NATOKIN älähti Navalnyin "myrkytyksestä"
Aika erikoista, että NATO, jolla on ehkä maailman suurimmat ja vaarallisimmat aseet ohjuksista atomipommeihin, biologisiin aseisiin ja myrkkyihin asti ihmisten tappamiseksi, on nyt niin kovasti huolestunut yhden ihmisen mahdollisesta myrkytyksestä, johon se itse tai USA:n tiedustelupalvelu CIA, saattaa olla hyvinkin osallinen.
NATO on asettanut Venäjän rajan tuntumaan ohjuksia, jotta voisi tappaa venäläisiä, kun vain ensin keksitään joku tekosyy siihen.
NATO pitää myös säännöllisesti sotaharjoituksia Venäjän rajavaltioissa harjoitellakseen tappamaan niin monta venäläistä kuin mahdollista.
Entä sitten "oikeusvaltio" Suomi? Suomi on sitoutunut YK:n "Kestävän kehityksen toimintasuunnitelmaan", "Agenda 21" ja "Agenda 2030". Niiden yhtenä tavoitteena on maapallon väkiluvun vähentämin 90-95 %:lla. Eli noin 7 miljardia ihmistä on tarkoitus hävittää maapallolta vuoteen 2030 mennessä, koska meitä on kuulemma liikaa.
Yhtenä keinoina vähennyksen toteuttamiseksi on ilmoitettu kemikaalien (myrkkyjen?) käyttäminen ruuissa ja rokotteissa. Siinä vasta se suuri myrkytysprojekti on. Tästä ei mediassa paljon hiiskuta.
Navalnyi ja NATO
1
201
Vastaukset 1
- Anonyymi
On "melkoisen selvää", että asialla on ollut Navalnyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465