minulla on painavat syyt väittää olevani jälleensyntynyt Johannes Kastaja.

Anonyymi

tehtäväni on avata tie sille joka sanoi olevansa tie.

amerikkalainen promisekeepers pappi John Yoder kastoi Pyhällä Hengellä minut ja valkoisen moottoripyöräni profeetta Samuelin vuorella, jerusalemin pohjoispuolella---minulle annettiin seppele ja jousi ÖHLINGS white power

Ajelin pyhältä maalta Marokkoon ja olen huutavan ääni saharassa. Täällä Marokossa alkaa kristillinen vallankumous, olen valmistellut sitä täällä 11 vuotta
arabiaa puhuvan vaimoni melika ramouzin kanssa. En kuulu
mihinkään kirkkoon, seuraan elävää kristuksen henkeä ja melika on oppinut samat metkut

täällä alkaa kova kähinä kun kuningas kärähti juoppoudesta ja lahjonnasta--
2012 suomalaisia rikoskomisarioita oli noin 50 eläkeläisinä agadirissa
ja saivat selville miten alexander stubb ja rabatin konsulaatti lopetti
näiden pollareitten verovapauden. He kaikki lähtivät pois ja minä 68 vuotias 100 % invalidi jäin tänne yksin susilauman keskelle

Rabatin konsulaatti syrjii minua tuon lahjonta paljastuksen takia, vaikka itseasiassa käräyttäjä oli rovaniemeläinen komisario birger spets, Omaisuuttani ryöstetään , minua uhataan tappamisella, kun olen kirjoitellut huume ja lapsi seksi
orja mafioiden touhuista

olen myös kirjoittanut avunpyyntöjä kaikken arabien arkkiviholliselle Benjamin Netanjehu.
Olen Suomessa kauhajoella 1.11.1951 syntynyt juutalainen ja katson oikeudekseni kirjoitella Jerusalemiin, pyytää turvapaikka oikeutta--

asuin siellä ennenkö ajelin Marokkoon moottoripyörälläni bmw r 800 . Sitä yritetään parhaillaan varastaa.Suomen konsulaatin Rabatissa tulisi antaa rikosuhrille lakimiesapua, koska usea todistaja on sanonut että kertomani on totta. Suomen konsulaatin mielestä tämä on minun yksityisasiani . Tarvitsen apua, julkisuutta tälle hätähuudolle

www.unianova.eu

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      avaukseni herättää väitteitä siitä että joku hörhö tekee mielikuvitusmatkoja ja kohta tulee kehoituksia syödä lisää kemiaa...Mutta jos joku tekisi tutkivaa journalismia, ottaisi selville jerusalemin bmw mottoripyörä huollosta, oliko siellä eräs suomalainen pyörä JG 546 , jonka sivulaukkujen lukot oli juutalainen poliisi yöllä rikkonut ? Ja saiko israelin valtio siitä laskun 666 schegeliä ? Uskovaisten pitäisi osata päätellä halusiko Jumala vihjaista että Israelin valtio on saatana vai olenko minä sitä ?

      • Anonyymi

        kun kerroin tuon gazan alueen palestiinalaisella poliisiasemalla he olivat kuolla naurusta ja sanoivat että tälläinen juutalainen on ikuisesesti palestiinan kansan ystävä. Ja että saisin tehdä palestiinassa ihan mitä haluan ---- Konsulina tel avivissa oli katri sidenberg, eikä hän taatusti ole näitä juttuja unohtanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun kerroin tuon gazan alueen palestiinalaisella poliisiasemalla he olivat kuolla naurusta ja sanoivat että tälläinen juutalainen on ikuisesesti palestiinan kansan ystävä. Ja että saisin tehdä palestiinassa ihan mitä haluan ---- Konsulina tel avivissa oli katri sidenberg, eikä hän taatusti ole näitä juttuja unohtanut

        Kiitos hienosta aloituksesta. Minullakin on BMW moottoripyörä.


      • Anonyymi

        Tämä pehmeäkantinen kirja kertoo ikuisesta viisaudesta, jota suuret ajattelijat ovat opettaneet kautta aikojen.
        https://www.govindam.fi/tuote/ajaton-viisaus/

        Bhagavad Gītā A.C. Bhaktivedanta Swamin alkuperäistekstillä ja kommentaareilla varustettu Bhagavad-gītā kuten se on. Jälleensyntyminen jne.
        https://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=3314507

        Elämän tiede, 1989. Kirja vie lukijansa mielenkiintoisiin keskusteluihin jälleensyntymisestä, kasvissyönnistä, ihmiselämän tarkoituksesta.
        https://www.antikvariaatti.net/tuotteet/715623

        Kliininen kuolema:
        Toinen mahdollisuus, kertomus rajakokemuksesta:
        https://www.antikvariaatti.net/tuotteet/39730


        Kannattaa lukea myös "Bhagavad Gītā"
        Albert Einstein, Nikola Tesla, and other famous scientist get their inspiration after reading the Vedas.
        87


    • Anonyymi

      Minusta muistutat enemmän Huuhannes Kustajaa.

    • Anonyymi

      Minä synnyin Johannes Kastajan perheeseen hänen nuorimpana lapsenaan ja poikanaan ja tiedän kaikki Johannes Kastajan edelliset elämät. Johannes Kastaja oli siis minun isäni, ei Taivaallinen Isä vaan maallinen isä.

      112 vuorokautta ennen kuudennen luomiskauden loppua olemassaoloon tuli Fanuel. Sitä myöhemmin hän syntyi Kasyapan ja Aditin toisena poikana Mitrana jonka vaimo oli Revati ja jonka kanssa hänellä oli kolme poikaa Utsarga, Arista ja Pippala. Fanuel eli sitäkin myöhemmin Balaramana eli Baladevana Intiassa aikoinaan. Sitä myöhemmin Fanuel tunnetaan Raamatussa Lemekin poikana Nooana ja Veeda-kirjallisuudessa nimellä Vaivasvata Manu. Veeda-kirjallisuudessa Vaivasvata Manun sanotaan olleen ennen vedenpaisumusta Dvarikan hallitsija Satyavrata. Myöhemmin Fanuel eli Jesajana, Raamatun Jesajan kirjan päähenkilönä (Jesaja piiloutui vihollisiltaan onttoon puunrunkoon jonka hänen vihollisensa sahasivat keskeltä poikki), sekä sitä myöhemmin Johannes Kastajana (Raamattu) sekä vielä myöhemmin pikku-Johnina (oikea nimi oli John Naylor mutta myös nimi Jack Baylot tarkoittaa häntä) joka oli kotoisin Cumberlandista, Enlannista, Robin Hoodin uskollisena ystävänä <1160- 1247>-luvulla jaa. Englannissa. Syntyikö Fanuel myös 1474 jaa. nimellä Sri Nityananda Prabhu (Veeda-kirjallisuus)? Fanuel syntyi myös uudella mantereella John Morton nimisenä miehenä 1724 jaa. ja oli tärkeä henkilö päätettäessä Amerikan itsenäisyydestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe