Perussuomalaiset jyrähtivät populistisesta rahajaosta eduskunnassa...

Anonyymi

..Eläkelläisiä elää äärimmäisen pienillä tuloilla, vappu satasta ei saatu. On valtavasti ihmisiä, joiden palkka ei riitä elämiseen.
Viher-vasemmisto ja kokoomuskin olivat äimistyneitä, kun perussuomalaiset puhuivat uskomattoman järkeviä 60 miljoonasta eurosta, joka annetaan "äärimmäisessä köyhyydessä eläville".
60 miljoonaa?!

1 miljardi annettiin helikopterirahaa, politiikojenj vaimot ja ihmeelliset pöytälaatikko yritykset saivat 100 000 euroa. selityksenä se, että oli niin kiire jakaa rahaa pois!
nyt sitten vasemmisto hallituas on keksinyt, että köyhyys poistetaan antamalla 75 euroa per henkilö.
Hallitus ottaa velkaa ja korottaa muita maksuja, palkkojen veroja jne. jotta kaikki tämä järjettömyys voidaan rahoittaa.

Halla-Aho ja moet perussuomalaiset puhuivat aivan oikein ja moittivat halitusta surkeasta kosiskelusta ja populismistä.
Pitää pohtia kuinka sadaan palkkaveroja alemmaksi, asumiskuluja pienemmäksi. Siinä apua köyhille ja työpaikkoja..

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaan aikaan persu turtiainen huohottaa eduskunnan edessä miekkarissa että omistusasunto on myytävä ennen tukia ja syötävä rahat. Vasta sitten toimeentulotukea. Semmosia pienituloisten ja vanhusten ystäviä. On kyllä huonossa kunnossa, puhuu kuin kuoleva läähättäen. Happilaitteessahan yöt nukkuukim.

• Anonyymi

Jos tuo on totta niin Ano on heti erotettava puolueesta, aivan törkeitä puheita.

• Anonyymi

75 euroa on köyhän viikon tulot, miksei persut halua antaa?

SDP nosti matalimpia eläkkeitä 50€/kk eli 600€:lla vuodessa! Sehän on matalimpiin eläkkeisiin kuukauden lisäeläke 13 kuukauden pieneläkeläisen kesälomaraha "Rinteen kesälomaraha". Kiitos Rinteelle siitä! Saa pieneläkeläinen mutustaa kuukauden viimeisenkin viikon muuta kuin alahuulta.

Mitä Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarihallitus antoi, siis muuta kuin lääkeomavastuun korotuksen ja 30% palvelumaksukorotukset? Mitä persut on antaneet?

Persuista populismia kun köyhiä autetaan lisätuloilla. Tällaista porvaripolitiikkaa en äänestä!

• Anonyymi

Onko jyrähdyksen jälkeen saatu asialle tehtyä jotain?

• Persujen "populistinen rahanjako" on itse itsessään pelkkää populismia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2315
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      82
      1225
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1095
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1066
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1019
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      16
      979
    7. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      977
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      930
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      918
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      916
    Aihe