Jeesus oli juoppo

Anonyymi

Jeesus oli juoppo, joka muutti veden viiniksi. Ryyppäsi opetuslastensa kanssa ja aiheutti pahennusta aikalaisissaan. Nakutettiin ristille rauhoittumaan. Kuoli, maatui ja mätäni paskaksi. Ei koskaan ”nossut ylös”.

T: iloinen nauraja

20

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on! Tosin viinin tuli olla hyvälaatuista.

      • Anonyymi

        Viinikuurnaa tuli polkea tehokkaasti, että saatiin käymisprosessi käyntiin.

        Jeesus humalapäissään vertasi itseään viinipuuhun ja seuraajiaan sen oksiin.
        Viinipuunanti oli tietysti Jeesukselle se kaikkein tärkein, eli lopputulos.

        Tietysti rapatessa roiskuu ja viimeinen ehtoollinen (illallinen) ennen Mellastajan kuolemantuomiota menikin totaalisesti poskelleen, koska jatkoilla Jeesuksen fanit sammuivat Getsemanen puistoon ja Jeesuksen kädessä oli malja, jonka hän oli ryövännyt mukaansa yläsalista ja se oli tavattoman häpeällistä ja laitonta se. Puistonvartijalle Jeesus oli vielä polvillaan könytessään kännipäissään sanonut: "Isä, ota minulta pois tämä malja".

        Kaiken huipuksi papiston delegaatio, joka oli tullut häätämään mellastajat pois puistosta, joutui väkivaltaisen murhayrityksen kohteeksi. Pietari niminen sekopää yritti lyödä ylipapin palvelijan kallon kahtia miekallaan, mutta humalatilassa ollessaan osui vain korvanlehteen, joka irtosi.


    • Totta. Ruokkoamaton juoppo, joka ei peseytynyt, jalkansa pesetti kerran Martalla. Nakuttajat taas olivat roomalaisia sotilaita, univormuun pukeutuneita, hyvin hoidettua ja tod. Näköisesti melko raittiitakin ammattinsa johdosta

    • Anonyymi

      Lapsilla viiiraa taas. Heko, heko!

      • Anonyymi

        Eikun noin se homma meni. Vain karu totuus, ei mitään muuta.

        T: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun noin se homma meni. Vain karu totuus, ei mitään muuta.

        T: iloinen nauraja

        Raamattu kertoo: `` Israelissa ei ole noituutta eikä taikuutta` Jeesus Israelin kuningas ei ohittanut viinin normaalia käymisprosessia, joten loistava viini oli alkoholitonta. `` Sinä olet säästänyt hyvän viinin tänne asti, kun muut juopuivat!


      • Anonyymi

        Ei Jeesus ollut pelkästään juoppo. Hän käytti poikakavereidensa kanssa myös kannabista, mistä tuolloin käytettiin nimitystä pyhä henki.
        Noilla elämäntavoilla 35v ikä olikin ihan hyvä saavutus kun kuolintapansa sai vielä päättää itse.


    • "Nakutettiin ristille rauhoittumaan."

      - Tuossa https://tinyurl.com/y2q6uehh sulle sitä. Onko kanttia katsoa.

      Vain sadisti voi puolustaa sadismia.

      "Kuoli, maatui ja mätäni paskaksi."

      - Ala-arvoista solvaamista maatuessasi eräänä päivänä itsekin.

      "T: iloinen nauraja"

      - Vielä se hymy sullakin hyytyy. Sairauksiin ja kipuihin.

    • Anonyymi

      Vain Jahve ja hänen äpärä poikansa siellä Raamatun satukirjassa olivat sadistisia murhaajia. Jahve itse vielä sadussa tunnusti olevansa kiivas ja julma kostaja. Hänellä oli siis luonteenpiirre, joka pahalla ihmisellä voi olla.

      • Anonyymi

        Eli sinun oma ateisti-jahvettisi taisi olla tämä maailma ja huumeitten sekottama päänuppisi ei erota enää asioita. Jätä huumeesi ja sienet pois, niin tulet ihmiseksi, eikä typeryys kajasta otsaluustasi herrasi kumartamisesta.
        Kun ja koska et enää erota asioita, tilanteesi on paha. Niin paha, ettei tajua, mistä puhuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun oma ateisti-jahvettisi taisi olla tämä maailma ja huumeitten sekottama päänuppisi ei erota enää asioita. Jätä huumeesi ja sienet pois, niin tulet ihmiseksi, eikä typeryys kajasta otsaluustasi herrasi kumartamisesta.
        Kun ja koska et enää erota asioita, tilanteesi on paha. Niin paha, ettei tajua, mistä puhuu!

        Missä vika Hyvinhän tuo tuntuu kyllä ainakin raamattua ymmärtävän ja selittävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun oma ateisti-jahvettisi taisi olla tämä maailma ja huumeitten sekottama päänuppisi ei erota enää asioita. Jätä huumeesi ja sienet pois, niin tulet ihmiseksi, eikä typeryys kajasta otsaluustasi herrasi kumartamisesta.
        Kun ja koska et enää erota asioita, tilanteesi on paha. Niin paha, ettei tajua, mistä puhuu!

        Älä kuule tyrkytä omia sieni coctailejasi muille.
        Kun sinun päänuppisi on sekaisin sienistä tai uskonnollisista harhoista, ei se tarkoita, että muidenkin nuppi on niistä sekaisin.


    • Anonyymi

      Mikä on uskonharhaisen puutteessa olevan vanhanpiian salainen toive?

      "Anna Jeesuksen tulla sisääsi!"

      • Anonyymi

        Joidenkin kirjoitusten mukaan Jeesuksella oli muuten vaimo. Eli hyvin todennäköisesti harrasti seksiä kuten muutkin äijät ja tuli sisään. Mutta Jeesus oli bi-mies ja harrasti seksiä myös opetuslastensa kanssa.

        T: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin kirjoitusten mukaan Jeesuksella oli muuten vaimo. Eli hyvin todennäköisesti harrasti seksiä kuten muutkin äijät ja tuli sisään. Mutta Jeesus oli bi-mies ja harrasti seksiä myös opetuslastensa kanssa.

        T: iloinen nauraja

        Jeesuksella oli myös avioton lapsi. Magdalan Maria oli pyöräyttänyt Jaakob-nimisen aviottoman lapsen. Vaimoksi nimitettiin kaikkia niitä, jotka olivat yhtyneet mieheen.
        Aisan naisen sisään työntäminen merkitsi avioliittolupausta, mutta se ei vielä ollut vahvistettu se liitto.

        Joh. 19:25 "Mutta Jeesuksen ristin ääressä seisoivat hänen äitinsä ja äidin sisar ja Maria, sekä Maria Magdaleena. 26 Kun Jeesus näki äitinsä ja Magdalan Marian, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!" 27 Sitten hän sanoi Maria Magdaleenalle: "Katso, äitisi!" Ja siitä hetkestä Magdalan maria otti Jeesuksen äidin kotiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksella oli myös avioton lapsi. Magdalan Maria oli pyöräyttänyt Jaakob-nimisen aviottoman lapsen. Vaimoksi nimitettiin kaikkia niitä, jotka olivat yhtyneet mieheen.
        Aisan naisen sisään työntäminen merkitsi avioliittolupausta, mutta se ei vielä ollut vahvistettu se liitto.

        Joh. 19:25 "Mutta Jeesuksen ristin ääressä seisoivat hänen äitinsä ja äidin sisar ja Maria, sekä Maria Magdaleena. 26 Kun Jeesus näki äitinsä ja Magdalan Marian, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!" 27 Sitten hän sanoi Maria Magdaleenalle: "Katso, äitisi!" Ja siitä hetkestä Magdalan maria otti Jeesuksen äidin kotiinsa.

        Kiitos infosta. Jeesus siis siitti äpärän tähän maailaaan.

        T: iloinen nauraja


    • Anonyymi

      > Jeesus oli juoppo

      En usko.

      > T: iloinen nauraja

      En usko, että olet. Jos olisit iloinen nauraja, ei sinulla olisi syytä levittää ikäviä valheita muista ihmisistä.

      • Anonyymi

        Kyllä Jeesus opetuslapsineen kittasi vahvaa viiniä oikein urakalla. Vesikin piti muuttaa viiniksi, jotta janojuomassa olisi prosentteja.

        T: iloinen nauraja


    • Anonyymi

      Ehkä teihin pätee ilmestyskirjan lopulla oleva kehoitus. Antaa saastaisen rypeä saastassaan. Vanhurskas harrastakoon vanhurskautta. Jos katsotte mitä tahansa tässä maailmassa ,niin se huutaa,että lopunajat alkavat järjestäytyä loppunäytöksiä varten. Onkohan Jumala kääntänyt teille selkänsä ja jättänyt teidät saatanan armoille, toivoen ,että saatanan löyhkässä lopulta kääntyisitte ja palaisitte kotiin,johon Jumala teidätkin tarkoitti päätymään.

      • Anonyymi

        Raamattu on tosiaan saastainen kirjakokoelma. Sitä kun lukee, ihminen rypee saastassa. Onneksi kuitenkin tuossa kirjakokoelmassa ei ole totta nimeksikään.

        T: iloinen nauraja


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe