NATOKIN älähti Navalnyin "myrkytyksestä"
Aika erikoista, että NATO, jolla on ehkä maailman suurimmat ja vaarallisimmat aseet ohjuksista atomipommeihin, biologisiin aseisiin ja myrkkyihin asti ihmisten tappamiseksi, on nyt niin kovasti huolestunut yhden ihmisen mahdollisesta myrkytyksestä, johon se itse tai USA:n tiedustelupalvelu CIA, saattaa olla hyvinkin osallinen.
NATO on asettanut Venäjän rajan tuntumaan ohjuksia, jotta voisi tappaa venäläisiä, kun vain ensin keksitään joku tekosyy siihen.
NATO pitää myös säännöllisesti sotaharjoituksia Venäjän rajavaltioissa harjoitellakseen tappamaan niin monta venäläistä kuin mahdollista.
Entä sitten "oikeusvaltio" Suomi? Suomi on sitoutunut YK:n "Kestävän kehityksen toimintasuunnitelmaan", "Agenda 21" ja "Agenda 2030". Niiden yhtenä tavoitteena on maapallon väkiluvun vähentämin 90-95 %:lla. Eli noin 7 miljardia ihmistä on tarkoitus hävittää maapallolta vuoteen 2030 mennessä, koska meitä on kuulemma liikaa.
Yhtenä keinoina vähennyksen toteuttamiseksi on ilmoitettu kemikaalien (myrkkyjen?) käyttäminen ruuissa ja rokotteissa. Siinä vasta se suuri myrkytysprojekti on. Tästä ei mediassa paljon hiiskuta.
Navalnyi ja NATO
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
On "melkoisen selvää", että asialla on ollut Navalnyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905217
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990