En osaa mitään, ei mistään tule mitään

Anonyymi

Aivan turha oon. Mitään en osaa. En osaa keskustella, en urheilla, töissä olen joskus ollut mutta saan aina potkuja. Jos YT alkoi firmassa niin ensimmäisenä minut aina potkittiin pois. Olen saanut useita potkuja. Olen heikkolahjainen. Naiset inhoavat minua kun olen köyhä ja ruma. Ei tällä elämällä mitään tee. Onhan mulla tietokone, tablettikone, televisio, radio, microaaltouuni, smoothiekone, astianpesukone, pyykkikone, nainen puuttuu vielä listasta sekä ei ole omaa autoa. Olen 54v ja omat vanhemmat aika huonossa kunnossa. Heille olen aiheuttanut vain surua ja pettymystä. Naisen kun saisin niin kodinkonelista olisi lähes täydellinen. Ei oo väliä minkä ikäinen ja kokoinen nainen. Kunhan on täysikäinen ja täyspäinen. Antava ja pantava. Oma auto olisi plussaa niin pääsisi kylille esim viinakauppaan niin ei tarvisi takseilla.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tämä Allun vanhempi versio?

      • Anonyymi

        Aika törkeesti sanottu. Ihmisillä voi olla vaivoja.


      • Anonyymi

        Eikö tämä ollut teidän oma trollinne? Kuva mielenmaisemista? Paljonpuhuva...


      • Anonyymi

        Taitaa olla allu itse, lipsautti vaan vahingossa oikean ikänsä kerrankin näkyviin


    • Anonyymi

      Aloittajalla on ainakin itsetunto ihan nollissa.
      Itse naisena huomioni kiinnittyi tuohon kun hän haluaisi naisen jolla olisi auto niin pääsisi edes viinakauppaan, ettei tarvitsisi taksilla mennä.

      Kiinnostaisi tietää onko alkoholin käyttö runsaampaakin ? koska sehän usein sotkee kuvioita elämässä.

      Kukaan ei ole kuitenkaan turha ihminen, turhaan ei synnytä, jokin tarkoitushan silläkin on.

      Jos firmassa on yt:t ja on aika uusi työntekijä kyseessä niin eikös silloin laiteta herkemmin pois. Kauemmin olleet eivät ole yleensä kyseessä ensimmäisinä.

      Olisi mielenkiintoista kuulla, siis lukea, miksi aloittajasta tuntuu kaikki niin vaikealta.
      Ei voi kirjoittaa että mitään en osaa koska jo kirjoittaminenkin onnistuu, sekin on osaamista. Siitä on hyvä lähteä viemään ajatuksia eteenpäin, ehkä sitä osaamista löytyy enemmänkin.

      • Anonyymi

        Oletko sinä ollut joskus "kyseessä" jossain?


    • Anonyymi

      Laukesin.

    • Anonyymi

      Täälä toinen heikkolahjainen. Jatkuvasti paskaa ja saan kokoajan töistä potkuja. En vain kestä enää. En saa töitä ku pilannu kaikki ja kukaa ei anna töitä pätkätyöläiselle

      • Anonyymi

        Oon jatkuvasti yksin en saa kavereita. Naiset ei kiinnostu ja tuntuu tosi paskalle.


    • Anonyymi

      Vasta tänne eksyin, mutta nyt aloin huomata kaavan.. Alluksi kutsutte.. Onko hän pitkäänkin täällä muka anonyymisti valitellut näistä samoista asioista ja aina eri ikäinen kaikkialla? Ajattelin, että pidän silmällä niin en hukkaa turhaa aikaa neuvoihin ja apuihin joita ei kuunnella.

      • Anonyymi

        Täysin ja kokonaan aloitus on tuttua provosemantiikkaa. Aloittaja on niin huomionkipeä, että hän vastailee usein itselleen saadakseen kannustavia kommentteja.

        Hei kuule ap kerrankin... vietät piakkoin 80 vuotispäivää. "isäaurinkoisen" aloittama talvisota vaati paljon koko suomen kansalta, ei ainoastas sinulta.

        Suomi taisteli itsenäisen kansakunnan olemassaolostaan. Tappiot olivat karmeat. Olit siinä joukossa, joka joutui lähtemään sotatoimialueelta. Monet kaksi kertaa.


    • Anonyymi

      Anteeksi, saatan olla väärässäkin mutta veikkaan aloittajan olevan allu. Pitkään olen hänen tekstejään täällä lukenut ja hänet vaan jotenkin tunnistan tästäkin, vaikka ikä on väärä. Hänellä o myös kait tapanaan vähän vastailla omiin juttuihin. Toki voin olla väärässäkin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe