Joe Biden saa haastattelujen kysymykset JA vastaukset etukäteen!

Anonyymi

Joe Biden jäi kiinni siitä, että hän lukee teleprompterilta hänelle jo etukäteen kirjoitetut vastaukset, miten hänen pitää vastata hänelle esitettyihin kysymyksiin. Tässä video, jossa Biden pyytää avustajiaan siirtämään telepropteria paikalleen, jotta pystyy lukemaan, mitä hänen pitäisi vastata tähän "spontaaniin" kysymykseen: https://www.realclearpolitics.com/video/2020/09/08/biden_caught_on_tape_asking_staff_to_adjust_teleprompter_before_answering_voters_question.html

Sanomattakin on selvää, että Suomen valtamedia vaikenee asiasta.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä sitten onhan meidä PM:lläkin suurin osa vastauksista jo valmiina ja opeteltuina, mitkä legio avustajia/neuvonantajia on "sorvaneet" tilanteesen kuin tilanteeseen sopivaksi.

      • Anonyymi

        Tottahan ministereitä prepataan joissakin asioissa etukäteen, mutta ei kai niille sentään A-Studioon tuoda omaa teleprompteria vastausten lukemista varten, vaan niiden pitää pystyä heittämään vastaukset muistista ja improvisoimaankin tarvittaessa. Tähän Biden on täysin kykenemätön, ja jätkä on kuitenkin ehdolla maailman mahtavimman maan presidentiksi :D


    • Anonyymi

      Siis kaikkialla muualla paitsi Suomen valtamedian aivopesemän kansan keskuudessa tiedetään että Biden alkaa pahasti dementoitua, unohtelee sanoja,ihmisten nimiä jne.
      Tässä eräs video asiastahttps://www.youtube.com/watch?v=wH-y_w0O5Bw

      • Anonyymi

        Kyllä jenkeissäkin mm. CNN ja muut paikalliset "pravdat" vaikenevat ioman suosikkinsa terveysongelmista, aivan samaan tapaan kuin oltaisiin jossakin Pohjois-Koreassa.


    • Anonyymi

      Bideellä ei oikein aivot enää pelaa. Sopiva pressa jenkkien vihervassareille !

    • Anonyymi

      Tämähän voi tietenkin olla nettipersuille uutta, mutta tuo on ollut jo vuosikymmeniä yleinen tapa pitkin maailmaa rippumatta siitä mitä poliittista laitaa edustetaan.

    • Eliitti tekee kaikkensa väärentääkseen vaalituloksen Trumpin tappioksi.
      Mutta pian näemme Amerikkalaisten äänestäjien viisauden, eräs Alaskalainen fb-kaverini totesi että valeuutiset eivät häneen vaikuta, vaan hän aikoo 100% varmuudella äänestää Trumppia seuraavissa vaaleissa.

      • Anonyymi

        Väitätkö oikeasti ettei Trump ole eliittiä?


      • Anonyymi

        Vau. Sun kaveri sanoi. Sehän se tietenkin on universaali ja kaiken kattava totuus kun kaveri jotain sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö oikeasti ettei Trump ole eliittiä?

        Trump ei ole poliittista eliittiä, koska ei ole ollut aiemmin mukana politiikassa ennen presidentiksi valintaansa. Joe Bideé on n. 50 vuotta huijannut kansaa ja on siten poliittista eliittiä.

        HAH!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö oikeasti ettei Trump ole eliittiä?

        Trump on rikas, mutta ei ole osa satanistista eliittiä.

        Esimerkiksi pers´ aukinen Obama otti vastaan kaikki lahjukset mitä media maksetuista lausunnoista tarjosi,
        rehellinen Trump sen sijaan lahjoittaa jopa 200tuhannen dollarin presidentin vuosipalkkansa hyväntekeväisyyteen.

        Eli Trump ei hyödy millään tavalla itse presidenttiydestä, vaan ajaa meidän kansalaisten etua vastustamalla NWO.ta ja pakkorokotteita, kolmatta maailmansotaa, ym. eliitin ajamia pahoja asioita.

        Minä olen USA.laisilla keskustelupalstoilla saanut käännytettyä jo kolme jenkkiläistä äänestäjää Trumpin taakse kertomalla totuuksia ja miten media yrittää kieroilla Joe Bidenin uudeksi presidentiksi.

        Suomen media ei sen sijaan kykene vaikuttamaan yhteenkään jenkkiäänestäjään Trumpia halveksuvilla valeuutisillaan :D xD


    • Anonyymi

      Miten se että täällä keskustellaan tällaisesta vaikuttaa usan pressanvaaleihin. Näitä juttuja ei lue kukaan jolla on äänioikeus noissa vaaleissa.

      • YLE trollien tarkoitus on siirtää huomio pois diktatuurisesti suoritetusta EU presidentin valinnasta, ja että suomen kansalaiset unohtaisivat meiltä EU.lle lahjoitettavat 3 miljardia tukipaketissa, ym EU.sta ei virallisessa mediassa saa esittää negatiivisia ielipiteitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      57
      3054
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      37
      2734
    3. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      139
      2660
    4. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      11
      1671
    5. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      164
      1606
    6. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      26
      1545
    7. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      98
      1430
    8. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      111
      1308
    9. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      53
      1279
    10. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      213
      1265
    Aihe