Mielipide tervettä vai ei?

Anonyymi

Hei

Olen ollut pitkään pari suhteessa naiseni kanssa, mutta emme ole olleet pitkään aikaan seksuaalisessa kanssa käymisessä johtuen itsestäni, koska olen oman diagnoosin mukaan aseksuaali, En koe seksuaalista halua ollenkaan kenestäkään, mutta läheisyyden kaipuussa en eroa muista. Onko teidän mielestä tervettä että ehdotan emännelleni seksi muiden kanssa mikäli hän tarvitsee sitä elämäänsä? Itse en koe tästä ollenkaan mitään mustasukkaisuutta, jos kyse on todella vain seksistä ilman tunnetta, Tarvitsen ulkopuolista mielipidettä olenko sairas ja onko tekoni loukkaavaa tai haitallista naiseni tunteille?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole millään tavalla sairas, jos olet aseksuaali. Sinulla on suorastaan velvollisuus rohkaista vaimoasi saamaan seksuaalista tyydytystä muualla.

      • Anonyymi

        Ei, et sä mitään tiedä.


      • Anonyymi

        No yritäppäs sitten kertoa mitä sä tiedät.


    • Anonyymi

      Se olis hyvä, jos muutkin samankaltaisissa tilanteissa ottaisivat asian puheeksi. Lisäksi oli aivan mieletön juttu, jos näissä tilanteissa oleville olis joku oma fooruminsa tai tapaamispaikka, missä pystyisi asialliseen keskusteluun ilman mitään välihuutelijoita tai yhden asian ihmisiä. Meilläkin on ollut keskustelua näistä asioista ilman syyllistämistä, niin kait se voi onnistua muiltakin. Uskon molempien osapuolien ymmärtävän tilanteen ja sen reaaliteetit.

      • Anonyymi

        Onhan niitä ilmaisia tapaamispalveluita täällä mainostettu, mutta tuppaavat poistamaan viestit. Siitä huolimatta, että on tarjottu täysin ilmaista palvelua.
        Hieman vaikea saada apua tarvitsevalle auttavaa kättä. Ainoa on itse rohkaista muutamalla sanalla kun suomen yhteiskunta ei näe ongelmaa ongelmana, johon köyhä voisi julkista reittiä saada oikeaa ilmaista apua.


      • Anonyymi

        Olemme olleet pitkään avioliitossa . vaimo on seksityöläinen siinä hyvä palkkainen, viikon loppuisin ja paljolti illat asiakkaita myös ukkomiehiä päiväkahvi seuraa . Meillä silti myös monipuolista seksiä keskenään , meillä liitto toimii ainoastaan kun kylillä törmätään vaimon vakio asiakkaaseen joka tulee huutelemaan hävyyttömyksiä silloin ottaa päähän . Jotkut sukulaiset eivät hyväksy asiaa toiset pitää jännitävänä meille sopii tämä hyvin


      • Anonyymi

        Mikäs lääkäri sinä olet.kerrot kyllä nyt totuuden itsestäsi.Hyi saatana mikä luuska.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe