Ajatuksia muualta

Anonyymi

"Ainahan tuohon parinvaihtoon ja seksiyökerhotoimintaan on kuulunut jännitys siitä mitä siitä seuraa. Onhan niitä seksitauteja on ollut iät ajat, nyt lisämausteena Korona.

Muistan hyvin kuinka haltioituneena minulle puhelimessa kerrottiin eräiden ensimmäisestä vierailusta tuossa nakukaupungissa. Kateellisena kuuntelin, mutta en silti koskaan edes ehdottanut "Maijalle" menemistä moiseen paikkaan.

Luontoharrastajalle riittää ihan hyvin alastomien vartaloiden näkeminen Vecakin rannalla Latviassa. En ole koskaan viihtynyt yökerhoissa, enkä muissakaan ravintoloissa.

Sana ravintola tarkoittaa eri ihmisille kovin eri asioita. Joillekin se tarkoittaa jonottamista puolenyön aikaan "ravintolan" ovella. Minulle ravintola on parhaimmillaan paikka, jossa olemme upeassa salissa kahdestaan syömässä. Tarjoilija palvelee vain meitä. Sellaisessa on jotain ylellistä ja arvokasta. Tällaisia "yksityistilaisuuksia" on sattunut meille monta kertaa. Ruokakin on ollut muutaman kerran suorastaan taivaallisen hyvää. Tyylikkäästi pukeutunut tarjoilija/tarjoilijatar ja sopivalla voluumilla kuuluva hyvä musiikki taustalla. Ikkunasta näkyy upea jalopuupuutarha. Tällaisia hienoja paikkoja löytyy Baltiasta ja Puolasta. Sen pidemmälle ei tarvitse mennä. Tuollaisissa paikoissa ei kulu satoja euroja ruokailuun juomineen, kuten tapahtuisi Suomessa. Tosin tuollaisia paikkoja ei juuri Suomessa ole.

Joskus viime vuosituhannella on sitä jonkinlaiseksi parinvaihdoksi kutsuttua toimintaa tullut harrastettua kotimaassa. Varsinkin ensimmäisellä kertaa se tuntui taivaalliselta ja se on kirkkaasti mielessä edelleen. Siis kyseessä oli tuttu pari, eikä mitään sokkotoimintaa. Onneksi on joskus tullut kokeiltua, ettei sitä näin vanhempana Korona-aikaan tarvitse enää haikailla.

"Jussi"

Ps. Riiassa näyttää olevan aurinkoista ja 20 keskipäivällä. Täytyy vain kuvitella millaisia näkyjä siellä olisi. Siellä on tullut käytyä ainakin sata kertaa, joten muisteltavaa riittää.
Top"

9

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jälleen kerran peräkamari nysvän päiväunia

      • Anonyymi

        Jälleen kerran peräkamari nysvän päiväunia


      • Anonyymi

        Jälleen kerran peräkamari nysvän päiväunia


      • Anonyymi

        Jälleen kerran peräkamari nysvän päiväunia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran peräkamari nysvän päiväunia

        Päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle

        Päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle piälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle

        Päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle piälle päälle päälle päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle päälle piälle päälle päälle päälle

        6yhb


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1968
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1631
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1306
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      111
      1209
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1035
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      837
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      791
    Aihe