Ei voi kuin ihmetellä.

Anonyymi

Minä kirjoitan näin.
"Asiakas on törkeä asiakaspalvelijoita kohtaan"

Teidän vastukset ovat.
"Olet säälittävä tapaus, vaihda alaa"

Okei, eli miksi minä saan kaikki paskat niskaan jos asiakas on törkeä asiakaspalvelijoita kohtaan? Ei oikein nyt logiikka käy järkeen. Eli ymmärsinkö siis nyt oikein? Asiakas on törkeä niin silloin on syytä vaihtaa alaa?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos asiakas vielä kerran.niin sitten sanon takaisin ja kunnolla.
      Seuraavalla kertaa teen näin. Uhoamista tämä on täysin.

    • Anonyymi

      Jos asiakas vielä kerran.

      Anonyymi
      04.09.2020 10:12
      Tulee kauppaan sanomaan minulle henkilökohtaisuuksia tai haukkuu minut pystyyn niin sitten sanon takaisin ja kunnolla. Turha mussuttaa jos on itse aloittanut kaiken.

      näin sä kirjoitit

      • Anonyymi

        unohdit kokonaan kirjoittaa omat vastauksesi.


      • Anonyymi

        Missä kaupan asiakaspalvelijan vastaukset ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kaupan asiakaspalvelijan vastaukset ovat?

        Minä kirjoitin, että sanon takaisin. Muut vastaukset olivat.
        "Vaihda alaa"
        "Kusipää"
        "Et sovi alalle"


      • Anonyymi

        Joku haluaa savustaa sinut ulos syystä tai toisesta.


    • Anonyymi

      Ei törkeiden asiakkaiden takia kannata työpaikkaa vaihtaa.
      Jossei pää kestä törkeiden asiakkaiden antamaa palautetta niin sitten ehkä kannataa harkita alan vaihtoa.

      • Anonyymi

        Kyllä pää kestää kun siitä ei ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pää kestää kun siitä ei ole kyse.

        mitä sä täälä sitten koko ajan raivoat saamastasi palautteesta.


    • Anonyymi

      Kyllä Avaruuden pääkaupungissa sattuu ja tapahtuu.

    • Anonyymi

      Huomanna on Putte possun nimipäivä.

    • Anonyymi

      Kateus. Suomalaiset ovat niin jumalattomn kateellista kansaa, että ihan tarkoituksella järjestävöt törkeitä asiakkaita, että aspa saisi potkut.

      • Anonyymi

        Tämäkin on kyllä totta.


      • Anonyymi

        töissä ei saisi käydä eikä sossun rahoilla elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        töissä ei saisi käydä eikä sossun rahoilla elää.

        Käpyjä kun syö niin paljon jätökset haise


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käpyjä kun syö niin paljon jätökset haise

        Käpyjä kun syö niin ei paljon jätökset haise


    • Anonyymi

      Jos asiakas vielä kerran.niin sitten sanon takaisin ja kunnolla.
      Tämä uhoaminen on lapsellista.

    • Anonyymi

      "Asiakas on aina oikeassa"....Typerin lause, minkä voi keksiä.

      Tämäkin ketju paljastaa, että 95% porukasta ei saisi päästää julkiseen tilaan ilman holhoojaa ollenkaan.

      Ei kannata alentua jonkun typerän asiakkaan tasolle. Kun seuraavan kerran asiakas urputtaa, sano isoon ääneen, "Voi kauhiaa, ymmärrän hyvin, miten hankala kivuliaat kuukautiset on, kuulisitpa miten naapurin emäntä annattaa ukolleen pahoina päivinä."
      Tämä tietenkin edellyttää, että asiakas on alle 50.

      Äijää voi ohjata lerppakul...ta apteekkiin.
      Tunnettu tosiasiahan on, että seksuaalinen joutokäynti on suurin syy kärttyisyyteen.

      • Anonyymi

        Minulla oli todella huono päivä niin siksi avautuminen. Tottakai kaikkia asiakkaita pitää palvella, mutta jossakin kohtaa se raja on laitettava vastaan. Toki minulla oli edellisessä ketjussa typeriä kommentteja, mutta niin oli muillakin. Olen ainakin itse valmis lopettamaan typerät jankkaamiset edellisten kommentoijien kanssa, ei ne edistä mihinkään päinvastoin. Sovin alalle enkä vihaa työtäni yhtään. Mukavaa päivää vain kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli todella huono päivä niin siksi avautuminen. Tottakai kaikkia asiakkaita pitää palvella, mutta jossakin kohtaa se raja on laitettava vastaan. Toki minulla oli edellisessä ketjussa typeriä kommentteja, mutta niin oli muillakin. Olen ainakin itse valmis lopettamaan typerät jankkaamiset edellisten kommentoijien kanssa, ei ne edistä mihinkään päinvastoin. Sovin alalle enkä vihaa työtäni yhtään. Mukavaa päivää vain kaikille.

        Et sä voi kaupan kassalla mitään rajoja laittaa ketä sä palvelet sulta loppuu pian asiakkaat ja työt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä voi kaupan kassalla mitään rajoja laittaa ketä sä palvelet sulta loppuu pian asiakkaat ja työt.

        Teidän yhen yrityksen jossa alettiin valikoimaan asiakkaita. Ei mennyt kauaa kun yritys oli protestilistalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän yhen yrityksen jossa alettiin valikoimaan asiakkaita. Ei mennyt kauaa kun yritys oli protestilistalla.

        Ei teidän vaan tiedän yhen yrityksen jossa alettiin valikoimaan asiakkaita. Ei mennyt kauaa kun yritys oli protestilistalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teidän vaan tiedän yhen yrityksen jossa alettiin valikoimaan asiakkaita. Ei mennyt kauaa kun yritys oli protestilistalla.

        Tästä yrityksessä työnkijä ja yrittäjä sekaantuivat asiakkaan yksityiselämään ja karehtivat asiakasta kun siellä oli peremmin rahaa kun yrittäjällä ja työntekijällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä yrityksessä työnkijä ja yrittäjä sekaantuivat asiakkaan yksityiselämään ja karehtivat asiakasta kun siellä oli peremmin rahaa kun yrittäjällä ja työntekijällä.

        Sitä saa mitä tlaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä voi kaupan kassalla mitään rajoja laittaa ketä sä palvelet sulta loppuu pian asiakkaat ja työt.

        Ei, kun sinä et vain ymmärrä. Palvelen asiakkaita vaikka valittaisivat, mutta kaikella on myös rajansa. Eli tarkoittaa sitä, että meidän ei tarvitse palvella sellaisia jotka uhkailevat ja huutavat kurkku suorana ilman mitään järkevää syytä.

        Pakko nyt kysyä kun sinä jankkaat ja jankkaat aina samaa. Etkö osaa lukea mitä kirjoitan vai mikä sinulla on ongelma? Tajuatko mitä tarkoittaa jos joku asiakas uhkailee tai huutaa kurkku suorana ilman mitään syytä? Tälläisissa tilanteissa me voimme kokea tilanteen uhkaavaksi joten saamme poistua tilanteesta ja kutsua vartija paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun sinä et vain ymmärrä. Palvelen asiakkaita vaikka valittaisivat, mutta kaikella on myös rajansa. Eli tarkoittaa sitä, että meidän ei tarvitse palvella sellaisia jotka uhkailevat ja huutavat kurkku suorana ilman mitään järkevää syytä.

        Pakko nyt kysyä kun sinä jankkaat ja jankkaat aina samaa. Etkö osaa lukea mitä kirjoitan vai mikä sinulla on ongelma? Tajuatko mitä tarkoittaa jos joku asiakas uhkailee tai huutaa kurkku suorana ilman mitään syytä? Tälläisissa tilanteissa me voimme kokea tilanteen uhkaavaksi joten saamme poistua tilanteesta ja kutsua vartija paikalle.

        Sulla koko ajan muuttuu kertomus tapahtuneessa. En tiedä sitten onko dementtiaa vai keksitty koko tarina. Ensin oli asiakas Tullu kauppaan sanomaan minulle henkilökohtaisuuksia tai haukkuu minut. Seuraavassa kertomuksessa oli asiakas
        uhkaillut ja huutanut kurkku suorana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla koko ajan muuttuu kertomus tapahtuneessa. En tiedä sitten onko dementtiaa vai keksitty koko tarina. Ensin oli asiakas Tullu kauppaan sanomaan minulle henkilökohtaisuuksia tai haukkuu minut. Seuraavassa kertomuksessa oli asiakas
        uhkaillut ja huutanut kurkku suorana.

        Aloittaja on tosiaan puhunut vain että sitä on haukuttu ja sille on henkilökohtaisuuksia sanottu. Tähän täälä porukka kommentoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on tosiaan puhunut vain että sitä on haukuttu ja sille on henkilökohtaisuuksia sanottu. Tähän täälä porukka kommentoinut.

        Aloittaja on tosiaan puhunut vain että sitä on haukuttu ja sille on henkilökohtaisuuksia sanottu. Tähän täälä on porukka kommentoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun sinä et vain ymmärrä. Palvelen asiakkaita vaikka valittaisivat, mutta kaikella on myös rajansa. Eli tarkoittaa sitä, että meidän ei tarvitse palvella sellaisia jotka uhkailevat ja huutavat kurkku suorana ilman mitään järkevää syytä.

        Pakko nyt kysyä kun sinä jankkaat ja jankkaat aina samaa. Etkö osaa lukea mitä kirjoitan vai mikä sinulla on ongelma? Tajuatko mitä tarkoittaa jos joku asiakas uhkailee tai huutaa kurkku suorana ilman mitään syytä? Tälläisissa tilanteissa me voimme kokea tilanteen uhkaavaksi joten saamme poistua tilanteesta ja kutsua vartija paikalle.

        Pakene nyt vaikka vuorille ja kutsu joulupukki paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla koko ajan muuttuu kertomus tapahtuneessa. En tiedä sitten onko dementtiaa vai keksitty koko tarina. Ensin oli asiakas Tullu kauppaan sanomaan minulle henkilökohtaisuuksia tai haukkuu minut. Seuraavassa kertomuksessa oli asiakas
        uhkaillut ja huutanut kurkku suorana.

        Kun sinä et tajua ja kysyn, että miksi et? Asiakkaita palvellaan vaikka he valittaisivat aiheesta. Mutta jos asiakas vain haukkuu ja menee henkilökohtaisuuksiin niin silloin tulee raja vastaan. Kyse ei ole asiakkaiden valikoimisesta vaan siitä, että asiakas on silloin törkeä jota asiakaspalvelijoiden ei tarvitse sietää. Sinä et ikinä vastaa mihinkään kysymykseen vaan jankkaat aina samaa. Sano nyt suoraan, että miksi asiakas saa mennä henkilökohtaisuuksiin ja haukkua pystyyn huvin vuoksi? Miksi pitää vetää herneet nenän siitä jos asiakaspalvelijoiden ei tarvitse sitä sietää? Harrastatko usein ihmisten päivien pilaamista vai mistä kiikastaa ettei saa sanoa mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sinä et tajua ja kysyn, että miksi et? Asiakkaita palvellaan vaikka he valittaisivat aiheesta. Mutta jos asiakas vain haukkuu ja menee henkilökohtaisuuksiin niin silloin tulee raja vastaan. Kyse ei ole asiakkaiden valikoimisesta vaan siitä, että asiakas on silloin törkeä jota asiakaspalvelijoiden ei tarvitse sietää. Sinä et ikinä vastaa mihinkään kysymykseen vaan jankkaat aina samaa. Sano nyt suoraan, että miksi asiakas saa mennä henkilökohtaisuuksiin ja haukkua pystyyn huvin vuoksi? Miksi pitää vetää herneet nenän siitä jos asiakaspalvelijoiden ei tarvitse sitä sietää? Harrastatko usein ihmisten päivien pilaamista vai mistä kiikastaa ettei saa sanoa mitään?

        Asiakaspalvelijat joutuvat sietämään välillä haukkuvia asiakkaita jotka saattavat mennä myös henkilökohtaisuuksiin eipä tälle taida mitään voida kun tälläinen asiakas tiskille tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla koko ajan muuttuu kertomus tapahtuneessa. En tiedä sitten onko dementtiaa vai keksitty koko tarina. Ensin oli asiakas Tullu kauppaan sanomaan minulle henkilökohtaisuuksia tai haukkuu minut. Seuraavassa kertomuksessa oli asiakas
        uhkaillut ja huutanut kurkku suorana.

        Laitan vielä kerran jos vihdoin osaisit lukea ja tajuta asioita. Pysytään alkuperäisessä asiassa.

        Asiakas tulee kauppaan ja alkaa haukkumaan minut pystyyn ilman mitään syytä. Asiakas menee henkilökohtaisuuksiin ilman mitään syytä vaikka en tehnyt mitään väärää häntä kohtaan. Minä sanoin perään, että "sanon sitten takaisin"

        Sinä sanot etten voi valita asiakkaita ja minun täytyy vaihtaa alaa. Syystä että? Sanoin myös, että asiakaspalvelijoiden ei tarvitse sietää kaikkea törkeyksiä. Näin on myös esimies sanonut ja on myös kehoittanut pyytämään aina vartijan paikalle jos asiakas on törkeä.

        Sanoin myös, että palvelemme asiakkaita vaikka valittaisivat täysin aiheesta. Missään kohtaa en sanonut, että valitsemme asiakkaat vaan sinä jankkaat sitä samaa jatkuvasti. Et edes yritä ymmärtää sitä tilannetta vaan jankkaat yhtä ja samaa puolustaen sellaisia asiakkaita jotka ovat tärkeitä asiakaspalvelijoita kohtaan.

        Sanon vielä kerran. Me emme valitse asiakkaita, mutta käytöksellä on aina rajansa. Näin on sanonut esimies myös meille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelijat joutuvat sietämään välillä haukkuvia asiakkaita jotka saattavat mennä myös henkilökohtaisuuksiin eipä tälle taida mitään voida kun tälläinen asiakas tiskille tulee.

        Ei asiakkaan haukkua tai henkilökohtausuuksiin saisi tietenkään mennä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan vielä kerran jos vihdoin osaisit lukea ja tajuta asioita. Pysytään alkuperäisessä asiassa.

        Asiakas tulee kauppaan ja alkaa haukkumaan minut pystyyn ilman mitään syytä. Asiakas menee henkilökohtaisuuksiin ilman mitään syytä vaikka en tehnyt mitään väärää häntä kohtaan. Minä sanoin perään, että "sanon sitten takaisin"

        Sinä sanot etten voi valita asiakkaita ja minun täytyy vaihtaa alaa. Syystä että? Sanoin myös, että asiakaspalvelijoiden ei tarvitse sietää kaikkea törkeyksiä. Näin on myös esimies sanonut ja on myös kehoittanut pyytämään aina vartijan paikalle jos asiakas on törkeä.

        Sanoin myös, että palvelemme asiakkaita vaikka valittaisivat täysin aiheesta. Missään kohtaa en sanonut, että valitsemme asiakkaat vaan sinä jankkaat sitä samaa jatkuvasti. Et edes yritä ymmärtää sitä tilannetta vaan jankkaat yhtä ja samaa puolustaen sellaisia asiakkaita jotka ovat tärkeitä asiakaspalvelijoita kohtaan.

        Sanon vielä kerran. Me emme valitse asiakkaita, mutta käytöksellä on aina rajansa. Näin on sanonut esimies myös meille.

        Asiakaspalvelijat joutuvat sietämään välillä haukkuvia asiakkaita jotka saattavat mennä myös henkilökohtaisuuksiin eipä tälle taida mitään voida kun tälläinen asiakas tiskille tulee.
        Ei asiakkaan haukkua tai henkilökohtausuuksiin saisi tietenkään mennä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelijat joutuvat sietämään välillä haukkuvia asiakkaita jotka saattavat mennä myös henkilökohtaisuuksiin eipä tälle taida mitään voida kun tälläinen asiakas tiskille tulee.
        Ei asiakkaan haukkua tai henkilökohtausuuksiin saisi tietenkään mennä .

        Te kaksi väittelijää perustakaa nyt vaikka omituisten otusten kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kaksi väittelijää perustakaa nyt vaikka omituisten otusten kerta.

        Te kaksi väittelijää perustakaa nyt vaikka omituisten otusten kerho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä voi kaupan kassalla mitään rajoja laittaa ketä sä palvelet sulta loppuu pian asiakkaat ja työt.

        Toisella kunnalla on eräs ihme tyyppi joka puhuu kuinka hän on niin mahtava.. Hyvä että teillä Seinäjoella on myös paikallinen hölömölö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan vielä kerran jos vihdoin osaisit lukea ja tajuta asioita. Pysytään alkuperäisessä asiassa.

        Asiakas tulee kauppaan ja alkaa haukkumaan minut pystyyn ilman mitään syytä. Asiakas menee henkilökohtaisuuksiin ilman mitään syytä vaikka en tehnyt mitään väärää häntä kohtaan. Minä sanoin perään, että "sanon sitten takaisin"

        Sinä sanot etten voi valita asiakkaita ja minun täytyy vaihtaa alaa. Syystä että? Sanoin myös, että asiakaspalvelijoiden ei tarvitse sietää kaikkea törkeyksiä. Näin on myös esimies sanonut ja on myös kehoittanut pyytämään aina vartijan paikalle jos asiakas on törkeä.

        Sanoin myös, että palvelemme asiakkaita vaikka valittaisivat täysin aiheesta. Missään kohtaa en sanonut, että valitsemme asiakkaat vaan sinä jankkaat sitä samaa jatkuvasti. Et edes yritä ymmärtää sitä tilannetta vaan jankkaat yhtä ja samaa puolustaen sellaisia asiakkaita jotka ovat tärkeitä asiakaspalvelijoita kohtaan.

        Sanon vielä kerran. Me emme valitse asiakkaita, mutta käytöksellä on aina rajansa. Näin on sanonut esimies myös meille.

        Eli palvelet hyvin käyttäytyviä asiakkaita ja törkeästi käyttäyviä et palvele ja kutsut vartian paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli palvelet hyvin käyttäytyviä asiakkaita ja törkeästi käyttäyviä et palvele ja kutsut vartian paikalle.

        Turha minun on sanoa mitään kun et ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisella kunnalla on eräs ihme tyyppi joka puhuu kuinka hän on niin mahtava.. Hyvä että teillä Seinäjoella on myös paikallinen hölömölö

        Mahtava tyyppi vittuilemaan.


    • Anonyymi

      Oletko ny muna muuttanut Seinäjoelle?? Juurihan olit toisella paikka kunnalla missä haukuit kaikkia asiakkaita?? Sattumaako??

      • Anonyymi

        ja oot päässyt johkin kauppaan töihin?


      • Anonyymi

        Missä olen haukkunut? Nyt en ymmärrä.


    • Anonyymi

      Muistakaa tämä ketju kun teillä on joskus asiaa asiakaspalvelijalle! Se kertoo hyvin sen mitä asiakaspalvelija ja liike teistä ajattelevat. Ette ole kuin kävelevä lompakko ja teitä siedetään liikkeessä niin kauan kuin se saanyhdettyä teiltä rahaa. Ostatte uuteen televisioon "säädöt", koska se on muuten paska tehtaan jäljiltä ja on niin surkeaa tekoa, että on pakko ostaa jatkettu takuu jne. jne. täysin turhasta maksettua soopaa!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe