Jep jep. Aika ympäripyöreetä kommenttia. Kenelläkään ei ole kanttia kommentoida suoraan! Nössöjä ovat. Kun uusi kausi nyt alkaa niin toivottavasti tähän tulis hieman muutosta. Ja porukka sais vaihtua enemmän. Ja nyt kunnon rohkeata nasevaa kommentointia !!
Sohvikset. Kukaan ei oikeesti uskalla kommentoida
Anonyymi
5
1227
Vastaukset
- Anonyymi
Uskallan kommentoida. Voi ei, sisko ja sen veli tulivat uudestaan, niitä ei voi sietää.
- Anonyymi
Ihmeen nynnyä väkee ne aina hommaavat TV ohjelmia kommentoimaan ! Kaipaan jotain todella suorapuheista paria. Edes yhtä ! "tuo on ihan pimee". "Tää on kauheeta Pas###". "Painuis tuokin kuvatus vi###".
- Anonyymi
Ohjelman nimeksi sopis : Sohvanynneröt.
- Anonyymi
Hyvä ohjelma, verrattuna posseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ohjelma, verrattuna posseen.
No mikä vaan on parempi kuin posse. Mut aikas kesyä on tuo sohvikset. Kukaan ei uskalla, Ei kukaan.. Nynnyjä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527