Harjoitteletteko syväkurkutusta?

Anonyymi

Hei! Mieheni tykkää suuseksistä eikä minullakaan ole asiaan mitään estoja. Ongelmana on miehen suuri elin ja oma kakomisrefleksini. Olen aikaisemmin onnistunut ottamaan suihin miehiltä ilman ongelmia ja saanut heidät laukeamaan minuuteissa. Miehelläni on kuitenkin niin iso, että kakomisrefleksi tulee helposti eteen kun yritän ottaa syvälle. Mieheni näyttää minulle netistä ohjeita, miten pitäisi harjoitella hammasharjalla tai dildolla kaksi kertaa päivässä. Mietin, kuinka moni oikeasti noudattaa näitä ohjeita? Harjoittelevatko edes maksulliset naiset? En ole kovin motivoitunut sitoutumaan tällaiseen, kun se kakomispisteen hakeminen hammasharjalla on aika tuskallista. Mieheni yrittää uskotella että tällainen harjoittelu olisi parisuhteen peruskauraa, mutta en oikein usko.

13

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöh hevonpaskaa. Otat sen verran kuin pystyt järkevästi ottamaan ja se riittää. Olen saanut kyllä joskus tuollaista syväkurkkua ja olihan se hienon näköistä, mutta ihan hyvältä tai samalta tuntuu vaikka ei menisi ihan pohjaan saakka. Pääasia, että vedät loppuun saakka. Siitä en haluaisi tinkiä. Se jääkö lasti suuhun vai kurkkuun ei siinä vaiheessa ole enää väliä.

      • Anonyymi

        Ukolla on niin waltava jotta tulee aanuksesta ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukolla on niin waltava jotta tulee aanuksesta ulos

        Jaahas taas on mielikuvitus lähtenyt laukalle.Ensistään se on tullut selväksi sulla ei ole ukkoa.Se tossa jutussa on totta kirjoitat lemppari aiheestasi takapuolesta.sitä sä et unohda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukolla on niin waltava jotta tulee aanuksesta ulos

        No nyt on bygmi tehnyt paluun.


    • Anonyymi

      miehenä harjoittelen suihin otto säännöllisesti dildolla. Harjoittelusta huolimatta minulla tulee kakomisrefleksi kun kulli tulee syvälle suuhuni.
      Katson netistä ohjeita, miten voisin paremmin imeä munaa. Suihin otto –harjoituksia teen teko-kyrpällä kolme kertaa päivässä.
      Munan imeminen on mielessäni melkein koko ajan.
      olen vaki-imijä muutamalle miehelle ja miehet ovat tyytyväisiä kun tyhjentävät spermat suuhuni nieltäväkseni.

    • Anonyymi

      Harjoitella kannattaa mutta ei kai nyt kukaan HAMMASHARJALLA harjoittele syväkurkkuhommia :-D !!!!!! Kaikenlaisia pöljiä sitä onkin.

      Dildo on usein liian kova, miksi et tee harjotteluvälinettä
      vaahtomuovista jonka päälle kortsu ????

    • Anonyymi

      Näyttäisitkö meillekin, missä tuollaisia ohjeita jaetaan?

      Tuli paha mieli lukiessani tekstiäsi. Ei ihme jos sinustakin siltä tuntuu. Ei tod. ole peruskauraa. Paskapuhetta vaan.

      Itselläni oli yli 10 v bulimia, hammasharja oli oikein tehokas kakomiseen. Mutta varmasti oli myös se kaikista huonoin konsti. Suuhun tulee helposti haavoja, hammasharjalla sai vahinkoa aikaan. Pitkäaikainen bulimia vaikuttaa kaikkine kakomisineen sillä tavoin, ettei lopulta meinaa onnistuakaan, saa tosissaan tehdä töitä ennen kuin kakomisrefleksi on saavutettu. Välillä huomasin kiihottuvanikin noissa puuhissa, muistutti kai jostain ihan muusta, millä voi suunsa täyttää. Ja se dildokin on aivan eri asia kuin penis. Suosittelisin harjoittelemaan noita juttuja ihan aidolla kalulla, sehän se parhaiten suuhun sopii ;)

      Mutten oikein tiedä, onko nykyisen miehesi kalu se paras mahdollinen, kun sen kantajalla on selvästi taipumusta manipuloida sinua. Jos suostut harjoittelemaan syväkurkkuilua miesystäväsi kehottamilla tavoilla, pyydä ihmeessä häntä rinnallesi kannustamaan sinua ja iske se dildo hänen kurkkuun- kaksi kertaa päivässä.

    • Anonyymi

      Hengittelet nenän kautta ja otat sen poskeen. Ota siihen poskeen, mitä miehesi ei nää. Näillä on menty pienisuisena kakojana ja hyvää palautetta on tullut! 😉

      • Anonyymi

        En ymmärrä... mitä poskea se mies ei näe? Jos se ei tunne onko kyrpä poskessa vai nielussa niin onko sillä tuntoa ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä... mitä poskea se mies ei näe? Jos se ei tunne onko kyrpä poskessa vai nielussa niin onko sillä tuntoa ollenkaan?

        No sama se, mutta yleensä luullaan, että otan syvälle suuhun. Ehkä kyse on muustakin kuin mihin sen ottaa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä... mitä poskea se mies ei näe? Jos se ei tunne onko kyrpä poskessa vai nielussa niin onko sillä tuntoa ollenkaan?

        Jos olet nainen, et voi tätä tunteakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sama se, mutta yleensä luullaan, että otan syvälle suuhun. Ehkä kyse on muustakin kuin mihin sen ottaa 😉

        Jos kyse on syväkurkutuksesta niin onhan sillä väliä. Poski, suu ja kurkku on eri paikkoja ja mun mies kyllä tietää ja tuntee missä sen kyrpä minussa on. Eikä piittaa kakomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyse on syväkurkutuksesta niin onhan sillä väliä. Poski, suu ja kurkku on eri paikkoja ja mun mies kyllä tietää ja tuntee missä sen kyrpä minussa on. Eikä piittaa kakomisesta.

        Selvä! Olkoon asia teidän kesken näin! Pyydä sitä tekemään sinullekin jotain kivaa, että saat kireyteesi helpotusta. Siis yläpään kireyteen!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe