Jos asiakas vielä kerran.

Anonyymi

Tulee kauppaan sanomaan minulle henkilökohtaisuuksia tai haukkuu minut pystyyn niin sitten sanon takaisin ja kunnolla. Turha mussuttaa jos on itse aloittanut kaiken.

64

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiesitkö paukapää, että soveltuvuutesi viittaa jäte-auton säiliöapinaksi?

      • Anonyymi

        Housuissas sulla on säiliöapina.


      • Anonyymi

        Siis mikä vi**u sinun ongelmasi mahtaa olla hä!!??


    • Anonyymi

      Aivan oikein

    • Anonyymi

      Asiakas on aina oikeassa.

      • Anonyymi

        Ei muuten ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole.

        Kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on.

        Paskat on. Jos mulkku asiakas menee henkilökohtaisuuksiin, tulee takaisin samalla mitalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat on. Jos mulkku asiakas menee henkilökohtaisuuksiin, tulee takaisin samalla mitalla.

        Olisit nyt edes asiakas löynyt kusipäistä kaupan työntekijää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit nyt edes asiakas löynyt kusipäistä kaupan työntekijää.

        Asiakas on törkeä niin myyjä on silloin kusipää. Miten sekaisin sinä olet ihan oikeasti hä!!???


      • Anonyymi

        Noin opetettiin joskus 90-luvulla... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin opetettiin joskus 90-luvulla... 😂

        70 luvun kulunut vitsi eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakas on törkeä niin myyjä on silloin kusipää. Miten sekaisin sinä olet ihan oikeasti hä!!???

        Asiakas on törkeä ja sinä sanot, että kusipää myyjä? Onko kaikki hyvin?


    • Anonyymi

      Paskakuski myyjänä. Oliko gigantti? Kuka muu tuollaisen kusipään palkkaisi?

      • Anonyymi

        Olen kusipää kun asiakas on törkeä. Ei sulla kyllä kaikki muumit ole laaksossa. Et edes viitsinyt lukea koko aloitusta vaan piti päästä provosoimaan tahallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kusipää kun asiakas on törkeä. Ei sulla kyllä kaikki muumit ole laaksossa. Et edes viitsinyt lukea koko aloitusta vaan piti päästä provosoimaan tahallaan.

        Sulla ei oo edes koko muumeja.


    • Anonyymi

      Ei sellainen henkilö voi olla kaupassa töissä joka ei tuu toimeen asiakkaiden kanssa. Kannattaa vaihtaa alaa.

      • Anonyymi

        Siis mitä? Asiakas on törkeä niin minun täytyy vaihtaa alaa!? Oletko tyhmä vai esitätkö sellaista???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä? Asiakas on törkeä niin minun täytyy vaihtaa alaa!? Oletko tyhmä vai esitätkö sellaista???

        Kaikille asiakkaille pitää olla ystävällinen sanoo se sitten hyvää päivää tai hv.
        Sulla on pian alan vaihto edessä jos et alkaa tuleen asiakkaiden kans toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille asiakkaille pitää olla ystävällinen sanoo se sitten hyvää päivää tai hv.
        Sulla on pian alan vaihto edessä jos et alkaa tuleen asiakkaiden kans toimeen.

        Kuule vajakki. Minun ei tarvitse todellakaan kumarrella ja nöyristellä asiakasta jos hän tulee sanomaan hv. Sitten tulee takaisin hv ja vähän lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule vajakki. Minun ei tarvitse todellakaan kumarrella ja nöyristellä asiakasta jos hän tulee sanomaan hv. Sitten tulee takaisin hv ja vähän lisää.

        Sä se vajakki oot hv. Kyllä sun pitää kumarrella, nöyristellä ja niellä kaikki mukisematta kaikki mitä asiakas sanoo. Itehän oot työpaikkasi valinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä se vajakki oot hv. Kyllä sun pitää kumarrella, nöyristellä ja niellä kaikki mukisematta kaikki mitä asiakas sanoo. Itehän oot työpaikkasi valinnut.

        Sä se vajakki oot hv. Kyllä sun pitää kumarrella, nöyristellä ja niellä kaikki mukisematta mitä asiakas sanoo. Itehän oot työpaikkasi valinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä se vajakki oot hv. Kyllä sun pitää kumarrella, nöyristellä ja niellä kaikki mukisematta mitä asiakas sanoo. Itehän oot työpaikkasi valinnut.

        Millä vit*n oikeudella sinä alat selittelemään, että asiakaspalvelijan täytyy niellä ja kestää kaikki paska mitä asiakas tuo mukanaan? Sinä et todellakaan ala sanelemaan mitä asiakaspalvelija saa tehdä ja mitä ei. Minä palvelen asiakkaita ja otan valitukset vatsan kun ne ovat AIHEELLISIA. Minä en ota vastaan mitään mikä menee henkilökohtaisuuksiin enkä kuuntele ainuttakaan haistattelua sekuntiakaan, en todellakaan. Me asiakaspalvelijat olemme ihmisiä, emme robotteja vit*n pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä se vajakki oot hv. Kyllä sun pitää kumarrella, nöyristellä ja niellä kaikki mukisematta mitä asiakas sanoo. Itehän oot työpaikkasi valinnut.

        Palvelen asiallisia asiakkaita. Ei meidän tarvitse kuunnella haistattelua. Vai missä kohtaa sopimusta voin lukea, että olemme vain robotteja ja sylkykuppeja? Luen tässä sopimusta enkä löydä kyseisiä kohtia. Taidan vielä lukea uudestaan. Kappas enkä taaskaan löytänyt. Olen katsonut sopimuksen nyt yli 10 kertaa läpi, missä kohtaa se nyt löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä se vajakki oot hv. Kyllä sun pitää kumarrella, nöyristellä ja niellä kaikki mukisematta mitä asiakas sanoo. Itehän oot työpaikkasi valinnut.

        Sinä täällä sekoilet ja syytät kaikesta asiakaspalvelijoita. Syystä että!? Sitten haistattelet miten huvittaa ilman mitään järkevää syytä. Ja sitten ihmettelet aloittajan tekstejä. 😂 Kuvittelet oikeasti, että saat mennä kauppaan tekemään mitä haluat. 😂 Herää tähän päivään oikeasti. Nykyään pyydetään oikeasti vartijat paikalle jos asiakas alkaa käymään hankalaksi. Tämän jälkeen asiakas poistetaan kaupasta. Vartijat valvovat järjestystä kaupoissa. Huhhuh mikä ihminen, luulee oikeasti saavansa tehdä mitä haluaa. 🤦‍♂️😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelen asiallisia asiakkaita. Ei meidän tarvitse kuunnella haistattelua. Vai missä kohtaa sopimusta voin lukea, että olemme vain robotteja ja sylkykuppeja? Luen tässä sopimusta enkä löydä kyseisiä kohtia. Taidan vielä lukea uudestaan. Kappas enkä taaskaan löytänyt. Olen katsonut sopimuksen nyt yli 10 kertaa läpi, missä kohtaa se nyt löytyy?

        et sä voi alkaa valikoimaan minkäläisia asiakkaita palvelet. Saat pian etsiä uuden työpaikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä täällä sekoilet ja syytät kaikesta asiakaspalvelijoita. Syystä että!? Sitten haistattelet miten huvittaa ilman mitään järkevää syytä. Ja sitten ihmettelet aloittajan tekstejä. 😂 Kuvittelet oikeasti, että saat mennä kauppaan tekemään mitä haluat. 😂 Herää tähän päivään oikeasti. Nykyään pyydetään oikeasti vartijat paikalle jos asiakas alkaa käymään hankalaksi. Tämän jälkeen asiakas poistetaan kaupasta. Vartijat valvovat järjestystä kaupoissa. Huhhuh mikä ihminen, luulee oikeasti saavansa tehdä mitä haluaa. 🤦‍♂️😂

        Näitä kirjoituksia kun lukee niin en kyllä yhtään enään ihmettele vaikka kaupan myyjä onkin haukuttu pystyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelen asiallisia asiakkaita. Ei meidän tarvitse kuunnella haistattelua. Vai missä kohtaa sopimusta voin lukea, että olemme vain robotteja ja sylkykuppeja? Luen tässä sopimusta enkä löydä kyseisiä kohtia. Taidan vielä lukea uudestaan. Kappas enkä taaskaan löytänyt. Olen katsonut sopimuksen nyt yli 10 kertaa läpi, missä kohtaa se nyt löytyy?

        Nykyään siis lukee työsopimuksessa se minkälaisia asiakkaita pitää ainostaan palveilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä täällä sekoilet ja syytät kaikesta asiakaspalvelijoita. Syystä että!? Sitten haistattelet miten huvittaa ilman mitään järkevää syytä. Ja sitten ihmettelet aloittajan tekstejä. 😂 Kuvittelet oikeasti, että saat mennä kauppaan tekemään mitä haluat. 😂 Herää tähän päivään oikeasti. Nykyään pyydetään oikeasti vartijat paikalle jos asiakas alkaa käymään hankalaksi. Tämän jälkeen asiakas poistetaan kaupasta. Vartijat valvovat järjestystä kaupoissa. Huhhuh mikä ihminen, luulee oikeasti saavansa tehdä mitä haluaa. 🤦‍♂️😂

        Kyllä ne mielihalut tehdään kaupan ulkopuolella ja kaupassa sä nielet sen mitä asiakas kulloinkin keksii valittaa!
        Sinä et voi kukkoilla asiakkaalle missään koskaan, sillä työpaikalla sinulla pyyhkii pöytää työnantaja ja ulkopuolella nuolet mun kengät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sä voi alkaa valikoimaan minkäläisia asiakkaita palvelet. Saat pian etsiä uuden työpaikan.

        Ei ole kiinni mistään valikoimisesta. Räyhäävät asiakkaat kuuluvat terapiaan tai putkaan, ei kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne mielihalut tehdään kaupan ulkopuolella ja kaupassa sä nielet sen mitä asiakas kulloinkin keksii valittaa!
        Sinä et voi kukkoilla asiakkaalle missään koskaan, sillä työpaikalla sinulla pyyhkii pöytää työnantaja ja ulkopuolella nuolet mun kengät!

        Etkö sinä osaa lukea? Palvelen asiakasta vaikka hän valittaisi JOS ne valitukset ovat aiheellisia. Ei minun tarvitse kukkoilla, jos asiakas tulee vain haistattelemaan eikä mitään muuta niin sitten sanon takaisin.

        Ja tohon sinun viimeiseen lauseeseen, että nuolen sinun kenkiä. Tässä vastaus 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kirjoituksia kun lukee niin en kyllä yhtään enään ihmettele vaikka kaupan myyjä onkin haukuttu pystyyn.

        Sinun vastauksia kun lukee niin sinä häiriköit etkä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kiinni mistään valikoimisesta. Räyhäävät asiakkaat kuuluvat terapiaan tai putkaan, ei kauppaan.

        Sähän aloituksessa lupasit alkaa räyhäämään asiakkaalle sun sinne terapiaan pitää mennä eikä putkakaan varmaan pahitteeksi olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vastauksia kun lukee niin sinä häiriköit etkä mitään muuta.

        Taidat kuulua samaansarjaan häiriköityneen kaupan työläisen kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kiinni mistään valikoimisesta. Räyhäävät asiakkaat kuuluvat terapiaan tai putkaan, ei kauppaan.

        on siinä kyse valikoimisesta jos et kaikki palvele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on siinä kyse valikoimisesta jos et kaikki palvele.

        Etkö sinä osaa lukea? Palvelen asiakkaita jos valittavat täysin aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän aloituksessa lupasit alkaa räyhäämään asiakkaalle sun sinne terapiaan pitää mennä eikä putkakaan varmaan pahitteeksi olisi.

        En ole puhunut räyhäämisestä mitään. Riehuvaa asiakasta ei tarvitse palvella ja sinä et ala sanelemaan mitä tehdä.


    • Anonyymi

      Me tullaan huomenna vähän isommalla porukalla.

      • Anonyymi

        Autoseurueet on jo matkalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoseurueet on jo matkalla

        Jep.


      • Anonyymi

        Lisätietoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoseurueet on jo matkalla

        ...ja kansallispuvut päällä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja kansallispuvut päällä 🤣

        Valtion laina vaatteet päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.

        Mennään kattoon veijoo ja vsltee ne on jo edeltä rähinöimässä ja provosoimassa


      • Anonyymi

        "Me tullaan huomenna vähän isommalla porukalla."

        😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Ota vähä koronaa kyllä se tästä taas iloksi muuttuu.

    • Anonyymi

      Ei susta oo mitään takaisin sanomaan täälä sä vaan uhoat kun pienet lapset.

    • Anonyymi

      Ei susta oo mitään takaisin sanomaan täälä sä vaan uhoat kun pienet lapset.

      • Anonyymi

        Miksi ei olisi? Mikä tarve on tulla kauppaan vain riehumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei olisi? Mikä tarve on tulla kauppaan vain riehumaan?

        oot kyllä säälittävä tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei olisi? Mikä tarve on tulla kauppaan vain riehumaan?

        Ei varmaan sellaiset tuu tänne itkemään josta on johkin muuhunkin kun vain pulkannauruksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oot kyllä säälittävä tapaus.

        Säälittävä tapaus? Minä kerron, että asiakas on törkeä niin minun täytyy vaihtaa alaa. Sitten kysyn, että miksi asiakkaan täytyy päästä riehumaan vain kauppaan niin sinä sanot säälittäväksi tapaukseksi. Vain siksi kun asiakas tulee kauppaan riehumaan. Kysyn nyt sinulta kysymyksen. Mikä vi**u sun ongelmas on mitä!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan sellaiset tuu tänne itkemään josta on johkin muuhunkin kun vain pulkannauruksi.

        Pulkannaruksi? Tässä sulle vastaus. 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oot kyllä säälittävä tapaus.

        😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä tapaus? Minä kerron, että asiakas on törkeä niin minun täytyy vaihtaa alaa. Sitten kysyn, että miksi asiakkaan täytyy päästä riehumaan vain kauppaan niin sinä sanot säälittäväksi tapaukseksi. Vain siksi kun asiakas tulee kauppaan riehumaan. Kysyn nyt sinulta kysymyksen. Mikä vi**u sun ongelmas on mitä!?

        Jaa nytkö asiakas alkasi riehumaan aloituksessa se oli haukkunut. Et taida edes tietää mitä on haukkuminen ja riehuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa nytkö asiakas alkasi riehumaan aloituksessa se oli haukkunut. Et taida edes tietää mitä on haukkuminen ja riehuminen.

        Oot kyllä ihan v**un yksinkertainen tapaus. Ihan säälittävä CP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä ihan v**un yksinkertainen tapaus. Ihan säälittävä CP.

        ei susta muuhun oo kun täälä vaan itkemään kyllä kova tyyppi oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä ihan v**un yksinkertainen tapaus. Ihan säälittävä CP.

        Lopettakaa jo kyllä te ootte jo nähneet tämän kaupan myyjän kirjoituksista mitä tyyppi se oikeen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei susta muuhun oo kun täälä vaan itkemään kyllä kova tyyppi oot.

        Sinä se täällä provosoit ja uhkailet jatkuvasti. Sitten kun sanon takaisin niin alkaa kitinä. 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa jo kyllä te ootte jo nähneet tämän kaupan myyjän kirjoituksista mitä tyyppi se oikeen on.

        Edelleen sanon samaa. Asiakas tulee haukkumaan pystyyn ja riehumaan niin minun täytyy vaihtaa alaa. Sitten vielä jatketaan provosointia ja pään aukomista. Muiden käytöksessä ei ole mitään vikaa, ei todellakaan. HUHHUH.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se täällä provosoit ja uhkailet jatkuvasti. Sitten kun sanon takaisin niin alkaa kitinä. 😂😂😂😂

        tulit taas tänne itkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulit taas tänne itkemään.

        Sinä se provosoit jatkuvasti ilman mitään järkevää syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se provosoit jatkuvasti ilman mitään järkevää syytä.

        Jos asiakas vielä kerran.niin sitten sanon takaisin ja kunnolla.
        Seuraavalla kertaa teen näin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe