Uudessa suomessa blogisti kertoo 11- vuotiaansa kysyneen, miten vauva joutuu äidin masuun. Vastustaa koulujen sukupuolikasvatusta. Itse en 11- vuotiaana ehkä tarkkaan tietänyt, eläinten parittelua olin kyllä nähnyt, mutta kyl omat lapseni valistettiin ikaudelkeen sopivalla tiedolla ja 11-vuotiaana tiesivät. Asiasta voi asiallisesti puhua vaikka tuttavan raskauden kautta, siinä kuin tähtitieteestäkin tai koiran pennuttamisesta.
Miksi ihmiset haluavat juuri ihmisen biologiaan liittyvät asiat salata lapsiltaan, itselle häpeä nämä asiat? 11- vuotias on kyllä jo kypsä kuulemaan senkin että siinä kun joku syntyy kehitysvammaiseksi voi myös syntyä vaikkapa inter-sukupuoleksi . Ei tule yllättäen viiskymppisenä asia tietoon kuten eräälle kansanedustajalle.
Miten lapsia tehdään?
15
118
Vastaukset
- Anonyymi
Muistelen 80-luvun sukupuolikasvatusta koulussa. Silloin kerrottiin että Homotunteet olivat aivan normaaleja ikäkauteen liittyviä juttuja, mutta nykyinen seksuaalikasvatus nimenomaan kertoo että oletkin homo. eihän se niin ole. Seksuaalinen ärsyke on pelkkä ärsyke, ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Tukijussi näkee haikaran, ampuu sen paskomasta peltoaan, ja 9 kk päästä syntyy lapsi.
- Anonyymi
Menisin tässä asiassa hieman pidemmälle ja kertoisin myös miten orgasmi tehdään. Tulisi tyytyväisempiä puolisoja ja vähemmän avioeroja.
- Anonyymi
Tyytyväisyyteen ei orgasmia tarvita.
- Anonyymi
Sukupuolia on kaksi. Tämän tietää jokainen terve ihminen. Erilaisia kehitysjäiriöitä on lukematon määrä mutta ei ne ole sukupuolia.
- Anonyymi
Heilläkin on kuitenkin oikeus olemassaoloon. Niin kauan tarvitaan pride-viikkoja kuin aikuiset ihmiset eivät hyväksy ettemme kaikki ole samasta puusta, juuri sellaisia täydellisiä kuin minä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heilläkin on kuitenkin oikeus olemassaoloon. Niin kauan tarvitaan pride-viikkoja kuin aikuiset ihmiset eivät hyväksy ettemme kaikki ole samasta puusta, juuri sellaisia täydellisiä kuin minä itse.
Miksei sitten kehitysvammaisille ole omia viikkoja? Onhan heilläkin oikeus olemassaoloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan jumaliste, että pitääkö noita levitellä pitlkin katuja. Taitaa olla noiden sairaiden kulkueitten järjestäjät kaikkein sairaimpia, kun aivan varmasti takana on lisäraha vaatimukset tuommoisten porukoitten juhlien järjestämiseksi maailman homostelu ja huumerannikoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sitten kehitysvammaisille ole omia viikkoja? Onhan heilläkin oikeus olemassaoloon.
Rupee järkkäämään. Onhan vaikka mitä päiviä, ties vaikka olisi sellainenkin. Ei enää kehitysvammaisiakaan piilotella kuten vuosikymmeniä sitten , käyvät töissäkin. Homot, transut ym. Toimivat kuitenkin yhteiskunnassa kuten muutkin ja silti jotkut peltokankaat ja laurat näkevät heidät vain pervoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3. Joulukuuta on vammaisten päivä. Tutki asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitysvammaisten teemaviikko on ihan kohta. Osallistu. https://www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/teemaviikko/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan jumaliste, että pitääkö noita levitellä pitlkin katuja. Taitaa olla noiden sairaiden kulkueitten järjestäjät kaikkein sairaimpia, kun aivan varmasti takana on lisäraha vaatimukset tuommoisten porukoitten juhlien järjestämiseksi maailman homostelu ja huumerannikoille.
Tavqlluset ihmisethän tuossa pridessä marssivat, joillaon on sateenkaaren värejä vaatteissa. Homojen omaisia ja ystäviä, muita ismisoikeuksien kannattajia mukana.
Ootko lukenut oeltokankaan ja huhtasaaren yksityiskohtaiset ja rivot fantasiat, joidenkin ulkomaisten kuvien perusteella. On maurillakin kovat fantasiat muehistä.
- Anonyymi
Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää.
Jos 11 vuotias ei tiedä miten raskaus alkaa niin ollaan jo aika pahasti myöhässä. Tytöillä voi tuossa iässä alkaa jo kuukautiset.
Itse sain koulussa varmaankin aiakakauteen nähden hyvin avointa ja suoraa sukupuolivalistusta, mutta se oli äärimmäisen ongelmakeskeistä. Seksi ja seksuaalisuus oli heteroparin yhdytää ja yhdynnästä oli kaksi mahdollista seurausta: ei toivottu raskaus ja sukupuolitaudit.
Toivoisin että seksuaalisuus nykyään käsitettäisiin laajemmin ja puhuttaisiin myös siitä kaikesta mitä (toivottavasti) on jo paljon ennen kuin siihen yhdyntään päädytään. Oikea ja laaja kuva seksuaalisuudesta on myös hyvä rokotus lapsia ja nuoria saalistavia hyväksikäyttäjiä vastaan. Jo 11 vuotiaan pitäisi ikäkaudelle sopivin termein ymmärtää, mitä grooming tarkoittaa ja mitä on itsemääräämisoikeus omaan kehoon liittyen yms.
Seksuaalikasvatus on niin laaja alue, että sitä ei handlata yhden lukukauden aikana vaaan sitä pitää antaa ikäkauteen sopivalla tavalla koko kouluaika.- Anonyymi
Aloittajana peukuttaisin kommenttiasi jos voisin peukuttaa. Miten paljon vanhemmat js valistus voisi vaikuttaakaan varhaisteinien ja teinien hyväksikäyttöön jos asioita ei piiloteltaisi lapsilta. Eli "sitähän se setä kyttää".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648