Hei! Löytyisikö järvisydämeen seikkailunhaluista paria tai miestä pitämään hauskaa urheilullisen parin kanssa?
Järvisydän 5.9
27
2460
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä 50 v kiva pari kiinnostunut..miten yhtey?
- Anonyymi
Saunassa pientä katseenvaihtoa niin eiköhän me toisemme huomata
- Anonyymi
Kik? Tai sit sovitaan joku merkki, esim. Puheenaihe saunassa ja siihen vastaus et tiedetään mikä on molemmilla mielessä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik? Tai sit sovitaan joku merkki, esim. Puheenaihe saunassa ja siihen vastaus et tiedetään mikä on molemmilla mielessä ;)
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi
hei kiinnostaa olemme pari
- Anonyymi
Siellä vai.
- Anonyymi
Taas sieltä pukkaa ihka omaa elämän tarinaa.Voi sitä ollaan melkein kopioitu sleeppareita,Urpo yrittää olla vitsikäs vanha vitsi ei uppoo enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas sieltä pukkaa ihka omaa elämän tarinaa.Voi sitä ollaan melkein kopioitu sleeppareita,Urpo yrittää olla vitsikäs vanha vitsi ei uppoo enää.
Näin kertoo itse urpo uuhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa sua jo itsestäsi kertominen kyllästyttää.Ei sun meidän takia tarvitse kyllä me ymmärretään sua.Mut taitaa olla sulle pakkomielteistä ethän sä sille mitään voi.Kiva aloistus näin kertoo olenkohan sen huomannut jossain muuallakin.
- Anonyymi
No niimpä näyttää itsesihän tunnet ja tiedät.Onko sulla muuta kerrottavaa itsestäsi.Vaikka jotain kaunista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse palsta kyylä meehän leikkiin peilin eteen luumuillasi DIU DIU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa sua jo itsestäsi kertominen kyllästyttää.Ei sun meidän takia tarvitse kyllä me ymmärretään sua.Mut taitaa olla sulle pakkomielteistä ethän sä sille mitään voi.Kiva aloistus näin kertoo olenkohan sen huomannut jossain muuallakin.
Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
- Anonyymi
6.9 Imatra Spa? Ainakin me menossa.
- Anonyymi
ja 5.9 sisään. Sehän on jo huomenna. =D
- Anonyymi
49v 191/90 mies ois lähellä Järvisydäntä.
- Anonyymi
No ei se sulle mikään este ole tulisit sinnekin.Sua tuntuu kiinostava juttu tosi paljon. Mut kukaan ei kiinnostu susta.
- Anonyymi
Ehkä sitten törmätään ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitten törmätään ;)
Ehkä löydät sieltä kaipaamasi kaverin.Onnea yrityksellesi.
- Anonyymi
Miten suhun saa yhteyden? Jodel, tinder tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten suhun saa yhteyden? Jodel, tinder tms
Siten että snorklaat mun puhki pökittyä rukkasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitten törmätään ;)
Ei hitossakaan kiinnosta
- Anonyymi
Kohta kylpylään menossa
- Anonyymi
Jörvisydän nyt naista?;)
- Anonyymi
Mahdollisesti olemme tulossa viikolla 39 jonain päivänä.
- Anonyymi
Höyryhuoneessa kiihkeästi suutelua..
- Anonyymi
Miten ois viikon päästä lauantaina?
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631423Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241179Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111100- 1261061
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 72895
- 73889