Kyllä on suuruudenhulluus voimissaan ja pian meillä Alavudella 2 hallia.
Uimahalli Ahteriin
19
705
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on tarkeää ylläpitää viimeiseen asti käsitystä, että Ähtärillä ei ole hätäpäivää. Tosiasiassa olemme taloudellisen katastrofin partaalla, niin paljon on tehty kannattamattomia sijoituksia. Kohta syöksymme hornan tuuttiin, pelastalkoon itsensa ken voi.
Verorahoja on käytetty lainvastaisesti, ainakin yritetty. Ollin valitukset estivät onneksi suurimmat virheet.
Nyt ei ole rahaa kouluihin, koska kunta on käyttänyt verotulonsa ja valtionosuutensa väärin. Keilahalli, liikuntahalli, matkailumäki, Halkoniemi, ehkä myös srk:n leirikeskuksen ostaminen. Tärkeysjärjestystä ei ole harkittu.- Anonyymi
Tiedä sitten onko hyvä että Olli valitti? Nyt on mies hiljaa ja huomannut ilmeisesti itse että matkailumäen kehittäminen on tärkeätä ja tuli mokattua kun jarrutti hankkeita. Turisteja tulee kuitenkin jos uutta nähtävää ja koettavaa on, ei ilman. Saunamaailmaa ja kaikkia kiipeilypuistoja on muuallakin Suomessa, mutta eläintarhojen eläimillä ja nimenomaan uusilla lajivalinnoilla vedetään magneetin lailla yleisöä. Toki kaikki muu täydentää kokonaisuudessaan matkailumäkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä sitten onko hyvä että Olli valitti? Nyt on mies hiljaa ja huomannut ilmeisesti itse että matkailumäen kehittäminen on tärkeätä ja tuli mokattua kun jarrutti hankkeita. Turisteja tulee kuitenkin jos uutta nähtävää ja koettavaa on, ei ilman. Saunamaailmaa ja kaikkia kiipeilypuistoja on muuallakin Suomessa, mutta eläintarhojen eläimillä ja nimenomaan uusilla lajivalinnoilla vedetään magneetin lailla yleisöä. Toki kaikki muu täydentää kokonaisuudessaan matkailumäkeä.
Olli on ollut monen lehden palstalla ,mutta kaupungin ja pandan hommanneet ovat aivan hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olli on ollut monen lehden palstalla ,mutta kaupungin ja pandan hommanneet ovat aivan hiljaa.
Kun on vellit housuissa ei viitsi paljon huudella.
- Anonyymi
kyllä turisteille pitää tekemistä olla, jotta viihtyvät ähtärissä pidempään. markkinatutkimus. saadaan nyt sesonkikausi pidennettyä.
- Anonyymi
Hyvä vitsi
- Anonyymi
No uutta toimintaa on ensi kesälle saatava, muuten ei ole turisteja, karkaavat muualle.
- Anonyymi
Ja tämän palstan vakitrollit oikeasti auttavat matkailuyrittäjiä ja pitäjää eteenpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämän palstan vakitrollit oikeasti auttavat matkailuyrittäjiä ja pitäjää eteenpäin?
Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. Lopettakaa matkailuhaihattelu. Pienimuotoisena ok. , elukkapuistokin oikein hyvä, mutta tuliko Ähtärin matkailusta ympärivuotista, kun pandat eivät nuku talviunta? Ei tullut eikä tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämän palstan vakitrollit oikeasti auttavat matkailuyrittäjiä ja pitäjää eteenpäin?
no. auttavatko?
- Anonyymi
Tuo on totta.
- Anonyymi
Ihmetystä herättää kuinka jotku/ joku käy vielä uimahalleissa uimassa, kun Korona myöskin tartuu uimavedestä, siis kun siellä uidaan suu/haaviauki ja räiätään veteen koronaa.
Näin on jo tapahtunut Etelä-pohjanmaalla muutamia tapauksia.- Anonyymi
Kerroppa tietolähteesi, jos väitteesi pitäisi paikkansa, uimahallit olisi jo suljettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa tietolähteesi, jos väitteesi pitäisi paikkansa, uimahallit olisi jo suljettu
Ei tänne nimiä. Jos/ kun lääkäriäkään ei kiinnosta niin antaa palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänne nimiä. Jos/ kun lääkäriäkään ei kiinnosta niin antaa palaa.
corollia tule ja menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
corollia tule ja menee
Ympärivuotisesti elämyskohde oli visio ja unelma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ympärivuotisesti elämyskohde oli visio ja unelma!
Vastustan ja valitan. Niin olen tehnyt aina. Vaikka en aina ymmärrä miksi.
- Anonyymi
Levittääkö uimahalli kotonaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592