Mediamme nuoleskelevat eläimellistä BLM- liikettä.
Tässä esimerkki valehtelusta.
https://mvlehti.net/2020/09/04/valtamedian-blm-agenda-pettaa-jalleen-poliisin-video-vahvistaa-washingtonissa-ammutuksi-tulleen-mustan-18-vuotiaan-deon-kayn-olleen-aseistautunut/
Tässä esitellään myös tuon saatanallisen liikkeen aikaansaamia järkyttäviä yhteiskunnallisia tuhoja joista paskamediamme vaikenee tyystin:
https://www.youtube.com/watch?v=ZLHNaI74b7w
Valtamedioidemme järjestelmällinen valeuutisointi tuli jälleen esiin.
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mvlehti ja valehtelu samassa lauseessa, heh, sopii kuin nenä päähän. Huutonaurua!
Persekärpäseni on taasen imukärsä innokkaasti heiluen mukana yhteiskunnallisessa keskustelussa.
Voinet siis kertoa mitkä asiat linkeissäni eivät ole totta?- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Persekärpäseni on taasen imukärsä innokkaasti heiluen mukana yhteiskunnallisessa keskustelussa.
Voinet siis kertoa mitkä asiat linkeissäni eivät ole totta?Voi hyvä lapsi, syytit toisia kirjoittajia huonosta kielenkäytöstä ja taas tämä alatyylinen persekärpänen, joka on tähän tilanteeseen täysin sopimaton ja idioottimainen ilmaisu.
ps. en ole vielä lukenut sinulta juttua tai linkkiä, jossa olisi siteeksikään totta.
Sankarin ampuma Antifan terroristi oli sarjapedofiili!
Tästä iloisesta uutisesta voimme lukea mainiosta Laittomasta Lehdestä:
https://laitonlehti.net/2020/09/04/kenosha-sankarin-ampuma-antifa-terroristi-olikin-sarjapedofiili/- Anonyymi
Onko sulla muita ongelmiakuin Alanya ja Pattaya tämän lisäksi?
Miten ufopuoli? Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla muita ongelmiakuin Alanya ja Pattaya tämän lisäksi?
Miten ufopuoli?Kiitoksia persekärpäselleni kysymästä.
Toki naperona uskoin tai luulin uskovani ufoihin; olihan ne kakaran mielikuvissa jänniä ajatelmia. Lisäksi oli huimia Hollywood- leffoja tähtien sodista ja silleen. Kaikkihan niitä katsoivat, minä muiden mukana.
Ikä tuo sitten tullessaan kriittistä ajattelua ja lapsenuskoiset sadut ovat saaneet jäädä.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Kiitoksia persekärpäselleni kysymästä.
Toki naperona uskoin tai luulin uskovani ufoihin; olihan ne kakaran mielikuvissa jänniä ajatelmia. Lisäksi oli huimia Hollywood- leffoja tähtien sodista ja silleen. Kaikkihan niitä katsoivat, minä muiden mukana.
Ikä tuo sitten tullessaan kriittistä ajattelua ja lapsenuskoiset sadut ovat saaneet jäädä.Tuolla jossain aiemmin kritisoit kovin sanoin kielenkäyttöä, sitten kuullaan persekärpäsiä ja muutakin epäasiallista kielenkäyttöä. Onko Sinulla tosiaan eri vaatimukset itsesi ja toisten kirjoitusten kieliasuun?
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla jossain aiemmin kritisoit kovin sanoin kielenkäyttöä, sitten kuullaan persekärpäsiä ja muutakin epäasiallista kielenkäyttöä. Onko Sinulla tosiaan eri vaatimukset itsesi ja toisten kirjoitusten kieliasuun?
Kiitos kovin kyselystäsi.
Vaikka olen sanankäytön mestari niin en ole keksinyt tuolle hyvin kuvaavalle sanalle persekärpänen vastaavaa ja yhtä kuvaavaa nimitystä.
Suomen kieli on todella rikas eikä sanaa persekärpänen pidetä mitenkään asiattomana ilmaisuna koska korvaavaa sanaa ei ole.
Olet kuitenkin oikeassa arvellessasi että sallin omissa kirjoituksissani jyrkempää tekstiä.
Tässä kuitenkin riemastuttavia otoksia Suomen kansan monisatavuotisista viisauksista:
https://fi.wikiquote.org/wiki/Suomalaisia_sananlaskuja#E- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Vaikka olen sanankäytön mestari niin en ole keksinyt tuolle hyvin kuvaavalle sanalle persekärpänen vastaavaa ja yhtä kuvaavaa nimitystä.
Suomen kieli on todella rikas eikä sanaa persekärpänen pidetä mitenkään asiattomana ilmaisuna koska korvaavaa sanaa ei ole.
Olet kuitenkin oikeassa arvellessasi että sallin omissa kirjoituksissani jyrkempää tekstiä.
Tässä kuitenkin riemastuttavia otoksia Suomen kansan monisatavuotisista viisauksista:
https://fi.wikiquote.org/wiki/Suomalaisia_sananlaskuja#EMiksi sitä sanankäytön mestaruutta ei tule ilmi lapsellisista viesteistäsi?
- Anonyymi
"Antifan terroristi"
Tiesitkö, että Johan Backman on antifan (SAFKA) miehiä? Silti luet MV-lehteä, johon Backman vaikuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Antifan terroristi"
Tiesitkö, että Johan Backman on antifan (SAFKA) miehiä? Silti luet MV-lehteä, johon Backman vaikuttaa.Nuo ovat eri järjestöjä. SAFKA on Bäckmanin johtama Venäjän trollilinko ja äänitorvi Suomessa jonka toiminta taisi kyllä hyytyä siihen että sen jutuille nauravat aidanseipäätkin. Antigua taas on takkutukkien keksimä viitekehys joka antaa tekosyyn rähinöinnille.
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
https://fi.wikiquote.org/wiki/Suomalaisia_sananlaskuja#E"eikä sanaa persekärpänen pidetä mitenkään asiattomana ilmaisuna koska korvaavaa sanaa ei ole." Persekärpäset vaivaavat nautaeläimiä kesäisellä laitumella, mielenkiintoista, että vertaat itseäsi laitumella märehtivään lehmään! Tosin jutuistasi ilmenee, että tuo ajattelupuoli ei juurikaan ylitä tuon laitumellaan märehtivän naudan ajatusmaailmaa, sillekin on se tasainen pelto koko maailmankaikkeus.
Tyypillinen narsistin ajatus: "sallin omissa kirjoituksissani jyrkempää tekstiä."
- Anonyymi
Ei MV-lehti ole valtamediaa vaan pietarin trollitehtaan tosiasioita valehteleva haitake.
Olen toiminut Pietarin nuorisotrollitehtaan kansainvälisen osaston johtajana jo vuosikausia.
Yhteistyömme Trumpin hallinnon kanssa on sujunut hyvin kitkattomasti.
Yhteinen päämäärämme on kommunismin kitkeminen koko maailmasta.- Anonyymi
Kyllä se trollitehdas on olemassa myös Suomessa, EU:ssa ja USA:ssakin.
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Olen toiminut Pietarin nuorisotrollitehtaan kansainvälisen osaston johtajana jo vuosikausia.
Yhteinen päämäärämme on kommunismin kitkeminen koko maailmasta.Mitäs sitten teette, mistä uusi vihollinen? Kun kommarit ovat poissa, joku petturi haluaa silti palkankorotuksen.
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Yhteinen päämäärämme on kommunismin kitkeminen koko maailmasta.Tjaa, ihan hyvä yritys mutta ei kommunismi ole suinkaan Venäjän ja Trumpi vihollinen. Eihän ne edes itse niin puhu. Putinin vihollisia ovat liberaalit demokratiat, mitkä ovat ihan enimmäkseen oikeistojohtoisia. Ei Trump oikein itsekään tule niiden kanssa toimeen.
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Yhteinen päämäärämme on kommunismin kitkeminen koko maailmasta.Salli mun nauraa, Jos tuollainen trollitehdas edes on olemassa, kyllä sinne rekrytoitaansiin täysijärkisiä työntekijöitä, eihän uskottava valehteleminen onnistu miltään hörhöltä, eli natasinasutrolliilla ei ole mitään mahdollisuutta.
- Anonyymi
Nooh, ei HS peitellyt, sillä hetkellä ei ollut tietoa kuten kirjoittaa. Mainitsi epäillyn aseen lokerossa. Jenkeissä uutinen tuli ulos kautta linjan eri medioissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174326
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251250Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
- 109896
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830