Mielipide tervettä vai ei?

Anonyymi

Hei

Olen ollut pitkään pari suhteessa naiseni kanssa, mutta emme ole olleet pitkään aikaan seksuaalisessa kanssa käymisessä johtuen itsestäni, koska olen oman diagnoosin mukaan aseksuaali, En koe seksuaalista halua ollenkaan kenestäkään, mutta läheisyyden kaipuussa en eroa muista. Onko teidän mielestä tervettä että ehdotan emännelleni seksi muiden kanssa mikäli hän tarvitsee sitä elämäänsä? Itse en koe tästä ollenkaan mitään mustasukkaisuutta, jos kyse on todella vain seksistä ilman tunnetta, Tarvitsen ulkopuolista mielipidettä olenko sairas ja onko tekoni loukkaavaa tai haitallista naiseni tunteille?

7

142

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole millään tavalla sairas, jos olet aseksuaali. Sinulla on suorastaan velvollisuus rohkaista vaimoasi saamaan seksuaalista tyydytystä muualla.

• Anonyymi

Ei, et sä mitään tiedä.

• Anonyymi

No yritäppäs sitten kertoa mitä sä tiedät.

• Anonyymi

Se olis hyvä, jos muutkin samankaltaisissa tilanteissa ottaisivat asian puheeksi. Lisäksi oli aivan mieletön juttu, jos näissä tilanteissa oleville olis joku oma fooruminsa tai tapaamispaikka, missä pystyisi asialliseen keskusteluun ilman mitään välihuutelijoita tai yhden asian ihmisiä. Meilläkin on ollut keskustelua näistä asioista ilman syyllistämistä, niin kait se voi onnistua muiltakin. Uskon molempien osapuolien ymmärtävän tilanteen ja sen reaaliteetit.

• Anonyymi

Onhan niitä ilmaisia tapaamispalveluita täällä mainostettu, mutta tuppaavat poistamaan viestit. Siitä huolimatta, että on tarjottu täysin ilmaista palvelua.
        Hieman vaikea saada apua tarvitsevalle auttavaa kättä. Ainoa on itse rohkaista muutamalla sanalla kun suomen yhteiskunta ei näe ongelmaa ongelmana, johon köyhä voisi julkista reittiä saada oikeaa ilmaista apua.

• Anonyymi

Olemme olleet pitkään avioliitossa . vaimo on seksityöläinen siinä hyvä palkkainen, viikon loppuisin ja paljolti illat asiakkaita myös ukkomiehiä päiväkahvi seuraa . Meillä silti myös monipuolista seksiä keskenään , meillä liitto toimii ainoastaan kun kylillä törmätään vaimon vakio asiakkaaseen joka tulee huutelemaan hävyyttömyksiä silloin ottaa päähän . Jotkut sukulaiset eivät hyväksy asiaa toiset pitää jännitävänä meille sopii tämä hyvin

• Anonyymi

Mikäs lääkäri sinä olet.kerrot kyllä nyt totuuden itsestäsi.Hyi saatana mikä luuska.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1134
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      612
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe