Vakuutuskorvauksen hakeminen yksityislääkärikäynnistä

Anonyymi

Hei,

Kannattaako kertoa että on ollut samasta vaivasta aiemmin lääkärillä?

Olen muistaakseni silloin aiemmin hakenut korvauksen, joten ne näkee sen kuitenkin. Tällöin todettiin närstys. Vaikuttaako tämä korvaukseen että on hoidettu aiemmin samaa, tosin ei ennen vakuutuksen hankkimista kuitenkaan. Nyt on kyse refluksitaudista erikoislääkärillä, josta pitäis hakee korvaus nyt jälkikäteen, Mehiläinen, ja tulee tähystys myös yksityisellä.

Toinen sairaus vakuutus juttu: Olin v*tun hölmö, kun otin vakuutuksen noin 5 vuotta sitten, menin hölmöyksissäni ilmoittamaan vaivoista, joita ei oltu edes ikinä lääkärillä todettu, kuten suonikohjut. Nyt, jos meen mehiläiseen suonikohjuleikkaukseen, en saa mitään korvausta siitä, sillä se on pois suljettuna korvauksista. Asialle ei lienee voi tehdä enää mitään? Op-terv.vak. on kyseessä.

N-77

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten itse olette toimineet? Pitäisi laittaa jo hakemus lääkärikäynneistä.

      Kiitos jos vastaatte ❤ Täytyisi saada ainakin muista käynneistä jotain, jotta on varaa mennä leikkaukseen mehiläiseen...

      N-77

      • Anonyymi

        Maksaako vakuutus jos on ollut MRI-kuvauksessa Synlabissa ilman lääkärin lähetettä?

        N-77


    • Anonyymi

      Kuules, kukaan meistä ei tiedä mitä sinun vakuutuksesi korvausehdoissa lukee. Kaikki vastaukset löytyvät vakuutusehdoistasi. Totta kai täällä voi kuka tahansa olla "jotakin mieltä" asioista, mutta niillä mielipiteillä ei ole arvoa. Jopa saman vakuutusyhtiön saman nimisissä vakuutuksissa on keskenään erilaisia korvausehtoja.

    • Anonyymi

      Op-terv.vak. on hyvä. Jos olisi ollut Vakuutus Lähitapiolasta niin olisi tullut vain ongelmia. tämä on minun kokemukseni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe