Portladissa hurrattiin kun Trumpin kannattaja tapettiin.

Anonyymi

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Törkeää, vasemmistoradikaalit ovat tunnetusti maailman etevimpiä valehtelijoita, ei muuta.

    • Anonyymi

      Sairasta touhua vasemman laidan kannattajilta, en olisi ihan noin suoraa antifa/blm sympatiaa "luotettavalta" valtamedialtakaan uskonut vaikka tuo roskasakki on syyllistynyt henkirikoksiin ja silmittömään väkivaltaan.

      Toisaalta hyvä juttu että valtamedia on viimeistään nyt lopullisesti paljastanut todellisen nahkansa ihmisvihaajina ja rasististen jännitteiden luojina ihmisryhmien välillä.

    • Anonyymi

      Kummaltakin osapuolelta tullee monia luoteja ennen pressanvaaleja.
      Jännittävä syksy.

    • Anonyymi

      Hyvin tehty! Vielä kun saavat loputkin puhdistettua, niin maailma alkaa näyttää paremmalta paikalta.

    • Anonyymi

      Tekijä on sankari. Lisää...

    • Anonyymi

      Tummapintainen roskajoukko Black Lives Matter mellakoi eli ryöstelee, polttaa, hajottaa, pahoinpitelee ym. täällä media käyttää siitä termiä mielenosoitus.Valko-Venäjällä sadattuhannet osoittavat mieltään ympäri maataan, ainoa joka siellä riehuu on poliisi joka yrittää provosoidan rauhalliset mielenilmaisijat rähinöimään.Nähtävästi sivistyksellä ja sivistyksellä on eroa.

    • Vääränlaisia uutisia vihervassarien johtamaan maahan.

      • Anonyymi

        Vihervasemmisto on maailman lempilapsi. Mistähän tuokin juontaa juurensa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      58
      3071
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      37
      2744
    3. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      139
      2690
    4. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      11
      1671
    5. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      164
      1616
    6. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      26
      1555
    7. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      98
      1430
    8. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      111
      1318
    9. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      53
      1279
    10. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      213
      1265
    Aihe