Hallitus suunnittelee , että ilmainen pysäköintioikeus työnantajan pihalla on 3600 e luontaisetu. Tuollaisesta luontaisedusta menee paremmin tienaavalla puolet veroa.
Työläisten parkkipaikat verolle
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työpaikka on nykypäivänä iso luontaisetu. Veroa odotellaan.
- Anonyymi
no, tää on vähän niinku kolmannentoista kuukauden vero
- Anonyymi
Kutakuinkin näin.
Kaikki tietysti tähtää auton käytön lopettamiseen Suomessa. Ja tämä on tarpeen, jotta maalma pelastuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutakuinkin näin.
Kaikki tietysti tähtää auton käytön lopettamiseen Suomessa. Ja tämä on tarpeen, jotta maalma pelastuu.Kun autojen käyttö loppuu, niin polttoaineveron tuotto loppuu. Jostain pitää sitten haalia noin 4000 miljoonaa verotuloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun autojen käyttö loppuu, niin polttoaineveron tuotto loppuu. Jostain pitää sitten haalia noin 4000 miljoonaa verotuloja.
Katsokaa nyt vähän, ketä äänestätte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun autojen käyttö loppuu, niin polttoaineveron tuotto loppuu. Jostain pitää sitten haalia noin 4000 miljoonaa verotuloja.
no, sitten on vuorossa julkisten kulkineiden tappoverotus
Kyllä on älytön esitys, ei mitään järkeä.
- Anonyymi
Voitaisiin säätää käänteinen koronavero. Yhden kuukauden lisämätky niille, jotka eivät ole verovuoden aikana sairastaneet koronaa.
- Anonyymi
Työnteko kaikkine sivuvaikutuksineen saastuttaa hirveesti. Siitä on tehtävä loppu.
- Anonyymi
Pääasia, että ravintolat saadaan auki ja matkailu pyörimään. Näin äsken maikkarin uutisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia, että ravintolat saadaan auki ja matkailu pyörimään. Näin äsken maikkarin uutisissa.
No sekin on työntekoa - ruokapaikat ja kaupat kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sekin on työntekoa - ruokapaikat ja kaupat kiinni.
On toki, mutta työntekijöiden osuus on melko pieni suhteessa asiakkaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toki, mutta työntekijöiden osuus on melko pieni suhteessa asiakkaisiin.
Viinan juonti ravintolassa on valtiontalouden kannalta ensiarvoisen tärkeä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinan juonti ravintolassa on valtiontalouden kannalta ensiarvoisen tärkeä asia.
Kossupullon sisältämän liuottimen arvo maailmanmarkkinahinnalla on 0.10 euroa. Pullon hinta monopolikaupassa on luokkaa 15 e. Ravintolassa tarjoiltuna vielä monin kertainen. Verottajan mustaan aukkoon kilahta valtavat summat rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kossupullon sisältämän liuottimen arvo maailmanmarkkinahinnalla on 0.10 euroa. Pullon hinta monopolikaupassa on luokkaa 15 e. Ravintolassa tarjoiltuna vielä monin kertainen. Verottajan mustaan aukkoon kilahta valtavat summat rahaa.
On suositeltavaa, että sossuntuet kulutetaan ryyppäämällä ravintolassa. Tällöin raha palautuu lähes kokonaan takaisin antajalleen. Ja karuselli pyörii iloisesti.
- Anonyymi
Jotkut joutuvat maksamaan työnantajalle parkkiruudustaan, vaikka joutuvat käyttämään autoaan työnantajan ajoihin.
Ei verovähennystä. - Anonyymi
Marinin, Ohisalon ja Anderssonin on pakko keksiä lisää tuloja, että saavat toteutettua typerät ideologiset projektinsa, joihin valuu miljardeja rahaa, kuten täysin typerään sukupuolineutraaliin sosiaaliturvatunnukseen tai uuteen taidelaitoksen. Mistään näistä heidän hankkeistaan ei suomalaisten hyvinvointi ja turvallisuus parane. Saati sitten yritysten kilpailukyky ja mahdollisuus työllistää.
Verovaroja he tarvitsevat myös elintasosiirtolaisten elättämiseen, joita Ohisalo raahaa tänne. Nämä muslimit, plus ne jotka täällä jo ovat, maksavat meille verovaroista miljardeja. Vain muutama heistä tienaa oman leipänsä ja maksaa veroja. - Anonyymi
Jos nyt ensin pääsisin töihin jotenkin muuten kuin omalla autolla 35 km suunta.
Jos viisastelet että osta asunto lähenpää työpaikkaa, katso ensin mitä kohtuullinen asunto maksaa Tampereella ja voiko teknologiateollisuuden palkalla saada lainaa siihen, ei.
Jos viisastelet siihen vielä jotain vielä vihreämpää sähköautoista niin jos tähän asti on ajellut 5l /100km kuluttavalla dieselvokkarilla jolla kaikki kalliit 200 000 km on jo aikapäiviä ajeltu mittariin niin onko oikeasti ekologisempaa , ajaa valmistettu auto loppuun asti, korjailla joskus ja jonkun se on tehtävä
ja siihenkin voisi sen kotimaisen palkkatason sellaiseksi että ei kamalasti ole järkeä ostaa 30-40 tuhannen autoa investoinniksi jonka arvo laskee enempi kuin pystyy maksamaan.
Jos nyt joku tälläisen veron tosissaan laatii ja sitä alamme maksamaan voi sanoa että työssä käynnistä tulee vielä kallinpaa kun se sitä on tenhyt koko ajan,,,verovähennysoikeushän oman auton käytöstä sellainen ok juttu mutta ei sillä kuljeta töihin, omalla autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673