Onko Suomi jo liian pitkällä paatumuksessa? Syntien yleinen hyväksyntä valtionjohtoa ja lainsäädäntöä myöten, on huolestuttavaa. Äskettäin julkaistiin kuva Suomen muotoisesta salamasta. Minä puolestani sain kuvattua Suomen muotoisen vaahteran lehden, joka ei kelpaa enää mihinkään. Voi olla tietenkin vain sattumaa.
Kun Suomi putos puusta
10
54
Vastaukset
Vaahteranlehti on profiilikuvassani.
Samoilla kohdin jokin aika sitten kaksi ohitseni kulkevaa nuorukaista saivatkin minut miettimään murheellisena, että mikäköhän näidenkin kahden arviolta 18-vuotiaan miehen tulevaisuus on näin hauraassa ja vaarallisessa ajassa, jossa elämme. Sattumoisin lehti oli siis samoilla kohdin.
- Anonyymi
Teofilus kirjoitti:
Samoilla kohdin jokin aika sitten kaksi ohitseni kulkevaa nuorukaista saivatkin minut miettimään murheellisena, että mikäköhän näidenkin kahden arviolta 18-vuotiaan miehen tulevaisuus on näin hauraassa ja vaarallisessa ajassa, jossa elämme. Sattumoisin lehti oli siis samoilla kohdin.
Omia mielialoja ei kannata projisoida muihin. Suomen historiassa on ollut paljon hauraampia aikoja kuin tämä. Jumalalla on vain lapsia, ei kansakuntia.
- Anonyymi
Hieno kuva ja lehti, itse "kerään" lehtiä kun näen omasta mielestäni, kauniin tahi muuten mielenkiitoisen.
"Onko Suomi jo liian pitkällä paatumuksessa? "
Monet ovat jo, mutta VIELÄ Suomella on aikaa.
mutta valitettavasti, havaitsen että enää puhe tahi saarana ei auta.
Tulee antaa kansalle, "isän kädestä".
Joten jokainen jolla on vielä edes pieni henkäys uskoa, on hyvä rukoilla suomen ja suomalaisten puolesta.
muut maat, tehkööt kuten parhaaksi havaitsevat.- Anonyymi
Ja toisaalta kuva voi viitata Suomessa ilmenevää ns. torontolaisuutta. Vaahteranlehti on Kanadan symboli ja myöskin Toronto Maple Leafsin, joka tarkoittaakin vaahteran lehteä.
- Anonyymi
Seitsemänkymppiseksi olet vetreä.
- Anonyymi
Ei ole! Kaikki menee jumalan suunnitelman mukaan. Näin pitääkin olla.
- Anonyymi
Suomalaisilla menee hyvin. Enää ei palvota matujumalaa eikä ryssää.
Hyvän mielen uutinen: me ateistit olemme kokonaan synnitön ja alati kasvava joukkomme vapauttaa aloittajan peloistaan.
Olemme täysin synnittömiä, koska meillä ei ole teistien epäjumalaa, jonka surkeita käskyjä vastaan voisimme rikkoa.Helsingin pride viikkoa tässä alettiinkin viettää tänään. Asfaltitkin ovat ainakin Helsingissä saaneet jo sukupuolineutraaleita merkkejä. Riehukoon vaikka vitsaukset, mutta ylpeydestä ei nöyrrytä. Murhataan edelleen lapsia äitiensä kohtuihin, harjoitetaan taikuutta, eletään haureudessa ja varastetaan.
"Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeisia ja vaskisia ja kivisiä epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä. He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan" (Ilm. 9:20-21).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754