Syyttömänä syytetty

Anonyymi

Tuli haastekirje, henkilö on vainonnut minua lähes 10 vuotta, tehtailee perättömiä rikosilmoituksia, mitään todisteita minusta ei ole, mutta minulla on todisteita hänestä kun hän häiritsee ja loukkaa kunniaani.
Poliisi ei tutki tapaustani, koska ei ole näyttöä mistään rikoksesta, enkä ole ollut kuulustelussakaan koskaan. Rukoilkaa puolestani, että henkilö jättää minut rauhaan, ja että hän tekisi parannuksen synneistään. Rukoilkaa että koko oikeudenkäyntiä ei tulisi, en halua nähdä koko henkilöä koskaan. Kiitos Jeesus.

7

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

> Rukoilkaa että koko oikeudenkäyntiä ei tulisi, en halua nähdä koko henkilöä koskaan.

Toisaalta, ehkä oikeudenkäynti toisi ratkaisun tuohon tilanteeseen. Jso olet syytön mihinkään, ei oikeudenkäynnin pitäisi olla ongelma, vaikka en ole kyllä ihan vakuuttunut, että Suomessa saisi oikeutta.

• Anonyymi

Näitä riittää, voi voi.

• Anonyymi

Eipä tiedä tapausta, mutta kyllä asiat on tutkittu.

• Anonyymi

Voimia! Saat varmasti apua. Ihminen, joka tekee noin, ei voi hyvin. Hienoa, että pyydät myös hänen puolestaan rukousta. Toimit oikein. Täytyy muistaa, että perättömät syytöksetkin voivat täyttää rikoksen tunnusmerkit. Toisen kunniaa ei saa lain mukaan loukata. Hienoa kuitenkin, että tiedät toisen toimista. Selän takana tapahtuva perätön juoruilu on vielä raukkamaisempaa. Nyt sentään pystyt puolustautumaan.

• Anonyymi

On väärä käsitys, ettei vainoaja voi hyvin. Sellaisia luonteita on, jotka koko elämänsä kiusaavat muita ihmisiä ja tekevät rikoksia omatunnon vaivaamatta, koska heillä ei ole omatuntoa. Vainoaja voi siis voida vallan erinomaisesti kiusatessaan toisia ihmisiä.

• Anonyymi

Rukoukset ei toimi. Joten en alennu moiseen hölmöilyyn.

• Anonyymi

Hyvin meni oikeudessa. Rukoukset toimi myös hienosti, kiitos siitä kaikille ja kiitos Herralle. Vainoajalla oli aika pahoja mielenterveysongelmia, mutta rukoilin että
      hän pääsisi eroon pahoista henkivalloistaan ja tekisi parannuksen synneistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6282
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4744
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3304
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3141
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1760
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1578
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1408
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1318
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      83
      1229
    Aihe