Vastamyrkky kommarien Novitsok tappajiin

Anonyymi

Kommunistien kemiallinen täsmä myrkky Novitsok tappaa toveri venäläisen, mutta olemmeko me kapitalistit immuuneja tuolle. Ainoastaan epäsuositut kommunistitoverit kuolevat. Olisiko jäsenkirjan kannessa ihan siinä sirpin ja vasaran lieppeillä se myrkyn lähde ja vastamyrkyn saanti.

7

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas aloitus puhuu puuta heinää.
      Novitsok on kehitetty Neuvostoliitossa. Missään mediassa ei esitetä että NL:n kommunistit olisivat käyttäneet sitä ihmisten surmaamiseen puhumattakaan kommunistien surmaamiseen.
      Maailma on täyvvä myrkkyjä. Huumeet niistä pahimpia. Kapitalistinen bisnes huumelevityksessä tappaa tuhansia ellei miljoonia vuosittain. Ellei tapa niin sairastuttaa käyttäjiä.

Aloituksen järjetön valhe:
      " Ainoastaan epäsuositut kommunistitoverit kuolevat."
      Maailman media on kummallisesti vaiti. Yhtäkään kommunisstia ei ole murhattu Novitsokilla. Sen sijaan Venäjän porvareiden epäillään surmanneen muutamia venäläisiä porvareita.
      Läntinen kirjallisuus ja elokuvat mainostavat lännen vapauden puolustajien surmaavan tukuttain omia ja vieraita agentteja.

Olisi toivottavaa, että aloitus laittaisi linkin, jossa todetaan kommunisteja surmatun Novitsokilla. Venäläiset porvarit olisivat surmanneet kommunisteja Novitsokilla?

• Anonyymi

Novitsok myrkkyä ei ole todistettu vaikka Suomen media pitää sitä selviönä. Saksan lääkärit ovat todenneet, että ehkä syynä on myrkytys ja ehkä Novitsok. Suomen media muuntaa sen: Venän hallitus tappoi Navalnyin Novitskokin avulla.
      Suomen media kertoo, että Novitsok on niin salattu, että sitä on vain Venäjällä. Miten saksalainen lääkäri voi todeta myrkytyksen tapahtuneen ja sen olleen mainittua ainetta.
      Toinen pointti. Venäläinen lentokone vei oitis Navalnyin hoitoon kesken lennon. Venäläiset lääkärit eivät todenneet Novitsokia. Voiko lääkäreitä hevin ostaa. Rahakapitalisti voi. Se on totta.
      Kolmas pointti. Yleensä ensin esitetään valhe. Sitä jauhetaan viikkoja ja kuukausia. Sitten kohu vaimenee. Valhe jää elämään ja sitä levitetään vuosia.
      Neljäs pontti. Navalnyin tukiryhmä tiesi ennen sairaalan menoa, että päämies on myrkytetty? Se levisi uutisena lääketieteellisenä todisteena maailmalle. Aika kummallista. Tekikö Navalnyin ryhmän jäsen pahan teon päämiestään kohtaan?

Tosiasia. Kapitalistit ja porvarit likvidoivat toisiaan rahan lisääminen pontimena. Se ei ole uutta. Navalnyin kohta näyttää tapahtuneen ennalta määrätyn käsikirjoituksen mukaisesti. Oligarkit peittävät osuutensa.

• Anonyymi

Toveri Putin tietää varmasti novitshok myrkyn stoorin , on ollut hyvissä asemis-
        sa N-liitossa samat ne on vallanotteet kuin N-liitossakin, epähenkilöt pois, ja toi-
        vottavasti Putinkin kannetaan historian roskikseen ja demokratia Venäjälle

• Anonyymi

Todella kummallista.
      Persuhomoilua diggaava olettaa Novitsokin kehitetyn kommunistien tappajaksi. Novitsokin epäillään olleen aseena kahdessa murhassa, Skripalien ja Navalnyin murhassa (jos edes on murha!) Molemmat ovat valitettavasti porvareita.
      Harmin paikka aloitukselle.

• Anonyymi

Suomenkaan kommunistit eivät halua demokratiaa Venäjälle se olisi
      pitänyt tulla sinne jo 1917 olisi turhilta kommunisti seikkailuilta
      säästytty myös Suomessa.

• Anonyymi

Eikä olisi novitsok myrkkyäkään

• Anonyymi

Suomalaiset perussuomalaiset ihailevat Venäjän kapitalismia ja ovat kateellisia. Heille sopii porvaridiktauuri täydelleen. Persut ihailevat myös Ukrainan rahakapitalistien hallintoa.
      Ukrainaan on kylläkin tulossa talousromahdus. Itse on maan porvarit tyrineet asiansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4398
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4235
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3629
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3233
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      39
      2867
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2602
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2454
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      34
      1689
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1434
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      85
      1144
    Aihe