Uimahalli Ahteriin

Anonyymi

Kyllä on suuruudenhulluus voimissaan ja pian meillä Alavudella 2 hallia.

19

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on tarkeää ylläpitää viimeiseen asti käsitystä, että Ähtärillä ei ole hätäpäivää. Tosiasiassa olemme taloudellisen katastrofin partaalla, niin paljon on tehty kannattamattomia sijoituksia. Kohta syöksymme hornan tuuttiin, pelastalkoon itsensa ken voi.

      Verorahoja on käytetty lainvastaisesti, ainakin yritetty. Ollin valitukset estivät onneksi suurimmat virheet.

      Nyt ei ole rahaa kouluihin, koska kunta on käyttänyt verotulonsa ja valtionosuutensa väärin. Keilahalli, liikuntahalli, matkailumäki, Halkoniemi, ehkä myös srk:n leirikeskuksen ostaminen. Tärkeysjärjestystä ei ole harkittu.

      • Viekää vetsku polskimaan ja änkyttämään


      • Anonyymi

        Tiedä sitten onko hyvä että Olli valitti? Nyt on mies hiljaa ja huomannut ilmeisesti itse että matkailumäen kehittäminen on tärkeätä ja tuli mokattua kun jarrutti hankkeita. Turisteja tulee kuitenkin jos uutta nähtävää ja koettavaa on, ei ilman. Saunamaailmaa ja kaikkia kiipeilypuistoja on muuallakin Suomessa, mutta eläintarhojen eläimillä ja nimenomaan uusilla lajivalinnoilla vedetään magneetin lailla yleisöä. Toki kaikki muu täydentää kokonaisuudessaan matkailumäkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä sitten onko hyvä että Olli valitti? Nyt on mies hiljaa ja huomannut ilmeisesti itse että matkailumäen kehittäminen on tärkeätä ja tuli mokattua kun jarrutti hankkeita. Turisteja tulee kuitenkin jos uutta nähtävää ja koettavaa on, ei ilman. Saunamaailmaa ja kaikkia kiipeilypuistoja on muuallakin Suomessa, mutta eläintarhojen eläimillä ja nimenomaan uusilla lajivalinnoilla vedetään magneetin lailla yleisöä. Toki kaikki muu täydentää kokonaisuudessaan matkailumäkeä.

        Olli on ollut monen lehden palstalla ,mutta kaupungin ja pandan hommanneet ovat aivan hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olli on ollut monen lehden palstalla ,mutta kaupungin ja pandan hommanneet ovat aivan hiljaa.

        Kun on vellit housuissa ei viitsi paljon huudella.


    • Anonyymi

      kyllä turisteille pitää tekemistä olla, jotta viihtyvät ähtärissä pidempään. markkinatutkimus. saadaan nyt sesonkikausi pidennettyä.

      • Anonyymi

        Hyvä vitsi


    • Anonyymi

      No uutta toimintaa on ensi kesälle saatava, muuten ei ole turisteja, karkaavat muualle.

      • Anonyymi

        Ja tämän palstan vakitrollit oikeasti auttavat matkailuyrittäjiä ja pitäjää eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän palstan vakitrollit oikeasti auttavat matkailuyrittäjiä ja pitäjää eteenpäin?

        Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. Lopettakaa matkailuhaihattelu. Pienimuotoisena ok. , elukkapuistokin oikein hyvä, mutta tuliko Ähtärin matkailusta ympärivuotista, kun pandat eivät nuku talviunta? Ei tullut eikä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän palstan vakitrollit oikeasti auttavat matkailuyrittäjiä ja pitäjää eteenpäin?

        no. auttavatko?


      • Anonyymi

        Tuo on totta.


    • Anonyymi

      Ihmetystä herättää kuinka jotku/ joku käy vielä uimahalleissa uimassa, kun Korona myöskin tartuu uimavedestä, siis kun siellä uidaan suu/haaviauki ja räiätään veteen koronaa.

      Näin on jo tapahtunut Etelä-pohjanmaalla muutamia tapauksia.

      • Anonyymi

        Kerroppa tietolähteesi, jos väitteesi pitäisi paikkansa, uimahallit olisi jo suljettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa tietolähteesi, jos väitteesi pitäisi paikkansa, uimahallit olisi jo suljettu

        Ei tänne nimiä. Jos/ kun lääkäriäkään ei kiinnosta niin antaa palaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne nimiä. Jos/ kun lääkäriäkään ei kiinnosta niin antaa palaa.

        corollia tule ja menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        corollia tule ja menee

        Ympärivuotisesti elämyskohde oli visio ja unelma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ympärivuotisesti elämyskohde oli visio ja unelma!

        Vastustan ja valitan. Niin olen tehnyt aina. Vaikka en aina ymmärrä miksi.


    • Anonyymi

      Levittääkö uimahalli kotonaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe