Endogeeniset retrovirukset

Anonyymi

Ihminen ja simpanssi jakavat perimässään noin 200 000 endogeenistä retrovirusta, jotka ovat molemmilla samassa kohdassa perimää. Genomissa oleva endogeeninen retrovirus on merkki esi-isän ituradan soluun kohdistuneesta virushyökkäyksestä. Endogeenisiä retroviruksia, joita lajit eivät jaa on simpanssilla noin 300 ja ihmisellä 100.

Mikä on kreationismin selitys tälle?

15

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syntiinlankeemus?

    • Anonyymi

      Kreationistit eivät selitä. He inttävät.

      • Anonyymi

        Etpähän tuossa kirjoituksessa esittele todisteita, vaan pelkästään toistat tuota väitettä.


      • Anonyymi

        Tavoistani poiketen vilkaisin humpuukiblogiasi. Siellä ei ollut mitään siitä, miksi samat virukset hyökkäisivät juuri samaan kohtaan genomia eri lajeissa, kun ne kuitenkin todistetusti menevät sattumanvaraisiin kohtiin. Ei niillä ainakaan mitään tiettyä paikkaa ole, johon ne tähtäävät. Loppuarvosana: 4- (Taattua tomiaaltomaista paskanjauhantaa ilman päätä tai häntää)


      • Anonyymi

        Jaahas. Virukset suunniteltuja. Pannaanpa muistiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavoistani poiketen vilkaisin humpuukiblogiasi. Siellä ei ollut mitään siitä, miksi samat virukset hyökkäisivät juuri samaan kohtaan genomia eri lajeissa, kun ne kuitenkin todistetusti menevät sattumanvaraisiin kohtiin. Ei niillä ainakaan mitään tiettyä paikkaa ole, johon ne tähtäävät. Loppuarvosana: 4- (Taattua tomiaaltomaista paskanjauhantaa ilman päätä tai häntää)

        //samat virukset hyökkäisivät juuri samaan kohtaan genomia//

        Luitkohan sittenkään blogiartikkeliani? Ihmisen solut ottavat talteen eli rekisteröivät virusten genomin jaksoja, jotta jälkipolvilla olisi niitä vastaan vastustuskyky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        //samat virukset hyökkäisivät juuri samaan kohtaan genomia//

        Luitkohan sittenkään blogiartikkeliani? Ihmisen solut ottavat talteen eli rekisteröivät virusten genomin jaksoja, jotta jälkipolvilla olisi niitä vastaan vastustuskyky.

        Jumala suunnittelee HIV:n tappamaan ihmisiä ja sitten järjestelmän, jolla HIV torjutaan, paitsi että mitään näyttöä siitä, että HIV on koodannut itsensä ituradan soluihin ei ole.

        Satuja ja tarinoita riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        //samat virukset hyökkäisivät juuri samaan kohtaan genomia//

        Luitkohan sittenkään blogiartikkeliani? Ihmisen solut ottavat talteen eli rekisteröivät virusten genomin jaksoja, jotta jälkipolvilla olisi niitä vastaan vastustuskyky.

        https://journals.plos.org/plosbiology/article/figure/image?id=10.1371/journal.pbio.0020234.g001&size=medium

        Kaavio siitä, mihin kohtaa ihmisen genomia HIV menee. Kerro nyt meille, mikä noista on se jumalasi predestinoima kohta, johon se menee myös muilla lajeilla. Vai myönnätkö, että puhuit jälleen kerran paskaa ja puutaheinää?


      • Hienoa, taas paljon asioita mistä kukaan muu ei ole tietoinen. Olet sinä sitte viisas. Koska asiasta voi lukea tiede julkaisuista? Tai koska asiaa opetetaan esimerkiksi lukiossa?


    • Anonyymi

      > Mikä on kreationismin selitys tälle?

      Bo, ei minulla ole oikeastaan syytä uskoa koko juttua. Mutta, jos nyt kuvitellaan, että väite pitää paikkaansa, syy voi olla ihan yksinkertaisesti se, että virus hakeutuu mielellään tuohon samaan paikkaan kaikilla olennoilla.

      • Anonyymi

        "syy voi olla ihan yksinkertaisesti se, että virus hakeutuu mielellään tuohon samaan paikkaan"

        Paitsi että ei voi olla, koska ne menevät todistetusti sattumanvaraisiin paikkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "syy voi olla ihan yksinkertaisesti se, että virus hakeutuu mielellään tuohon samaan paikkaan"

        Paitsi että ei voi olla, koska ne menevät todistetusti sattumanvaraisiin paikkoihin.

        > Paitsi että ei voi olla, koska ne menevät todistetusti sattumanvaraisiin paikkoihin.

        Miten?

        Jurihan tuo ihminen ja apina esimerkki osoittaa päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Paitsi että ei voi olla, koska ne menevät todistetusti sattumanvaraisiin paikkoihin.

        Miten?

        Jurihan tuo ihminen ja apina esimerkki osoittaa päinvastoin.

        Koska sitä on tutkittu, mihin kohtaa genomia virukset kiinnittyvät, ja kohdat ovat sattumanvaraisia. Postasin jo tässä ketjussa linkin kaavioon, mihin paikkoihin tutkitusti HIV ihmisgenomissa menee.

        Ihmisen ja simpanssin jakamat samat erv:t todistavat yksistä ja samoista virushyökkäyksistä, jotka tapahtuivat yhteisille esivanhemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sitä on tutkittu, mihin kohtaa genomia virukset kiinnittyvät, ja kohdat ovat sattumanvaraisia. Postasin jo tässä ketjussa linkin kaavioon, mihin paikkoihin tutkitusti HIV ihmisgenomissa menee.

        Ihmisen ja simpanssin jakamat samat erv:t todistavat yksistä ja samoista virushyökkäyksistä, jotka tapahtuivat yhteisille esivanhemmille.

        Evokki osoittaa tässä taas tietämättömyytensä erdogeensistä retroviiruksista.

        Retroviirukset ovat irronneita perimän osia jotka ovat mutatoituneet. Tämä on esim. HIV:nkin alku.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe