Kävin siellä. Ruoka ei mitenkään hyvää ollut ja palvelu hidasta. Annoin palautteen FB sivuille mutta se näköjään poistettiin.
Edellinen ravintola ei kauaa pystyssä pysynyt. Tuskin tämäkään tällä asenteella.
Cafe patruuna
10
2072
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin käynyt paristi pahimpaan ryysis aikaan, niin onko se nyt ihme jos palvelussa kestää. Hyvähän se on jos asiakkaita riittää, kyllä sitö ruokaa malttaa odottaa jos ei ole kiire. Ihan hyvät ruuat on.
- Anonyymi
Olen minäkin käynyt siellä, ja ruoka maistui hyvälle
Tulen käymään aina silloin tällöin.
On se muuten hieno alue tämä Paukun alue.
Lapualaiset voivat olla ylpeitä siitä
Näitä ei kovin monta ole lähiseudulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin käynyt siellä, ja ruoka maistui hyvälle
Tulen käymään aina silloin tällöin.
On se muuten hieno alue tämä Paukun alue.
Lapualaiset voivat olla ylpeitä siitä
Näitä ei kovin monta ole lähiseudulla.Ei yhtään näin hienoa.
Ruoka on makuasia, mutta oikea kulinaristi ymmärtää hyvän päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään näin hienoa.
Ruoka on makuasia, mutta oikea kulinaristi ymmärtää hyvän päälle.Jos gurmeeta haluaa niin sitten kannattaa mennä hienoihin ravintoloihin, eihön tuolla sellaista edes luvata. Mulle on maistunut kyl kaikki mitä oon syönyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos gurmeeta haluaa niin sitten kannattaa mennä hienoihin ravintoloihin, eihön tuolla sellaista edes luvata. Mulle on maistunut kyl kaikki mitä oon syönyt
Ainahan on näitä ns. fiksuja ihmisiä, joille ei kelpaa muu kuin michelin ravintolpiden ruoka, mutta minulle perusjuntille kelpaa grillin , paukun ja abc:m ruoka ja kotoiset umpelooset, lapuan nikut ruskialla soosilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään näin hienoa.
Ruoka on makuasia, mutta oikea kulinaristi ymmärtää hyvän päälle.Cafe Patruuna on kahvila, jossa saa pikkusuolaista, ja leivonnaisia. Missään ei kai ole mainostettu ruoka paikaksi.
- Anonyymi
Iso Prässiä ei Lapualla voita kukaan eikä mikään ! Kiitos Tamas porukoineen !
- Anonyymi
Kerran kävin Cafe ssa ja se riitti !
- Anonyymi
???
- Anonyymi
JJ Ei itke enää kohteliaana facessa ku ruvettiin peräämään paljonko on vuokria maksamatta…vissiin paljon…
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735132- 534271
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933629- 502729
- 201949
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1151754
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073