Tulihan se Jokeriporukka järkiinsä ja ei pilannut täysin Suomen mainetta menemällä pelaamaan eli Minskiin tukemaan Lukashenkoa ja hänen ja Putinin politiikkaa. Vielä kun Niinistökin osaisi pysyä pois pipokiekoista Putinin kanssa niin ainakin ulkoisesti näyttäisimme olevamme irti Putinin talutusnuorasta. Jääkiekkoporukat tuskin ymmärtävät tätä asiaa, mutta hyvä kun joku neuvoi niin,että asiat menivät oikein. Jo pitkä harkitat kyllä luo varjon Suomen päälle kuten Jokereiden pelaaminen KHL:ssä.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Lukashenko ja Putin toimivat täysin oikein. Presidenttivaltainen demokratia olisi Suomessakin paras järjestelmä.
- Anonyymi
Sulla taitaa lederhosenit kiristää?
Heil ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2661080Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "224849- 98831
- 72722
- 62697
- 100614
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509