Nordea toimii itseriittoisesti; toimitatavat on eristänyt asiakkaita toimintansa ulkopuolelle; sulkenut valtaosan konttoripalveluja , kaikki eivät pysty asioimaan aina / vielä sähköisesti. Pankkiyhteyteni ei toiminut. Onneksi Aleksilta löytyi vielä Nordea, mutta ovelle oli laitettu vartija, esti ainakin osaltani tällä kertaa asioiden hoidon.
Vain ajantilauksesta olisin ehkä joskus myöhemmin päässyt hoitamaan asiani. Maksullisella puhelulla sain , todella pitkän jonottamisen jälkeen yhteyden, mutta en asiotani hoidettua.
Pelkään, että Noerdealle käy samoin kuin entiselle vakavaraiselle suuryhtiölle; rakensi itselleen komeat tilat , laittoi vartijat portille, jotta asiakkaat eivät päässeet häiritsemään, mutta konkurssihan siinä tuli.
Tekstiuutisista luin, että Nordea näyttää toimintotapoihin lisänneen jo asakkaiden uhkailun tilien käytön estämisestä jos asiakkaat eivät toimi pankin toivomalla tavalla.
Pitäisiköhän kuunnella myös asiakasta. Täyttääköhän pankin kaikki vaatimukset kaikilta osin edes lain vaatimukset, puhumattakaan asiakaspalvelusta. Onhan kyse markkinoilla kilpailevasta liikeyrityksestä ja merkittävästä vallankäytöstä, mutta ilmeisesti asiakkaat voivat äänestää vielä jaloillansa.
Onhan nykyinen Nordean toiminta jo romahduttanut noin puolet osakkeen pörssiarvosta.
Yrityksen menestymisen tärkeimpiä perusarvoja on oikeiden toimintatapojen ja tehokkuuden lisäksi; säilyttää asiakkaiden ja sidosryhmien kunnioitus ja luottamus sekä asioinnin, yhteydenpidon ja palvelujen saatavuuden helppous ja laatu.
( Ole tarvittaessa helposti saatavila ja käsittele asiakasta kuin parasta ystävääsi.)
Asiakaspalveluako
4
694
Vastaukset
- Anonyymi
Pörssiyhtiöpalstalla....
- Anonyymi
Blaah.
Verkkopankit on olleet 30 vuotta. Valtaosa käyttää niitä. Kaikki tällä hetkellä elävät olisivat halutessaan oppineet käyttämään.
Suurin osa hoitaa asiansa verkossa. Loput eivät ole valmiita maksamaan konttoripalvelusta (ainakaan tarpeeksi).
Voimia- Anonyymi
Ja loput maksaa siitä kun itse maksavat verkossa laskunsa, tosin kohta maksetaan siitä et rahaa on pankissa, aivan fantastistaaaa..
- Anonyymi
Minulta sekosi tunnuslukulaite mutta postissa tullutta uutta en saa aktivoiduksi, kun verkkopankissa asiakas ei voi muuttaa puhelinnumeroaan.
Helmikuussa irtisanoin kalliin Telian ja nyt pitäisi maksullisella kuulemma puolen tunnin jonotuksella "asiakaspalvelunumerossa" päivittää puhelinnumero. Tosikätevää tämä hermot ja ajan vievä verkkopankkiasiointi Nordeassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."
Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww473045- 472291
Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia
Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap1221680Tidätkö nainen
että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o1001533Onkohan sinulla kaikki hyvin?
Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...381067- 169934
Mikä on kaivattusi etunimi?
Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.44891Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta
Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M175846En kestä katsoa
Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois71791Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"
Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-14754