Uskomattomat

Anonyymi

On se uskomatonta että adventistit eivät syö koskaan epäterveellisesti ja riko lauantaita.
Huijaavat myös itseään ja Jumalaa.
Uskomattomia huijareita.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylilihavia ja ruumillisesti sairaita adventisteja on pilvin pimein.
      Kaikki adventistit ovat lisäksi henkisesti jälkeenjääneitä aivonsa narikkaan jättäneitä yhteisönsä valtaapitävien aivo-orjia.

      • Anonyymi

        Flink uhkailee jos et maksa kymmenyksiä niin varastat Jumalalta.
        Rivi adventistit uhkailevat sunnuntai pedonmerkillä.
        Aivopesua sanoisin.


      • Anonyymi

        Siitäpä nauraja on perinyt taitonsa. aivot narikassa ja orjana.


    • Anonyymi

      Lähtöisin seitsemännen päivän adventismista.
      (Lähde Wikipedia)
      Daavidin Oksa jäsenillä myös adventistitausta.

      Daavidin oksa (engl. Branch Davidians) on australialaislähtöinen Seitsemännen päivän adventisteista erkaantunut uskonnollinen ryhmä, jonka perustaja oli bulgarialainen Victor Houteff. Sen ydinryhmä siirtyi Texasiin Yhdysvaltoihin.

      Järjestön toiminnan keskeisiin kohtiin kuuluu askeettinen maailmanlopun odotus. Järjestön erityispiirteet alkoivat korostua vuosien 1987–1993 aikana lahkoa tuolloin johtaneen David Koreshin toiminnan takia.

      Myös nykyadventistit odottavat Messiasta ja maailmanloppua.

      • Anonyymi

        Taidat olla aika tyhmä selittäjä. Luulet, ettei kansa osaa tämänpäivä dokumentteja katsoa televisiosta ja se kertoo, että olet jälkeenjäänyt tiedossa.
        Yritä edes ottaa selvää, ettet näyttele tyhmyyttä.
        Amerikkalaisista puolet katsoi, että virkavalta aiheutti ko. ongelman.
        Meidän on turhaa näitä adventisteja syyttää, mutta aivotyperyytesi ei ota tietoa vastaan.
        Onhan tästä puhuttu monesti ja tuo dokkari on koneellakin tallessa.

        Viimeksi ko. ohjelma tuli
        Hetki ennen tuhoa 18.05.2020 03:45 - 04:30
        NatGeo HD

        Wacon lahkolaiset. Vuonna 1993 FBI piiritti Texasin Wacossa uskonlahkolaisten taloa. Tapahtumat johtivat 76 kuolonuhria vaatineeseen tulipaloon. Dokumenttisarja, National Geographic Channel. Ohjelman kesto: 45min

        Kun tuon ohjelman katsoo, niin typerää on syyttää tyhjästä.


      • Anonyymi

        Mutta, tuolta samalta kanavalta tulee päivittäin ohjelmaa, kuinka huumemaailma on ihmiskunnan pahin vihollinen ja kuinka siellä kuolee ihmistä.


    • Anonyymi

      No, jopa sinä viisas olet aloittaja. Tiedät jopa, että Jumalaakin huijataan.
      Olet viisas mies. Oikein älykkö, suusi perusteella.

    • Anonyymi

      "Itse asiassa adventistien uskomus maailmanloppuun keskittyy kokonaan sapatin noudattamiseen."

      M.O.T

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe