Onko kangasmaski pesemättä ja kova kiirus?

Anonyymi

Tee näin: laita maski appelsiiniin käärittynä mikron sisään, sulatusohjelma päälle.
Kyllä ne pahimmat pöpöt siinä kuolee!
Ja ei kun maskia naamaan siitä🤣

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asia kunnossa! 😷

• Anonyymi

Mitä desinfioivia ainesosia on appelsiinissa? Ei mitään.

• Anonyymi

Ei kai siitä appelisiikista haittaakaan ole?
        T. MaskiMan😷🤡🤠😈🤧

• Anonyymi

Oliko aloitus olevinaan vitsi?
      Minulla on useampi kangasmaski. Heitän ne pyykkikoneeseen 90 asteeseen muun pyykin seassa.
      Maskin keittäminen kattilassa tai mikrossa vesiastiassa 5 minuuttia ei kauan kestä.
      Käytän maskia kadulla.

Lisäksi minulla on pahimpia paikkoja kuten kauppoja ja busseja varten useampi FFP2 tasoinen kunnon suojain. Niitä käytän uudelleen siten, että panen ne vähintään 3 päiväksi, yleensä viikoksi syrjään kuivumaan, minkä jälkeen virukset ovat kuolleet, ja suojainta voi taas käyttää.

Eniten harmittelen sitä, että myymälöissä henkilökunta ei ole mitenkään suojautunut. Maskin käyttö on pitkän päälle raskasta, mutta visiirin ei. Visiiri suojaa myös silmät roiskeilta.
      Kassahenkilöt puhuvat koko ajan, huutavat ensin päivää ja kysyvät haluaako kuittia. Siinä sylki roiskuu asiakasta kohti, eikä surkean pieni pleksi niitä pidätä. Visiiri sieppaisi isoimmat pisarat.

Tutkimukset osoittavat, että mitä vähemmän viruksia saa, sitä lievempi tauti. Eli osittainenkin suoja on parempi kuin ei mitään.

• Anonyymi

Kuka pesee vaatteita 90 aateessa? Eikö nuo vaatteet ole pesun jälkeen minikokoisia?👖👀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka pesee vaatteita 90 aateessa? Eikö nuo vaatteet ole pesun jälkeen minikokoisia?👖👀

Asteessa ei aatteessa.

• Anonyymi

Kastele maskit ja keitä ne mikrossa kuiviksi. Vettä pitää olla sen verran, että koko mikron sisätila on koko ajan täynnä höyryä ja maskin lämpötila nousee varmasti sataan asteenseen. Aluksi täysi teho ja sitten pienemmälle. Kuumuus x aika ratkaisee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe