the Lord took his stand in the road LeSATAN (translated ”as his adversary”).
Huomaamme myös tässä kertomuksessa melkoisia kummallisuuksia. Ensinnäkin jumala suuttuu Bileamin kiroamisaikeista. Kuinka vaarallista se oikein olikaan, kun oikein piti enkeli lähettää toimimaan saatanana?
Ja sitten Bileam näkee enkelin: Niin Herra avasi Bileamin silmät, niin että hän näki Herran enkelin seisovan tiellä, paljastettu miekka kädessänsä.
Miekat ovat tietysti hienoja, siksi niitä näkee edelleen paljon elokuvissa ja peleissä. Niillähän on kätevää katkoa raajoja, päitä ja puhkoa vartaloita. Mutta siis oikeasti, mihin enkeli tarvitsee miekkaa? Tai, ehkä nykyaikainen enkeli ilmaantuisi konekivääri kädessään? Tai jotain paljon vielä vaarallisempaa?
Ikävä kyllä, jotkut uskovat tosissaan tällaisia tarinoita. - Anonyymi
Laittoiko Jumala myos Stephen Lettin vääntelemään naamaa ja Anthony Morris III:n raapimaan tulitikkuja (sekä ostamaan viskiä)?
- Anonyymi
urpo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
urpo!
Ootko se sama urpo joka oli töissä MTV 3:lla.
- Anonyymi
Joo, no "jumalat" ovat kautta aikain saaneet aaseja puhumaan. Toiset aasit taas uskovat kaiken tällaisen potascan ja vieläpä pitävät sitä hyvänä.
- Anonyymi
Tottakai se on Jumalalle mahdollista laittaa aasi puhumaan hepreaa, ei ihmiselle!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211