Olen ollut syvässä uskossa.

Anonyymi

Aina lapsuudestani saakka olen ollut vahvassa uskossa.
Eräs asia on kuitenkin askarruttanut jo hyvin pitkään. Näen nimittäin usein unia, jossa miehen elin koskettaa minua ja pyrkii tunkeutumaan sisääni. Unet ovat jatkuneet jo kymmeniä vuosia, enkä ole päässyt eroon niistä unista vaikka olen rukoillut, että sellaiset unet loppuisivat. Onko jollain muulla samankaltaisia kokemuksia unien suhteen?
Itse en koskaan ole ollut miehen kanssa, koska olen ollut naimaton koko elämäni, enkä ole halunnut itselleni miestä koskaan. Tulen toimeen hyvin yksinäni.

Sisar seurakunnasta kysyy.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet oikeasti mies, joka unelmoi homoseksistä. Mene ja toteuta itseäsi.

      • Anonyymi

        Veikkaisin kuitenkin, että kyseessä on trolli tai entinen nimimerkki poleemikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin kuitenkin, että kyseessä on trolli tai entinen nimimerkki poleemikko.

        Kyseessä on nimimerkki Friendlyatheist, joka kirjoittelee ateismi ja kreationismi palstoilla ahkerasti ja Anonyyminä vielä enemmän. Esiintyy teistinä ja sitten vastaa itselleen ateistina ja miten milloinkin. Kaikki käy etenkin seksin alueella paitsi terve heteroseksi.


    • Anonyymi

      Kyllä herra tuntee sinut läpikotaisin ja tietää sinun himoistasi.

    • Anonyymi

      Rakas uskon sisar. Kyllä se on ollut Jeesus, joka on käynyt unessa luonasi. Hänhän kehui, että hän tulee pian. Hän on aina tullut niin pian, ettei ole ehtinyt tulemaan sisääsi.
      2000 vuotta sitten Jeesus kehui, että hän tulee sisään.
      Seuraavan kerran kun Jeesus pyrkii sisääsi, sanot hänelle, ettet viitsi niin pienen nakin takia uuniasi lämmittää. Silloin hän ei tule niin pian.

      • Anonyymi

        Avaaja piruilee kristityille Jeesuksen tulemisesta "sisään"... huonoa huumoria ja todistaa avaajan olevan keskivertoa vähemmän älykäs ihminen, koulupudokas ja mielenterveyskuntoutuja. Homo se on ja haaveilee sukupuolen vaihtamisesta. Psyykepotilas (mental).


    • Anonyymi

      Provo !!

      • Anonyymi

        Ai olet?


    • Anonyymi

      Olen minäkin nähnyt unessa monta kertaa hyvännäköisen neitokaisen, jota olen puristellut sieltä sun täältä. Aina tietysti on jäänyt harmittamaan se, että se kaikki olikin vain unta tai että heräsi unesta liian aikaisin.

      Pastori Tampereelta

    • Anonyymi

      Eekoon miehiä?

    • Anonyymi

      Harmi jos se jää unen asteelle. Minä panen todella seksikästä ja upeaa vaimoani harva se päivä. Ja tekee niin hyvää pippelilleni että!

    • Anonyymi

      Yksin elävät uskonsisaret ovat kovia solo-ilemaan. Kun osaa temput, niin ei silloin miestä tarvita. Yöpöydän laatikossa on rivissä erimallisia ja kokoisia patukoita, joilla sitten saadaan aikaiseksi raukea olo.

    • Anonyymi

      Tuo kertoo vain siitä, ettet ole vielä otollinen Jumalalle.
      Hebrealaiskirje: 11:5-6
      Uskon kautta otettiin Eenok pois,
      näkemättä kuolemaa,
      "eikä häntä enää ollut,
      koska Jumala oli ottanut hänet pois."
      Sillä ennen poisottamistaan hän oli saanut todistuksen,
      että hän oli otollinen Jumalalle.
      Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen;
      sillä sen,
      joka Jumalan luokse tulee,
      täytyy uskoa,
      että Jumala on ja että hän palkitsee ne,
      jotka häntä etsivät.

      Haureuden henki on sinut eksyttänyt pois totuudesta

      • Anonyymi

        Tuo unesi tarkoittaa vain sitä, että se oli vain uni jossa ojennetaan ja varoitetaan meitä maailmallisuudestamme.
        Me todella tarvitsemme Jeesusta muuten haureuden henki on aina eksyttämässä pois Jumalan armosta joka on Jeesuksessa Kristuksessa.
        Ja unesi voi tarkoittaa myös sitä että Jumala näin varoittaa meissä olevaa farisealaisuudesta.
        Tuollaiset unen jälkeen me sanomme Jeesukselle [Johanneksen evankeliumi: 6:68]
        Simon Pietari vastasi hänelle:
        "Herra, kenen tykö me menisimme?
        Sinulla on iankaikkisen elämän sanat;


    • Anonyymi

      Mitä pahaa tuossa unessa on? Et sinä kenenkään puolisoa siinä varasta, vaikka näkisitkin unta.
      Ihmisellä on ajatusmaailma ja tunteet. Joskus haluaa kieltää tunteensa mielessään, ja uskotella itselleen ettei halua puolisoa, mutta se ei estä luonnollisia reaktioita kehossa, jos keho tahtoo rakastelua.

      Pojillekin tulee nukkuessa usein erektio, vaikka eivät vielä edes tiedä miksi.

      Parempi hyväksyä alitajunnan reaktiot, eihän rakkaudessa ja rakastelussa ole mitään epänormaalia.

    • Anonyymi

      Avaaja on false flag provoileva ja palstaa häiriköivä ateistitrolli. Ei kannata ruokkia trollia. Jättäkää vastaamatta.

      Avaaja on muuten homoseksuaali mies, ei nainen. On ehkä haaveillut seksistä "naisena" ja tahtoo vaihtaa sukupuoltaan, mutta ei ole sitä vielä tehnyt tai psykiatrit ovat evänneet häneltä "hoidon" valtion piikkiin.

      Mahtaa se vituttaa avaajaa?

      • Anonyymi

        Näköjään et tiedä aloituksen tehneestä enempää kuin porsas tuuliviiristä?
        Sellaista roskasakkia te uskovat olette, että aloitatte armottoman panettelun ja solvaamisen lähimmäisestä, kun hän ei ole samanlainen ääliö kuin te itse olette.
        Kaikki osoittaa, että teidän jumalanne on nurjamielisen ihmisen mielikuvituksen tuote, jolla eräät tahot tahkoavat rahaa kaltaistenne kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään et tiedä aloituksen tehneestä enempää kuin porsas tuuliviiristä?
        Sellaista roskasakkia te uskovat olette, että aloitatte armottoman panettelun ja solvaamisen lähimmäisestä, kun hän ei ole samanlainen ääliö kuin te itse olette.
        Kaikki osoittaa, että teidän jumalanne on nurjamielisen ihmisen mielikuvituksen tuote, jolla eräät tahot tahkoavat rahaa kaltaistenne kustannuksella.

        Ethän sinäkään tiedä onko aloittaja ateisti tai jotain muuta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään tiedä onko aloittaja ateisti tai jotain muuta !

        Mitä merkitystä sillä on onko aloituksen tehnyt ateisti tai uskova?
        Itse asian kanssa sillä ei ole väliä. Samoja unia näkevät niin ateistit kuin uskovaisetkin.
        Uskovainenkin näkee eroottisia unia ja nauttii niistä.
        Ei se sen kummempaa ole.

        Aloituksen tehnyt sisar tai veli saattaa hyvin olla lesbo/homoseksuaali. Hän kokee eroottista tunnetta enemmän oman sukupuolen edustajia kohtaan? Siinä ei ole mitään ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä sillä on onko aloituksen tehnyt ateisti tai uskova?
        Itse asian kanssa sillä ei ole väliä. Samoja unia näkevät niin ateistit kuin uskovaisetkin.
        Uskovainenkin näkee eroottisia unia ja nauttii niistä.
        Ei se sen kummempaa ole.

        Aloituksen tehnyt sisar tai veli saattaa hyvin olla lesbo/homoseksuaali. Hän kokee eroottista tunnetta enemmän oman sukupuolen edustajia kohtaan? Siinä ei ole mitään ihmeellistä.

        Aloittaja on sisar, joka näkee unta miehistä. Nuku hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään tiedä onko aloittaja ateisti tai jotain muuta !

        Kyllä hän tietää, sillä hän on aloittaja: Friendlyatheist, multinikki provoilija häirikkö trolli ja homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään et tiedä aloituksen tehneestä enempää kuin porsas tuuliviiristä?
        Sellaista roskasakkia te uskovat olette, että aloitatte armottoman panettelun ja solvaamisen lähimmäisestä, kun hän ei ole samanlainen ääliö kuin te itse olette.
        Kaikki osoittaa, että teidän jumalanne on nurjamielisen ihmisen mielikuvituksen tuote, jolla eräät tahot tahkoavat rahaa kaltaistenne kustannuksella.

        Sinä siis tiedät hänestä enemmän ja paljastit siten olevasi aloittaja itse, sillä kukaan muu ei voisi hänestä jotakin tietää kuin hän itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis tiedät hänestä enemmän ja paljastit siten olevasi aloittaja itse, sillä kukaan muu ei voisi hänestä jotakin tietää kuin hän itse.

        Luotan sisaren sanaan ja sen pitäisi riittää myös kaikille muillekin.
        Ihminen ei voi unilleen mitään, joten turhaa sitä on muiden lässyttää.
        Uskovaisilla tietysti on aina tapana olla muita fiksumpia ja siksi he mielellään pilkkaavat ja syyttelevät toisia ihmisiä jos mistäkin asiasta. Se ei ole uutta.


    • Anonyymi

      Onko synti, jos nai unessa jotain muuta kuin omaa muijaansa?

      Pastori Keski-Sormesta

    • Anonyymi

      Pastorin lempilause:
      "Olen syvällä Uskossa."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe