mainitun käskyn "Nouse tänne" tarkoittavan tempausta?
Miks Meller väittää että alusta asti on tiedetty Johanneksen ilmestyksessä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilm.4:1-2 Sen jälkeen minä näin, ja katso: taivaassa oli ovi avoinna, ja ensimmäinen ääni, jonka minä olin kuullut ikäänkuin pasunan puhuvan minulle, sanoi: Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva. Ja kohta minä olin hengessä. Ja katso, taivaassa oli valtaistuin, ja valtaistuimella oli istuja. Missä toinen istuja? 1Kun.22:19. 2Aikak.18:18
- Anonyymi
Kreik. "Näiden jälkeen"
- Anonyymi
Henki nostaa.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Hesekielin 11:24&version=R1933
Minua on Henki nostanut kahdesti unessa. Unessa nro1 kuljin kauan katuja Helsingissä päämäärättä etsien jotain tietämättä mitä etsin. Kunnes tulin talon kohdalle. Menin eteiseen , otin kengät pois jalasta, menin eteisovesta huoneeseen.Se oli iso sali.Oli rauhallista. Oli hyvä olla. Nukahdin salin nurkkaan.
Heräsin unessa. Näin unta heräämisestä. Minua katsoi jokin nainen. Näin hänen tahtovan kysyä jotain. Ymmärsin etten tahdo vastata kyllä.Hänen katseensa oli erilainen, ymmärtäen toisia huomioiva. Hän ymmärsi minut samanlaiseksi. Olimme kiusasntuneita toisistamme.Luimme toisiamme kuin salattua asiakirjaa. Tunsin vaatimuksia pyyntöihin piilotettuina.
Oli hyvä olla kiusaantuneisuudesta huolimatta. Oli harvinainen hetki harvinaisen seurassa. Nousin ylös ja kävelin salin läpi eteiseen. Salissa oli kristittyjen kokoushetki.Halusin jäädä mutta koin olevani ulkopuolinen eikä ollut syytä miksi jäisin. Tai oli. Tiesin olevani tulleeni sinne minne minua oli Jumala johdattanut.Eteisessä laitoin kengät jalkaan ja otin askeleita ulko-ovelle kun nousin ilmaan. Kengät jäivät eteiseen ja Pyhä Henki kantoi minut saliin. Kukaan ei ihmetellyt sitä. Pyhä Henki laski minut salissa johonkin paikkaan.
Sitten olen nähnyt toisenkin unen, jossa Pyhä Henki nostaa ruumiini ja kantaa lyhyen matkan .Unessa on yö. Kävelen makuuhuoneesta eteiseen matkalla olohuoneeseen..Eteisessä ilmassa leijuu paita. On hämärää mutta näen paidan. Hihat kietoutuvat ympärilleni ja paita kantaa minut keittiöön. Tunsin kantajan samaksi kuin edellisessä unessa. En pelännyt.Koin tilanteet tarpeellisina.
Molemmissa unissani olen menossa sinne minne Pyhä Henki ei selvästikään halunnut minun menevän.
Commandohauis
- Anonyymi
Uskonnollisten ilmestysten selitys:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
Hyvä tietysti avautua noista mutta ei toisten kokemuksia tarvitse todesta ottaa. - Anonyymi
Dan.4:5-6 Mutta viimein tuli minun eteeni Daniel, jonka nimi on minun jumalani nimen mukaan Beltsassar ja jossa on pyhien jumalien henki; ja minä kerroin hänelle unen: Beltsassar, sinä tietäjien päämies, jossa minä tiedän olevan pyhien jumalien hengen ja jolle mikään salaisuus ei ole liian vaikea! Sano, mitä olivat ne näyt, jotka minä unessani näin, ja mikä on sen selitys. Hes.28:3
Meller kertoilee kaikenlaisia satuja.
On väittänyt että Ilmestyskirjan "neljäsosa maata" tarkoittaa Eurooppaa. Sitten ymmärsin tarkistaa mikä on Euroopan pinta-ala suhteessa koko maailmaan.
Eurooppa: 10 180 000 km²
Maapallo: 148 940 000 km2 land
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322891- 1732275
- 622244
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 111184
- 221181