Tänne on kirjoiteltu negatiivisiä pyöräily asioita, ilmeisesti niiltä jotka eivät harrasta sitä ollenkaan. On tietysti muitakin harrastuksia jotka ovat ihan turhia, en esim, ymmärrä mitä hauskaa on mennä pitkien matkojen päähän lyömään palloa johonkin pieneen reikään matkojen päähän, mielestäni se kuitenkin on ihan Ok kuka siitä tykkää. Itse olen ajellut mp pyörällä nuoruudessani ja nyt varttuneemalla iällä, kun vaimoaan ei enää sairautensa vuoksi pistä hanttiinhan hankin käytetyn mp. ja olen
ajellut sillä yli 1000 km niillä jaksoilla kun vaimo on ollut intervallijaksolla.
On se ollut minulle kyllä aikamoista terapiaa , repikää siitä negatiiviset kommenttina t;72v omaishoitaja
Pyöräily kokemukset.
Anonyymi
1
474
Vastaukset
Hienoa että on muitakin harrastajia, onnellisia ajeluita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671