Nordea toimii itseriittoisesti; toimitatavat on eristänyt asiakkaita toimintansa ulkopuolelle; sulkenut valtaosan konttoripalveluja , kaikki eivät pysty asioimaan aina / vielä sähköisesti. Pankkiyhteyteni ei toiminut. Onneksi Aleksilta löytyi vielä Nordea, mutta ovelle oli laitettu vartija, esti ainakin osaltani tällä kertaa asioiden hoidon.
Vain ajantilauksesta olisin ehkä joskus myöhemmin päässyt hoitamaan asiani. Maksullisella puhelulla sain , todella pitkän jonottamisen jälkeen yhteyden, mutta en asiotani hoidettua.
Pelkään, että Noerdealle käy samoin kuin entiselle vakavaraiselle suuryhtiölle; rakensi itselleen komeat tilat , laittoi vartijat portille, jotta asiakkaat eivät päässeet häiritsemään, mutta konkurssihan siinä tuli.
Tekstiuutisista luin, että Nordea näyttää toimintotapoihin lisänneen jo asakkaiden uhkailun tilien käytön estämisestä jos asiakkaat eivät toimi pankin toivomalla tavalla.
Pitäisiköhän kuunnella myös asiakasta. Täyttääköhän pankin kaikki vaatimukset kaikilta osin edes lain vaatimukset, puhumattakaan asiakaspalvelusta. Onhan kyse markkinoilla kilpailevasta liikeyrityksestä ja merkittävästä vallankäytöstä, mutta ilmeisesti asiakkaat voivat äänestää vielä jaloillansa.
Onhan nykyinen Nordean toiminta jo romahduttanut noin puolet osakkeen pörssiarvosta.
Yrityksen menestymisen tärkeimpiä perusarvoja on oikeiden toimintatapojen ja tehokkuuden lisäksi; säilyttää asiakkaiden ja sidosryhmien kunnioitus ja luottamus sekä asioinnin, yhteydenpidon ja palvelujen saatavuuden helppous ja laatu.
( Ole tarvittaessa helposti saatavila ja käsittele asiakasta kuin parasta ystävääsi.)
Asiakaspalveluako
4
747
Vastaukset
- Anonyymi
Pörssiyhtiöpalstalla....
- Anonyymi
Blaah.
Verkkopankit on olleet 30 vuotta. Valtaosa käyttää niitä. Kaikki tällä hetkellä elävät olisivat halutessaan oppineet käyttämään.
Suurin osa hoitaa asiansa verkossa. Loput eivät ole valmiita maksamaan konttoripalvelusta (ainakaan tarpeeksi).
Voimia- Anonyymi
Ja loput maksaa siitä kun itse maksavat verkossa laskunsa, tosin kohta maksetaan siitä et rahaa on pankissa, aivan fantastistaaaa..
- Anonyymi
Minulta sekosi tunnuslukulaite mutta postissa tullutta uutta en saa aktivoiduksi, kun verkkopankissa asiakas ei voi muuttaa puhelinnumeroaan.
Helmikuussa irtisanoin kalliin Telian ja nyt pitäisi maksullisella kuulemma puolen tunnin jonotuksella "asiakaspalvelunumerossa" päivittää puhelinnumero. Tosikätevää tämä hermot ja ajan vievä verkkopankkiasiointi Nordeassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2351481- 891250
- 1241067
- 66827
- 70737
- 49726
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää177216 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo6713