Aivan turha oon. Mitään en osaa. En osaa keskustella, en urheilla, töissä olen joskus ollut mutta saan aina potkuja. Jos YT alkoi firmassa niin ensimmäisenä minut aina potkittiin pois. Olen saanut useita potkuja. Olen heikkolahjainen. Naiset inhoavat minua kun olen köyhä ja ruma. Ei tällä elämällä mitään tee. Onhan mulla tietokone, tablettikone, televisio, radio, microaaltouuni, smoothiekone, astianpesukone, pyykkikone, nainen puuttuu vielä listasta sekä ei ole omaa autoa. Olen 54v ja omat vanhemmat aika huonossa kunnossa. Heille olen aiheuttanut vain surua ja pettymystä. Naisen kun saisin niin kodinkonelista olisi lähes täydellinen. Ei oo väliä minkä ikäinen ja kokoinen nainen. Kunhan on täysikäinen ja täyspäinen. Antava ja pantava. Oma auto olisi plussaa niin pääsisi kylille esim viinakauppaan niin ei tarvisi takseilla.
En osaa mitään, ei mistään tule mitään
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä Allun vanhempi versio?
- Anonyymi
Aika törkeesti sanottu. Ihmisillä voi olla vaivoja.
- Anonyymi
Eikö tämä ollut teidän oma trollinne? Kuva mielenmaisemista? Paljonpuhuva...
- Anonyymi
Taitaa olla allu itse, lipsautti vaan vahingossa oikean ikänsä kerrankin näkyviin
- Anonyymi
Aloittajalla on ainakin itsetunto ihan nollissa.
Itse naisena huomioni kiinnittyi tuohon kun hän haluaisi naisen jolla olisi auto niin pääsisi edes viinakauppaan, ettei tarvitsisi taksilla mennä.
Kiinnostaisi tietää onko alkoholin käyttö runsaampaakin ? koska sehän usein sotkee kuvioita elämässä.
Kukaan ei ole kuitenkaan turha ihminen, turhaan ei synnytä, jokin tarkoitushan silläkin on.
Jos firmassa on yt:t ja on aika uusi työntekijä kyseessä niin eikös silloin laiteta herkemmin pois. Kauemmin olleet eivät ole yleensä kyseessä ensimmäisinä.
Olisi mielenkiintoista kuulla, siis lukea, miksi aloittajasta tuntuu kaikki niin vaikealta.
Ei voi kirjoittaa että mitään en osaa koska jo kirjoittaminenkin onnistuu, sekin on osaamista. Siitä on hyvä lähteä viemään ajatuksia eteenpäin, ehkä sitä osaamista löytyy enemmänkin.- Anonyymi
Oletko sinä ollut joskus "kyseessä" jossain?
- Anonyymi
Laukesin.
- Anonyymi
Täälä toinen heikkolahjainen. Jatkuvasti paskaa ja saan kokoajan töistä potkuja. En vain kestä enää. En saa töitä ku pilannu kaikki ja kukaa ei anna töitä pätkätyöläiselle
- Anonyymi
Oon jatkuvasti yksin en saa kavereita. Naiset ei kiinnostu ja tuntuu tosi paskalle.
- Anonyymi
Vasta tänne eksyin, mutta nyt aloin huomata kaavan.. Alluksi kutsutte.. Onko hän pitkäänkin täällä muka anonyymisti valitellut näistä samoista asioista ja aina eri ikäinen kaikkialla? Ajattelin, että pidän silmällä niin en hukkaa turhaa aikaa neuvoihin ja apuihin joita ei kuunnella.
- Anonyymi
Täysin ja kokonaan aloitus on tuttua provosemantiikkaa. Aloittaja on niin huomionkipeä, että hän vastailee usein itselleen saadakseen kannustavia kommentteja.
Hei kuule ap kerrankin... vietät piakkoin 80 vuotispäivää. "isäaurinkoisen" aloittama talvisota vaati paljon koko suomen kansalta, ei ainoastas sinulta.
Suomi taisteli itsenäisen kansakunnan olemassaolostaan. Tappiot olivat karmeat. Olit siinä joukossa, joka joutui lähtemään sotatoimialueelta. Monet kaksi kertaa.
- Anonyymi
Anteeksi, saatan olla väärässäkin mutta veikkaan aloittajan olevan allu. Pitkään olen hänen tekstejään täällä lukenut ja hänet vaan jotenkin tunnistan tästäkin, vaikka ikä on väärä. Hänellä o myös kait tapanaan vähän vastailla omiin juttuihin. Toki voin olla väärässäkin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2583821
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1362746Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162242Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3632001Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281944- 571518
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491456Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan771193- 1031177
- 1111170