Nordea toimii itseriittoisesti; toimitatavat on eristänyt asiakkaita toimintansa ulkopuolelle; sulkenut valtaosan konttoripalveluja , kaikki eivät pysty asioimaan aina / vielä sähköisesti. Pankkiyhteyteni ei toiminut. Onneksi Aleksilta löytyi vielä Nordea, mutta ovelle oli laitettu vartija, esti ainakin osaltani tällä kertaa asioiden hoidon.
Vain ajantilauksesta olisin ehkä joskus myöhemmin päässyt hoitamaan asiani. Maksullisella puhelulla sain , todella pitkän jonottamisen jälkeen yhteyden, mutta en asiotani hoidettua.
Pelkään, että Noerdealle käy samoin kuin entiselle vakavaraiselle suuryhtiölle; rakensi itselleen komeat tilat , laittoi vartijat portille, jotta asiakkaat eivät päässeet häiritsemään, mutta konkurssihan siinä tuli.
Tekstiuutisista luin, että Nordea näyttää toimintotapoihin lisänneen jo asakkaiden uhkailun tilien käytön estämisestä jos asiakkaat eivät toimi pankin toivomalla tavalla.
Pitäisiköhän kuunnella myös asiakasta. Täyttääköhän pankin kaikki vaatimukset kaikilta osin edes lain vaatimukset, puhumattakaan asiakaspalvelusta. Onhan kyse markkinoilla kilpailevasta liikeyrityksestä ja merkittävästä vallankäytöstä, mutta ilmeisesti asiakkaat voivat äänestää vielä jaloillansa.
Onhan nykyinen Nordean toiminta jo romahduttanut noin puolet osakkeen pörssiarvosta.
Yrityksen menestymisen tärkeimpiä perusarvoja on oikeiden toimintatapojen ja tehokkuuden lisäksi; säilyttää asiakkaiden ja sidosryhmien kunnioitus ja luottamus sekä asioinnin, yhteydenpidon ja palvelujen saatavuuden helppous ja laatu.
( Ole tarvittaessa helposti saatavila ja käsittele asiakasta kuin parasta ystävääsi.)
Asiakaspalveluako
4
745
Vastaukset
- Anonyymi
Pörssiyhtiöpalstalla....
- Anonyymi
Blaah.
Verkkopankit on olleet 30 vuotta. Valtaosa käyttää niitä. Kaikki tällä hetkellä elävät olisivat halutessaan oppineet käyttämään.
Suurin osa hoitaa asiansa verkossa. Loput eivät ole valmiita maksamaan konttoripalvelusta (ainakaan tarpeeksi).
Voimia- Anonyymi
Ja loput maksaa siitä kun itse maksavat verkossa laskunsa, tosin kohta maksetaan siitä et rahaa on pankissa, aivan fantastistaaaa..
- Anonyymi
Minulta sekosi tunnuslukulaite mutta postissa tullutta uutta en saa aktivoiduksi, kun verkkopankissa asiakas ei voi muuttaa puhelinnumeroaan.
Helmikuussa irtisanoin kalliin Telian ja nyt pitäisi maksullisella kuulemma puolen tunnin jonotuksella "asiakaspalvelunumerossa" päivittää puhelinnumero. Tosikätevää tämä hermot ja ajan vievä verkkopankkiasiointi Nordeassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744026- 1013555
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823378Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382789- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141121Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120