Onko sinut savustettu ulos työpaikastasi?

Anonyymi

kaikin mahdollisin tavoin... puhumattomuus, kaiken ulkopuolelle jättäminen, ei tervehditä tai vastata tervehdykseen, olen kuin ilmaa... jne jne tästä voisi kirjoittaa pitkän listan. Olen juuri päättänyt irtisanoutua, mutta vähän arveluttaa, millainen karenssi paukahtaa. Millaiset kokemukset teillä on "savustamisesta"?

19

4642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin siellä alakoululaiset yritti savustaa opettajat ja muut oppilaat pois työpaikalta. Lukekaa lehtiä.

    • Anonyymi

      On yritetty, vaan sen verran kova luu olen, että savustaja lähti itse. Tämä tapahtui naapurikunnan alueella, mutta tiedän että karkkilassa on myös näitä savustajia työpaikoilla.
      Mm. Palvelualoilla ja laitostyöntekijöiden parissa on pari todella ilkeää ihmistä.
      Tää yks "hampaaton" varsinkin puhuu mielellään muiden suulla asioita ja pesee kätensä asioista jos joku kysyy onko osallinen johonkin juoruun.

      • Anonyymi

        Laitsareissa on ollut yks" hampaaton"muija, joka on edessä niin mukava ja takana puhuu mitä päähän pälkähtää.
        On niin taitava manipuloimaan, että saa käännettyä ihmiset toisiaan vastaan.
        On jotenkin kiero.


    • Anonyymi

      Olen kokenut savustamista. Tosi pahaltahan se tuntui. En uskaltanut irtisanoutua, olin henkisesti väsynyt, ei ollut energiaa hakea muualle. Nyt jäin eläkkeelle.

      Tuo on tosi raskas tilanne. Jos työntekijä itse irtisanoutuu, siinä on monen viikon karenssi ennenkuin alkaa saamaan päivärahaa.
      Mieti kuitenkin tarkkaan, kyse on sinun elämästäsi. En tunne sinua ja työvuosiesi pituutta mutta älä tuhoa terveyttäsi.

    • Anonyymi

      On. Savustajana henkilö, joka lähti töihin Karkkilan johtoportaaseen mutta on näköjään muutama kuukausi sitten irtisanoutunut. Karman laki. Työpaikkakiusaamisen kriteerit aloittajan viestissä täytti kyseinen henkilö kirkkaasti. Mut hei, onnea taas uuteen, lyhyeeseen, työsuhteeseen.

    • Anonyymi

      Työpaikallani käyttivät työntekijöitten savustamiseen 1100watin savustinta. Moni joutui lähtemään. Kauheat muistot vaan jäi .
      https://m.motonet.fi/fi/tuote/8501439/Sahkosavustin-termostaatilla-1100W

    • Anonyymi

      On savustettu onnistuneesti. Toistakymmentä vuotta kestin, suunnittelin itsemurhaa lähes päivittäin, sitten sairastuin syöpään ja olin puoli vuotta sairaslomalla. Silloin kypsyi ajatus luovuttaa. Keräsin säästöjä kolmen kuukauden karenssia varten ja samalla totesin, että selvisin syövästä joten irtisanouduin työpaikasta. Uskon, että ihminen on kokonaisvaltainen paketti, terve sielu terveessä ruumiissa ja päinvastoin. Vaihdoin paikkakuntaa, pääsin työelämään lähes viisikymppisenä ja hyvin on mennyt. Aluksi lähes liikutuin kun totesin olevani tasa-arvoinen muiden työkavereiden kanssa kun olin tottunut siihen, että olen rupusakkia.

      Tämä ei tapahtunut Karkkilassa, käyn satunnaisesti eri paikkakuntien sivuilla ja kommentoin jos aihe kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Karkkilassa on todellakin firmoja jossa kaveria puukotetaan huolella selkää heti kun mahdollista.

      • Anonyymi

        Karkkila on sisäänlämpiävä paikka,missä työntekijät yrittävät tuhota potilaan.Kieroilevat selän takana haukkuvat toisiansa kertovat kaislakodin asioita muille .Tuon taivaallista ei välitetä.

        keräävät potilaan paperit talteen kiristyksen muodossa,istuvat jatkuvasti tupakalla.Työaikana iskevät nuoria miehiä potilaita täyttyy seksuaalinen häirintä.

        Asiasta on ilmoitettu pomolle saa jatkaa työssään miksi?viisaat ovat lähteeneet tunkkainen ilmapiiri?julksesti laitan kolmen naisen nimet tähän se ei ole rikos.Karman kelkassa ollaan kaikki.

        vaihtavat toiseen työpaikkaan missä moraali?


    • Anonyymi

      Itse savustelin toisten käskystä alamaisiani, kunnes minut itse savustettiin ulos virastani. Onneksi sain suojatyöpaikan Karkkilan sivistysosastolta.

    • Anonyymi

      Minulla on 10 v. eläkkeeseen ja savustusta on pikkuhiljaa alkanut ilmaantumaan.
      Laitan vain kaiken toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, enkä välitä.
      Otan tuon vain haasteena ja mikään ei voi vahingoittaa kuitenkaan oikeasti, jos et vain välitä.
      Hoidan duunini kahdeksasta neljään, mutta teen sen virheittä ja täydellä tehokkuudella, ollen tuottavuudessa osastoni paras.
      En pidä kahvitaukoja, koska se vaivaannuttaa ilmapiiriä selvästi ja syön yksin eri aikaan kuin muut.
      Onneksi pidän yksinäisyydestä ja omasta rauhasta, joten järjestely sopii minulle erinomaisesti, mutta en tietenkään kerro sitä muille.
      Teen vain työni parhaalla mahdollisella tavalla, tuottavuudella ja teholla, jolloin valtit ovat vielä pitkään käsissäni.
      Savustakoot rauhassa.

    • Anonyymi

      Karkkilasta on yritys jonka johtoportaasta löytyy kovan luokan alkoholisti. Kaikki hyväksyy asian koska pelkäävät oman työnsä puolesta.

    • Anonyymi

      Esimehelle ilmoitus aina heti, kun tuntuu savua - silloin ylhäälläkin on tieto heti asiasta.
      Jos ei tehoa, niin seuraava on luottamusmies ja asia käsitelläänkin jo siten, että savustelijoillakin on jo aika vaikeat ajat ja jos vielä jatkuu, niin vimeinen niitti on taatusti työtuomioistuin ja sinne ei halua ikinä kukaan työnantaja mennä, koska silloin kaikilla on tiedossa työpaikan ongelmat.
      Eli pidä puolesi ja nauti työstäsi.

    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

    • Anonyymi

      On, eräs isännöinti toimiston muija kun ei tykkää jostain henkilöstä niin ei mikään onnistu, palkat on virheellisesti laskettu ja laskut maksetaan myöhässä, mutta iloisia tnsseja pidetään

    • Anonyymi

      Kieroa peliä kieroilta ihmisiltä. Minun esimies esittää julkisesti olevansa ammattitaitoinen, empaattinen ja kaikki rakastava sosiaalialan ihanuus. Todellisuudessa elää kaksoiselämää, mielenterveysongelmia, viinaa, seksuaalinen yliavoimuus eli panee ympäriinsä miehiä ja naisia, myös naimisissa olevia. Tällainen ihminen auttaa sitten muita apua tarvitsevia nuoria ja päihdeongelmaisia, jotka tarvitsevat tasapainoa elämäänsä. Esimieheni tietää että minä tiedän hänen kaksoiselämästään. Voitte kuvitella millainen savustus minusta on käynnissä selkäni takana, kun yrittää saada kaikin keinoin minua ulos. Lähinnä huvittuneena seurailen hänen touhujaan. Kauanko kulissit pysyy pystyssä. Itseäni ei kiinnosta hänen savustuksensa lainkaan, koska tiedän että teen oman työni hyvin ja asiallisesti, eikä minulla ole mörköjä kaapissa kuten hänellä. Odotan vaan kun paljastuu laajemmin hänen touhunsa.

      • Anonyymi

        Taitaa olla M P !!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe