Uimahalli Ahteriin

Anonyymi

Kyllä on suuruudenhulluus voimissaan ja pian meillä Alavudella 2 hallia.

19

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on tarkeää ylläpitää viimeiseen asti käsitystä, että Ähtärillä ei ole hätäpäivää. Tosiasiassa olemme taloudellisen katastrofin partaalla, niin paljon on tehty kannattamattomia sijoituksia. Kohta syöksymme hornan tuuttiin, pelastalkoon itsensa ken voi.

      Verorahoja on käytetty lainvastaisesti, ainakin yritetty. Ollin valitukset estivät onneksi suurimmat virheet.

      Nyt ei ole rahaa kouluihin, koska kunta on käyttänyt verotulonsa ja valtionosuutensa väärin. Keilahalli, liikuntahalli, matkailumäki, Halkoniemi, ehkä myös srk:n leirikeskuksen ostaminen. Tärkeysjärjestystä ei ole harkittu.

      • Viekää vetsku polskimaan ja änkyttämään


      • Anonyymi

        Tiedä sitten onko hyvä että Olli valitti? Nyt on mies hiljaa ja huomannut ilmeisesti itse että matkailumäen kehittäminen on tärkeätä ja tuli mokattua kun jarrutti hankkeita. Turisteja tulee kuitenkin jos uutta nähtävää ja koettavaa on, ei ilman. Saunamaailmaa ja kaikkia kiipeilypuistoja on muuallakin Suomessa, mutta eläintarhojen eläimillä ja nimenomaan uusilla lajivalinnoilla vedetään magneetin lailla yleisöä. Toki kaikki muu täydentää kokonaisuudessaan matkailumäkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä sitten onko hyvä että Olli valitti? Nyt on mies hiljaa ja huomannut ilmeisesti itse että matkailumäen kehittäminen on tärkeätä ja tuli mokattua kun jarrutti hankkeita. Turisteja tulee kuitenkin jos uutta nähtävää ja koettavaa on, ei ilman. Saunamaailmaa ja kaikkia kiipeilypuistoja on muuallakin Suomessa, mutta eläintarhojen eläimillä ja nimenomaan uusilla lajivalinnoilla vedetään magneetin lailla yleisöä. Toki kaikki muu täydentää kokonaisuudessaan matkailumäkeä.

        Olli on ollut monen lehden palstalla ,mutta kaupungin ja pandan hommanneet ovat aivan hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olli on ollut monen lehden palstalla ,mutta kaupungin ja pandan hommanneet ovat aivan hiljaa.

        Kun on vellit housuissa ei viitsi paljon huudella.


    • Anonyymi

      kyllä turisteille pitää tekemistä olla, jotta viihtyvät ähtärissä pidempään. markkinatutkimus. saadaan nyt sesonkikausi pidennettyä.

      • Anonyymi

        Hyvä vitsi


    • Anonyymi

      No uutta toimintaa on ensi kesälle saatava, muuten ei ole turisteja, karkaavat muualle.

      • Anonyymi

        Ja tämän palstan vakitrollit oikeasti auttavat matkailuyrittäjiä ja pitäjää eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän palstan vakitrollit oikeasti auttavat matkailuyrittäjiä ja pitäjää eteenpäin?

        Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. Lopettakaa matkailuhaihattelu. Pienimuotoisena ok. , elukkapuistokin oikein hyvä, mutta tuliko Ähtärin matkailusta ympärivuotista, kun pandat eivät nuku talviunta? Ei tullut eikä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän palstan vakitrollit oikeasti auttavat matkailuyrittäjiä ja pitäjää eteenpäin?

        no. auttavatko?


      • Anonyymi

        Tuo on totta.


    • Anonyymi

      Ihmetystä herättää kuinka jotku/ joku käy vielä uimahalleissa uimassa, kun Korona myöskin tartuu uimavedestä, siis kun siellä uidaan suu/haaviauki ja räiätään veteen koronaa.

      Näin on jo tapahtunut Etelä-pohjanmaalla muutamia tapauksia.

      • Anonyymi

        Kerroppa tietolähteesi, jos väitteesi pitäisi paikkansa, uimahallit olisi jo suljettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa tietolähteesi, jos väitteesi pitäisi paikkansa, uimahallit olisi jo suljettu

        Ei tänne nimiä. Jos/ kun lääkäriäkään ei kiinnosta niin antaa palaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne nimiä. Jos/ kun lääkäriäkään ei kiinnosta niin antaa palaa.

        corollia tule ja menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        corollia tule ja menee

        Ympärivuotisesti elämyskohde oli visio ja unelma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ympärivuotisesti elämyskohde oli visio ja unelma!

        Vastustan ja valitan. Niin olen tehnyt aina. Vaikka en aina ymmärrä miksi.


    • Anonyymi

      Levittääkö uimahalli kotonaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe