Mielipide tervettä vai ei?

Anonyymi

Hei

Olen ollut pitkään pari suhteessa naiseni kanssa, mutta emme ole olleet pitkään aikaan seksuaalisessa kanssa käymisessä johtuen itsestäni, koska olen oman diagnoosin mukaan aseksuaali, En koe seksuaalista halua ollenkaan kenestäkään, mutta läheisyyden kaipuussa en eroa muista. Onko teidän mielestä tervettä että ehdotan emännelleni seksi muiden kanssa mikäli hän tarvitsee sitä elämäänsä? Itse en koe tästä ollenkaan mitään mustasukkaisuutta, jos kyse on todella vain seksistä ilman tunnetta, Tarvitsen ulkopuolista mielipidettä olenko sairas ja onko tekoni loukkaavaa tai haitallista naiseni tunteille?

7

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole millään tavalla sairas, jos olet aseksuaali. Sinulla on suorastaan velvollisuus rohkaista vaimoasi saamaan seksuaalista tyydytystä muualla.

• Anonyymi

Ei, et sä mitään tiedä.

• Anonyymi

No yritäppäs sitten kertoa mitä sä tiedät.

• Anonyymi

Se olis hyvä, jos muutkin samankaltaisissa tilanteissa ottaisivat asian puheeksi. Lisäksi oli aivan mieletön juttu, jos näissä tilanteissa oleville olis joku oma fooruminsa tai tapaamispaikka, missä pystyisi asialliseen keskusteluun ilman mitään välihuutelijoita tai yhden asian ihmisiä. Meilläkin on ollut keskustelua näistä asioista ilman syyllistämistä, niin kait se voi onnistua muiltakin. Uskon molempien osapuolien ymmärtävän tilanteen ja sen reaaliteetit.

• Anonyymi

Onhan niitä ilmaisia tapaamispalveluita täällä mainostettu, mutta tuppaavat poistamaan viestit. Siitä huolimatta, että on tarjottu täysin ilmaista palvelua.
        Hieman vaikea saada apua tarvitsevalle auttavaa kättä. Ainoa on itse rohkaista muutamalla sanalla kun suomen yhteiskunta ei näe ongelmaa ongelmana, johon köyhä voisi julkista reittiä saada oikeaa ilmaista apua.

• Anonyymi

Olemme olleet pitkään avioliitossa . vaimo on seksityöläinen siinä hyvä palkkainen, viikon loppuisin ja paljolti illat asiakkaita myös ukkomiehiä päiväkahvi seuraa . Meillä silti myös monipuolista seksiä keskenään , meillä liitto toimii ainoastaan kun kylillä törmätään vaimon vakio asiakkaaseen joka tulee huutelemaan hävyyttömyksiä silloin ottaa päähän . Jotkut sukulaiset eivät hyväksy asiaa toiset pitää jännitävänä meille sopii tämä hyvin

• Anonyymi

Mikäs lääkäri sinä olet.kerrot kyllä nyt totuuden itsestäsi.Hyi saatana mikä luuska.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2366
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      124
      1992
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1529
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1479
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1260
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1117
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe