Kun suhteessa ei ole seksiä eikä läheisyyttä

Anonyymi

Onko se riittävä syy erota? Meillä on kaksi alle 2-vuotiasta lasta.
En haluaisi rikkoa lapsiltani perhettä, mutta en myöskään olla ikuisesti onneton.

Seksiä emme ole harrastaneet kuukausiin, tosin se johtuu lähinnä minusta. Miehen kosketus ahdistaa ja jopa ällöttää. Hän koskettaa ainoastaan halutessaan seksiä ja silloinkin vain tarraa kiinni tisseihin tai peppuun. Emme myöskään puhu ikinä. Mies saattaa maata koko päivän sohvalla sanomatta sanaakaan minulle ja jotain kysyessäni vain murahtaa takaisin.

Tunnen oloni yksinäisemmäksi kuin koskaan. Kaipaan läheisyyttä, juttukaveria, hyvää seksiä, syvällisiä keskusteluja, halimista, suudelmia... Rakastetuksi tulemista.

Kaipaan kai neuvoja tai kohtalotoveria.

35

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun olet ristis ottanut niin kanna ristis

    • Anonyymi

      Tiedän tunteen. Sun pitää hakea vähän piristystä, jos toivot, että suhteenne tila myöhemmin muuttuisi. Apuja tarjolla.

      • Anonyymi

        En enää edes tiedä mitä toivon. Tuntuu niin toivottamalta, et toisaalta en edes halua saada asioita sovittua. Toisaalta taas lasten takia olis karua olla yrittämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää edes tiedä mitä toivon. Tuntuu niin toivottamalta, et toisaalta en edes halua saada asioita sovittua. Toisaalta taas lasten takia olis karua olla yrittämättä.

        Et menetä mitään, jos ajattelet itseäsi hiukan. Joku pieni hetki vieraan kanssa voisi piristää ja saada ajatuksia liikkeelle. Jos jäät noita murehtimaan, niin et pääse kohta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et menetä mitään, jos ajattelet itseäsi hiukan. Joku pieni hetki vieraan kanssa voisi piristää ja saada ajatuksia liikkeelle. Jos jäät noita murehtimaan, niin et pääse kohta pois.

        Miten pettäminen auttaisi asiaa?
        Enemmin eroan ja vasta sen jälkeen etsin läheisyyttä muualta hyvällä omatunnolla. Tuhoon tuomittu tämä suhde taitaa olla joka tapauksessa. Tosin mies taitaa vieraissa käydä, tämä vain epäilys eikä mitään konkreettisia todisteita asiasta ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pettäminen auttaisi asiaa?
        Enemmin eroan ja vasta sen jälkeen etsin läheisyyttä muualta hyvällä omatunnolla. Tuhoon tuomittu tämä suhde taitaa olla joka tapauksessa. Tosin mies taitaa vieraissa käydä, tämä vain epäilys eikä mitään konkreettisia todisteita asiasta ole.

        Jos suhde väljähtyy, niin ei sitä saa enää kuntoon.
        Joku terapia mut ei kannata. Panostat nyt itseesi.
        Käyt vieraissa tai eroat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos suhde väljähtyy, niin ei sitä saa enää kuntoon.
        Joku terapia mut ei kannata. Panostat nyt itseesi.
        Käyt vieraissa tai eroat.

        Tietysti eroan pettämistä ennemmin. Eihän se vieraissa käyminen mikään ratkaisu ole, saan hetken läheisyyttä, mutta olen edelleen samassa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pettäminen auttaisi asiaa?
        Enemmin eroan ja vasta sen jälkeen etsin läheisyyttä muualta hyvällä omatunnolla. Tuhoon tuomittu tämä suhde taitaa olla joka tapauksessa. Tosin mies taitaa vieraissa käydä, tämä vain epäilys eikä mitään konkreettisia todisteita asiasta ole.

        Parisuhdeseksin kadottua lapsen syntymän jälkeen alkoi minun mieli reistaamaan. Olen hyvin seksuaalinen. Itselleni miehenä pettäminen oli ainoa tapa pitää mielenterveys kunnossa. En halunnut sivusuhdetta, vaan maksoin rahalla. Ennen tätä meinasin seota ja suunnittelin itsemurhaa kuukausia ja etsin keinoja toteutukselle. Masturboiminen ei antanut kunnon tyydytystä ja vaikka sitäkin yritin useamman kerran päivässä.

        Kaikesta pettämisestä en ole jäänyt kiinni, mutta viimeisin teko paljastui ja meinasi tulla ero. Suhteemme on sen jälkeen ollut kuin räsynukke moottoritiellä. Toisinaan on intohimoista seksiä ja toisinaan tulee turpaan ja tukka lähtee.

        Jos on vaihtoehtoja, niin en suosittele ketään pettämään, koska toista se satuttaa henkisesti, vaikka pettämisellä onkin haettu ainoastaan seksuaalisen mielen tyydyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää edes tiedä mitä toivon. Tuntuu niin toivottamalta, et toisaalta en edes halua saada asioita sovittua. Toisaalta taas lasten takia olis karua olla yrittämättä.

        Antaisin sulle kunnolla


    • Anonyymi

      Oikein on hyvä ja riittävä syy. Ihmisen, myös äidin tai isän, täytyy voida olla ihminen.

      Ite meinasin roikkua mukana niin kauan, että kaikki ovat yli 10-vuotiaita, nyt siis nuorin alle 1v. Itsensä siinä uhraa, mutta kukaan ei tuu koskaan kiittämään.

      • Anonyymi

        Tää on niin totta, mulla sama tilanne kotona. Toinen alle 1v, enkä usko jaksavani loppuelämää ilman seksiä ja läheisyyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on niin totta, mulla sama tilanne kotona. Toinen alle 1v, enkä usko jaksavani loppuelämää ilman seksiä ja läheisyyttä

        Vaikea antaa neuvoja kun jokaisen suhde erilainen, omalla kohdallani tein päätöksen vuosi sitten että pidän perheeni koossa ja etsin itselleni luotettavan mies ystävän. Tapaamme pari kertaa kuussa muutaman tunnin saan läheisyyttä sekä hyvää seksiä. Aina kun tapaamme molemmat kiihottuneita ja päällimmäisenä tarkoitus nauttia seksistä koko tapaamisen ajan. Parhaillaan laittaudun tapaamiseen parin tunnin päästä, olen aivan kiihottuneessa tilassa mies ystäväni lisää kiihotusta laittamalla ihania viestejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea antaa neuvoja kun jokaisen suhde erilainen, omalla kohdallani tein päätöksen vuosi sitten että pidän perheeni koossa ja etsin itselleni luotettavan mies ystävän. Tapaamme pari kertaa kuussa muutaman tunnin saan läheisyyttä sekä hyvää seksiä. Aina kun tapaamme molemmat kiihottuneita ja päällimmäisenä tarkoitus nauttia seksistä koko tapaamisen ajan. Parhaillaan laittaudun tapaamiseen parin tunnin päästä, olen aivan kiihottuneessa tilassa mies ystäväni lisää kiihotusta laittamalla ihania viestejä.

        Tuo on niin kiihottavaa tavata noin ja varsinkin kun molemmat on messissä hommassa. Etukäteen pikkutuhmaa tai järjettömän perverssiä viestiä toiselle ja vähän fantasioi, mitä voi tehdä ja kun tapaa, on molemmat ihan valmiita. Ei tarvi selitellä vaan alkaa touhuamaan.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tuo on niin kiihottavaa tavata noin ja varsinkin kun molemmat on messissä hommassa. Etukäteen pikkutuhmaa tai järjettömän perverssiä viestiä toiselle ja vähän fantasioi, mitä voi tehdä ja kun tapaa, on molemmat ihan valmiita. Ei tarvi selitellä vaan alkaa touhuamaan.

        Juuri noin suhteemme toimii..odotan parhaillaan mies ystävääni uimahallin parkissa, tulee asunto autolla fantasioi rakastelusta tässä parkissa. Meillä molemmilla tuttuja jotka parkkeeraavat myös täällä, ystävää kiihottaa kun ottaa minut kunnolla jospa joku kuulisi mitä autossa tapahtuu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin suhteemme toimii..odotan parhaillaan mies ystävääni uimahallin parkissa, tulee asunto autolla fantasioi rakastelusta tässä parkissa. Meillä molemmilla tuttuja jotka parkkeeraavat myös täällä, ystävää kiihottaa kun ottaa minut kunnolla jospa joku kuulisi mitä autossa tapahtuu..

        Aivan mahtavaa... minusta on kiihottavaa kun saa alkaa heti nuolemaan pillua, tai työntää muna suoraan suuhun ja alkaa nauttimaan... eikä haittaa vaikka vähän kuuluisikin ulkopuolelle. Joskus minulla oli tuollainen suhde... tuli innostuttua ja tehtyä kaikki aika kiimaisesti ja roisistikin... pitäkäähän hauskaa siellä ja otahan kaikkiin reikiin lastit sisään... sitten sperman maku suussa ja valuvana kotiin...


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Aivan mahtavaa... minusta on kiihottavaa kun saa alkaa heti nuolemaan pillua, tai työntää muna suoraan suuhun ja alkaa nauttimaan... eikä haittaa vaikka vähän kuuluisikin ulkopuolelle. Joskus minulla oli tuollainen suhde... tuli innostuttua ja tehtyä kaikki aika kiimaisesti ja roisistikin... pitäkäähän hauskaa siellä ja otahan kaikkiin reikiin lastit sisään... sitten sperman maku suussa ja valuvana kotiin...

        Ystävä laittoi juuri viestin 15min niin paikalla..olen aivan kostea ja valmis..äänet kyllä kuuluu jos vieressä parkissa , kumpaakaan ei haittaa sellainen. Kiitos pidämme hauskaa sekä aina kaikkiin reikiin tietenkin myös valuvana kotia, tänään en mene suihkuun vaan huomenna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä laittoi juuri viestin 15min niin paikalla..olen aivan kostea ja valmis..äänet kyllä kuuluu jos vieressä parkissa , kumpaakaan ei haittaa sellainen. Kiitos pidämme hauskaa sekä aina kaikkiin reikiin tietenkin myös valuvana kotia, tänään en mene suihkuun vaan huomenna.

        Uhh, ajatukset mukana siellä teidän touhuissa. Itsellä taas tilapäinen puutekausi päällä. Tykkään noissa jos saa ensimmäisen kierroksen laskea suuhun, ensin kunnon nuolenta, pilluun niin kauan kuin jaksaa ja viime hetkillä lastit poskeen...ja sitä tulee aika paljon ensimmäisellä kertaa. Meneekö alas? ihana päästää nainen spermattuna matkaan... .


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Uhh, ajatukset mukana siellä teidän touhuissa. Itsellä taas tilapäinen puutekausi päällä. Tykkään noissa jos saa ensimmäisen kierroksen laskea suuhun, ensin kunnon nuolenta, pilluun niin kauan kuin jaksaa ja viime hetkillä lastit poskeen...ja sitä tulee aika paljon ensimmäisellä kertaa. Meneekö alas? ihana päästää nainen spermattuna matkaan... .

        Olet saanut naiseni kirjoituksilla tosi kiimaan. Puhelin naiseni seljän päällä kun kirjoitan viestiä. Panen samalla takaa päin aah mikä varattu märkä pillu. Pakko lopettaa alan pumppaa kunnolla kun pillu sykkii kyrpäni ympärillä. Arska


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut naiseni kirjoituksilla tosi kiimaan. Puhelin naiseni seljän päällä kun kirjoitan viestiä. Panen samalla takaa päin aah mikä varattu märkä pillu. Pakko lopettaa alan pumppaa kunnolla kun pillu sykkii kyrpäni ympärillä. Arska

        Mikäs siinä, pitäkäähän hauskaa ja huolehdi, että hän saa kunnon hoidon loppuun saakka.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Mikäs siinä, pitäkäähän hauskaa ja huolehdi, että hän saa kunnon hoidon loppuun saakka.

        Uskomatonta miten varatun pillu tykkää kyrvästä, takaa naidessa näky kuin luonnon ilmiö kun pillu hohtavan punertava, purskahtelee vaaleata nestettä kuin hengittäisi kun imee kyrpääni sisään. Panin yli tunnin yhtä soittoa kun lopetin rouva olisi halunnut vielä lisää mut työt odotti oli pakko lopettaa. ARSKA


    • Anonyymi

      Älä ainakaan uhraudu lasten vuoksi. Lapset kyllä kasvaessaan alkavat huomaamaan ja ehkä oirehtimaankin siitä, ettei vanhemmilla toimi jutut. Olen eronneiden lapsi ja nykyään kiitollinen siitä, että vanhemmat erosivat, kun tahto ja rakkaus olivat menneet.

      Saisitko miehesi pariterapiaan esimerkiksi? Älä ole sitten pisaraakaan syyllistävä, vaan ota puheeksi omien tarpeiden nimissä. Ja miten olisi itseesi panostaminen? Anna miehen olla mitä on, mutta ala huolehtia ja pitämään itseäsi hyvänä. Tee itsestäsi mieleisesi misu. Mistä on peräisin vastenmielisyys miehen kosketukseen? Siinäpä sinulle miettimistä. Muista vielä, että mihin miehessä rakastuit aikoinaan?

    • Anonyymi

      Kuulostaa sille että miehelläsi on paha olla. Kun panetus käy ylivoimaisen suureksi, koskettelu alkaa.

      Jos muutosta haluat niin suosittelen että itse teet muutosta. Kosketa miestäsi. Kun hän tekee jotain (ihan sama mitä....) mistä pität tee hänelle jotain mistä hän pitää. Silittele tms mikä sinulle on luontevaa. Pyydä joskus sohvalle viereen tai mene itse hänen kainaloon sohvalle telkkarista jotain katsomaan. (Ja joo. Itse en ex-vaimon kanssa moista kyennyt tekemään, koska reality-tv on mielestäni vaan niin kuvottavaa että oman mielenterveyden takia oli pakko sulkea se pois.)

      Joillekkin naisille vauva-arki saa aikaseksi tilanteen mihin mies ei mahdu olemaan lapsen kanssa. Itselleni tämä kävi kolmannen lapsen kanssa. Yks kaks en osannut vaihtaa vaippoja, käydä kaupassa, pitää lasta sylissä, laulaa iltalaulua, kokata, imuroida, pestä pyykkiä, .... KAIKKI piti tehdä juuri niin kuin hän halusi ja juuri silloin kun hän halusi. Lisäksi tämä piti tietää kysymättä. Se kyllä sai itseltäni 'normaalin' huomionosoituksen loppumaan ja passivoitti minut todella rankasti. Masennuskin lopulta iski. Harmitti vaan ja purin hammasta ja ärisin....

    • Anonyymi

      Aloittajan tilanne on aika kummallinen. Haluaisi saada asiat kuntoon, mutta kuitenkaan ei haluaisi. Mirhen logiikkaan tuo ei kovinkaan hyvin istu, asiat on joko on tai off.
      Vaikka tämä aloitus onkin jo muutaman kuukauden vanha ja tilanne saattaa olla jo ohi, niin minusta tällaisessa tilanteessa olisi vakavan keskustelun paikka. Kannattaisi todeta, että nyt on vakavan perheneuvottelun paikka. Sitten kerrot miltä sinusta tuntuu ja mitä mietit. Jos luulet, että et saa kerrottua, niin kirjoita mietteesi paperille ja ojenna kirjoittamasi hänelle. Sitten sanot, että kun olet lukenut ja miettinyt sitä hetken, niin puhutaan.

    • Anonyymi

      Pariterapiaa on vaikea saada toimimaan, mutta ei sitä voi tietää, ellette kokeile. Sinun on päätettävä itse, alatko edes ehdottamaan vastapuolelle sellaista.

    • Anonyymi

      Jos äijä vaan makaa sohvalla, niin olisikohan jonkinasteinen masennus kyseessä tai jotain, en tunne tilannetta. Ettei ongelma olisikaan seksi sinänsä?
      Jos taas ongelma on vain seksi, niin siihen usein riittää että molemmat kunnolla yrittävät. Jos ette tahdo yrittää, niin sitten erotkaa suosista.

    • Anonyymi

      Melkein sanoisin että heitä tunteeton mies mäkeen ja etsi joku toinen.

    • Anonyymi

      Moi
      Jos mietit vähän eteenpäin tilannetta vaikka 10 vuoden päähän. Sama ukko istuu edelleen sohvalla ja katsoo telkkaria. Sun elämässä mennyt sama aika hukkaan. Mieti, jos oikeesti tapasit jonkun kivan kaverin ja nauttisit elämästä. Lapset aistii, että olet onnellinen. Bonuksena vielä se, että sulla on aikaa kahdenkeskeiselle ajalle miehen kanssa, jos miehes suostuu ottamaan välillä lapset. Pariterapia ei auta. Voi sieltä jotain vinkkejä saada, mutta teidän tilanne valitettavasti vaikuttaa aika huonolta.
      Tsemppiä kuitenkin ja hyvää joulua.
      T:Jaakko

    • Avioliittohan on tarkoitettu kunnes kuolema erottaa.. Sinä olet luvannut papin edessä rakastaa miestäsi niin myötä kuin vasta mäessäkin. Seksi kaiketi myöskin kuuluu avio velvollisuuksiin. Ei sitä voi yksipuolisesti vain päättää lopettaa ja evätä seksielämä mieheltään.

      -Älkää luvatko papin edessä mitään, jos ette pysty siihen mitä olette luvanneet.
      Itse en aio koskaan päätyä avioliittoon, koska enhän minä voi osata ennustaa millaiseksi piruksi se kumppani tulevaisuudessa saattaa muuttua. Olisi ikävää jäädä nalkkiin loppuelämäkseen, koska on luvannut papin edessä ja millainen perse on ihminen, joka ei pidä sanaansa/ lupauksiaan?

      - Erotilastoista päätellen avioliitto ei merkitse nykyään mitään. Se on taloudelliseen kusetukseen. Naidaan taloudellisesti ylöspäin ja otetaan raha pois kuleksimasta.

      Kaksi sääntöä miehille: Ei lapsia. Ei avioliittoa.

      • Anonyymi

        Oletko kuullut koskaan sitä tarinaa mistä sanonta "Pidä tunkkisi!" on peräisin? Taidat olla se tarinan päähenkilö.


    • Yllättävän monella sama ongelma. Muuten kaikki toimii mutta yksi iso osa puuttuu vaikka toinen yrittäisi kuinka niin ei tule vastakaikua.

    • Fantasy0fAllium

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe