Posse 20220 syksy umpi surkea

Anonyymi

Voi ristus miten surkea Posse 4.9.2020 !

Ideat ovat loppuneet, vessan pönttöön !

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan samaa mieltä!! Pelkkää teennäistä melusaastetta koko riehuminen!
      Olivatkohan itse tyytyväisiä esiintymisiinsä ja sisältöön? Aivan ala-arvoista!

    • Anonyymi

      Tyhmiä ohjelmia tyhmille ihmisille.

    • Anonyymi

      Onko Ihan Pakko kattua? , Älä ihmeessä tuolla tavalla rääkkäät itteäsi! Jos noin pahasti Ah- distaa Sinua , Ottaa vielä Sydämen Päälle Eikä sen kanssa Ei oo Leikkimistä! Ei Jos On noin niin Älä Katso Koko Ohjelmaa, ! Oma Mielenrerveyskin Ennen Kaikkea ei ressata riskeerata Omaa Terveyttä Ohjelmalla Joka Ei Kerta Kaikkiaan Sinulle !Sovi ! Voit yhtä Hyvin lähtä Ulos käveleen tai , Et pistä töllöä auki Koko illan aikana, et vahingossakaan , sitten klikkase Kanavalle, josta näkyy kyseinen ohjelma. Mutta Hei!, Voit ottaa telkusta kohota irti ja seimästä ja kantaa telkku pihalle ja viiä se niin pian kun mahdollista , ongelma jäte keskukseen.Jo helpottaa Sinun Ahdistusta Niin pääsee siitäkin Vaivasta.

      • Anonyymi

        Pitihän se katsoa, kun uutta alkamista niiiiiiiiiin mainostettiin!
        Eipä sitten toista kertaa enää tarvitsekkaan! Täyttä väkisin puristettua sontaa alusta loppuun. Ärsyttäviä, teennäisiä aikaihmisiä riehumassa ilman järjen häivää, uskomatonta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitihän se katsoa, kun uutta alkamista niiiiiiiiiin mainostettiin!
        Eipä sitten toista kertaa enää tarvitsekkaan! Täyttä väkisin puristettua sontaa alusta loppuun. Ärsyttäviä, teennäisiä aikaihmisiä riehumassa ilman järjen häivää, uskomatonta!

        Peräti vastenmielinen ohjelma, katsojien aliarvioimista!


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä.
      Miksi se joku veronika siellä taas yksi turhaakin turhempi julkkis. eikö niin.

    • Anonyymi

      Niin oli riman alitus että Kummelin takavuosien sketsi normi päivä oli lässäytetty ja pilattu kyllä on maikkarilla paljon paskaa.
      Siiten se veronika sössöttävä ,,, Viivi onkin ihana aito.

      • Anonyymi

        Tekopirteä, räkättävä tyrkky Viivi se vasta ärsyttävä on! Koko ohjelma ihan kakkaa!


    • Anonyymi

      Nyt jos ja kun maikkari alkaa haalia näitä tubettajia juontajiksi ja ohjelmiensa sisällöiksi, suurempi syy olla katsomatta maikkarin yhtäkään ohjelmaa. Possea riitti viimeksi valehtelematta 15 sekuntia ja se oli siinä. Tässä näkee kun ohjelman tekijöille annetaan vastuu käsikirjoituksesta, paskaa on luvassa ja tekevät tuota iditoismia vain omaksi huvikseen. Tyhmää ohjelmaa tyhmiltä ihmisiltä. Maikkarin ainoa ohjlelma tällä hetkellä jonka voi maikkarin tarjonnasta katsoa on formulakooste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe