Nordea toimii itseriittoisesti; toimitatavat on eristänyt asiakkaita toimintansa ulkopuolelle; sulkenut valtaosan konttoripalveluja , kaikki eivät pysty asioimaan aina / vielä sähköisesti. Pankkiyhteyteni ei toiminut. Onneksi Aleksilta löytyi vielä Nordea, mutta ovelle oli laitettu vartija, esti ainakin osaltani tällä kertaa asioiden hoidon.
Vain ajantilauksesta olisin ehkä joskus myöhemmin päässyt hoitamaan asiani. Maksullisella puhelulla sain , todella pitkän jonottamisen jälkeen yhteyden, mutta en asiotani hoidettua.
Pelkään, että Noerdealle käy samoin kuin entiselle vakavaraiselle suuryhtiölle; rakensi itselleen komeat tilat , laittoi vartijat portille, jotta asiakkaat eivät päässeet häiritsemään, mutta konkurssihan siinä tuli.
Tekstiuutisista luin, että Nordea näyttää toimintotapoihin lisänneen jo asakkaiden uhkailun tilien käytön estämisestä jos asiakkaat eivät toimi pankin toivomalla tavalla.
Pitäisiköhän kuunnella myös asiakasta. Täyttääköhän pankin kaikki vaatimukset kaikilta osin edes lain vaatimukset, puhumattakaan asiakaspalvelusta. Onhan kyse markkinoilla kilpailevasta liikeyrityksestä ja merkittävästä vallankäytöstä, mutta ilmeisesti asiakkaat voivat äänestää vielä jaloillansa.
Onhan nykyinen Nordean toiminta jo romahduttanut noin puolet osakkeen pörssiarvosta.
Yrityksen menestymisen tärkeimpiä perusarvoja on oikeiden toimintatapojen ja tehokkuuden lisäksi; säilyttää asiakkaiden ja sidosryhmien kunnioitus ja luottamus sekä asioinnin, yhteydenpidon ja palvelujen saatavuuden helppous ja laatu.
( Ole tarvittaessa helposti saatavila ja käsittele asiakasta kuin parasta ystävääsi.)
Asiakaspalveluako
4
756
Vastaukset
- Anonyymi
Pörssiyhtiöpalstalla....
- Anonyymi
Blaah.
Verkkopankit on olleet 30 vuotta. Valtaosa käyttää niitä. Kaikki tällä hetkellä elävät olisivat halutessaan oppineet käyttämään.
Suurin osa hoitaa asiansa verkossa. Loput eivät ole valmiita maksamaan konttoripalvelusta (ainakaan tarpeeksi).
Voimia- Anonyymi
Ja loput maksaa siitä kun itse maksavat verkossa laskunsa, tosin kohta maksetaan siitä et rahaa on pankissa, aivan fantastistaaaa..
- Anonyymi
Minulta sekosi tunnuslukulaite mutta postissa tullutta uutta en saa aktivoiduksi, kun verkkopankissa asiakas ei voi muuttaa puhelinnumeroaan.
Helmikuussa irtisanoin kalliin Telian ja nyt pitäisi maksullisella kuulemma puolen tunnin jonotuksella "asiakaspalvelunumerossa" päivittää puhelinnumero. Tosikätevää tämä hermot ja ajan vievä verkkopankkiasiointi Nordeassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128