Ajelen viikottain Hämeenkyröstä Ylöjärvelle ns Vanhaa tietä.Noudatan nopeuseajoituksia,koska Sasissa usein nopeusvalvontaa.Monenlaista kulkijaa,hiihtäjää tulee vastaan.Mutta äsken näky oli kyllä uskomaton.Sasin mäessä,Toukolan kohdalla tuli 3 noin 6-7 vuotiasta poikaa vastaan täydellä vauhdilla ns. mäkiautoilla.Ymmärrän,että em. harrastus on terveellinen,mutta yleisellä tiellä matalalla kulkupelillä kovaa kiihtyvä menopeli on vaarallinen ja epäterveellinen.Hyvää syksyä ja turvallisempia ajoreittejä.
Mäkiautot Sasintiellä
Anonyymi
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Sama näky jo Sasin kioskin suoralla,maalaistalon kohalla.Yksi " sankari" tuli vastaan hirveellä vauhdilla.Ikää tuskin 7 vuotta. Melkosen vaarallista leikkiä☹
- Anonyymi
Mäkiauto Mersu on myös nähtävänä puronsuulle käännyttäessä perä pystyssä kaukolämpöputkien päälle ajettuna tämän viikonlopun nähtävyys lenkkeilijöille. Verotkin on maksamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013