Miten aloittaa

Anonyymi

Olemme n. 40v perhe arkea elelevä pari ja minua kiihottaa ajatus naiseni sais vierasta ja tottakai itsellä myös haluja päästä nussiin vieraampaa naista. Hänellä on hieman bi-henkisyyttä mutta ehkä suurin este on naisen ujous, mutta kun joihinkin tutustuu niin ujois kaikkoaa. Olemme keskustelleet vieraasta miehestä /parista eikä hän ole torjunnu asiaa. Mutta vielä mennään fantasia asteella, niin mitenkähä asian kanssa pääsis sanoista tekoihin? Miten te oletta aloittaaneet "harrastuksenne"?

23

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä sama ujo naiseni fantasio kimpasta ja vieraasta kalusta katsotaan videoita sauva vieraan korvikkeena häntä kiihottais et ensin katselisin viersetä hän kiihottuu kun on sidottu ajattelin olla rohkea sopia vieraan salaa valmiiksi sidottuani naiseni peittäen silmät ja nuoltuani hänet kiiman partaalle vieras asettuisi jalkain väliin ja työntyisi hitaasti sisään tietysti haaveena kookkaampi kalu noin 20cm vois kiihottaa molemmat rajuihin orkkuihin

      • Anonyymi

        Kuulepas häirikkö.

        Minä saan jokaisesta poistamastani sinun roskapostista 2€/kpl. Eka satatonna on kohta koossa, joten jatka puuhias, niin saan kohta maksettua asuntolainani sinun avullasi.


      • Anonyymi

        Nyt on taas joku sairas tullut kertoo totuuden itsestään.Onko tuo joku pakkomielteisen paskan syöjän kommentti omista harrastuksistaan.


      • Anonyymi

        Kyllä pakkomielteinen paskansyöjä on sairaampi.Jos mielessä ole kuin paska täytyy kyllä ihmetellä millainen tyyppi siellä on.Ei ainakaan ihan terveemmästä päästä.


      • Anonyymi

        Oho nyt on jäänyt lääkkeet ottamatta.Kun tulit kertoo koko totuuden itsestäsi.


      • Anonyymi

        Ei kiitos, terve ja hyväkuntoinen pitää olla.


      • Anonyymi

        Kelpaisiko yli 25pitkä ja 19ympärys
        89mauno ät gmail piste com jos olette kiinnostuneita. Olisin mielelläni mukana.


    • Anonyymi

      Tääl on hoikka kestävä mies 40v mukaa muna on 20cm.kymenlaaksosta

      • Anonyymi

        Ai noin monta munnoo löytyy kaapista


    • Anonyymi

      Olen hieman teitä vanhempi nainen ja samoista aiheista kiinnostunut. Kiinnostaisi tietää oletteko löytäneet leikkikaveria/ kavereita? Itsellä olisi haaveena päästä kolmanneksi kimppaan, joko pariskunnan kanssa tai kahden miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Meidän mukaan pääset. Olen yksin naisena ja kolme miestä on kerralla jos tulet mukaan niin voidaan ottaa vaikka kolme miestä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän mukaan pääset. Olen yksin naisena ja kolme miestä on kerralla jos tulet mukaan niin voidaan ottaa vaikka kolme miestä lisää.

        Mies ilmoittautuu mukaan. Jos pääsee messiin, niin ois kunnon orgiat.
        Naise tykkää:)
        T: Jaakko


      • Hei. Missä päin asut? Oltaisiin kiinnostuneita tutustua suhun ja ottaa mukaan .


      • Anonyymi
        Paulat kirjoitti:

        Hei. Missä päin asut? Oltaisiin kiinnostuneita tutustua suhun ja ottaa mukaan .

        Hei
        Pks seudulta olen. Mites te?
        T:Jaakko


      • Anonyymi

        Moikka,
        Olen 57 v mies ja viime viikonloppuna sain 50 naista, tsvattiin täällä ja kun tiesi bi henkisyydestäni toi mukanaan vakipanonsa ja voin sanoa, että yö oli täynnä ihania käsiä ja huulia,
        Ja lopuksi pantiin häntä molemmat pimppaan yhtäaikaa ja voi sitä ääntelyä.


      • Anonyymi
        Paulat kirjoitti:

        Hei. Missä päin asut? Oltaisiin kiinnostuneita tutustua suhun ja ottaa mukaan .

        Tääl ois kymenlaaksosta mukava mies ja kaikinpuolin terve ja kokemusta on kertynyt kimpoista ja erittäin aktiivinen seksinsuhteen. Olen pitkä ja ihan jees vartaloinen rento tyyppi..


    • Anonyymi

      Vaimo sänkyyn joko selälleen tai vatsalleen levitätte reidet ja kaveri reisien väliin ja kyrpää pilluun niin kyllä se siitä lähtee.

    • Anonyymi

      Kysy herkällä hetkellä kun kaverisi on vierashuoneessa ja jos vaimosi lupautuu kimppaan niin hae heti kaveri panemaan vaimoasi ettei ehdi perääntyä.
      Itse tein näin ja vaimo oli myyty kun kaverin kieli löysi klitoriksen niin sääret oli aivan levällään ja alkoi pyytämään kyrpää vittuun kun ei kestänyt kiimaa.

      • Anonyymi

        Ainakin ekoilla kerroilla kannattaa vieraan miehen ottaa vaimo ilman pitkiä puheita.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe