ja miksei toki kaikille tervejärkisillekin; pidemmittä puheitta, olkaa hyvä:
https://www.youtube.com/watch?v=kE9_lKNZZ3k
Tässä teille kuonokoppaihmiset uutta normaalia....
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täältäkin poistettkin viestini mikä ei ollut sääntöjen vastainen
Niin.
Joillakin ylläpidon palkkaamilla kotonaan työskentelevillä henkilöillä on tapana poistaa myös sääntöjen mukaisia viestejä jos nämä eivät sovi heidän maailmankuvaansa.
VK on melko vapaa kirjoitusalusta; toki sielläkin on hieman varottava Mr. Putinin julkista ivaamista.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Niin.
Joillakin ylläpidon palkkaamilla kotonaan työskentelevillä henkilöillä on tapana poistaa myös sääntöjen mukaisia viestejä jos nämä eivät sovi heidän maailmankuvaansa.
VK on melko vapaa kirjoitusalusta; toki sielläkin on hieman varottava Mr. Putinin julkista ivaamista.Mikä on VK? Taidan siirtyä sinne. Onhan totuus Palmen murhasta niin kova juttu, että se täytyy saada ihmisten tietoisuuteen. Täällä siitä ei voi vapaasti kirjoittaa sillä ylläpito poistaa aina sen oleellisemman viestin kuten sen ettei sitä xxxxxx kukaan edes ampunut vaan koko homma oli yhtä teattwria. Mitä xxxxx alla on saa jokainen itse päätellä. Tiedän ettei moni pitänyt Palmesta ja oli jopa iloinen että se poistui näyttämöltä, mutta ei nämä mykyiset sen patempia ole.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on VK? Taidan siirtyä sinne. Onhan totuus Palmen murhasta niin kova juttu, että se täytyy saada ihmisten tietoisuuteen. Täällä siitä ei voi vapaasti kirjoittaa sillä ylläpito poistaa aina sen oleellisemman viestin kuten sen ettei sitä xxxxxx kukaan edes ampunut vaan koko homma oli yhtä teattwria. Mitä xxxxx alla on saa jokainen itse päätellä. Tiedän ettei moni pitänyt Palmesta ja oli jopa iloinen että se poistui näyttämöltä, mutta ei nämä mykyiset sen patempia ole.
Tässä on esimerkkisivu VK- palveluun:
https://vk.com/feed
Kirjautuminen sinne on helppoa.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Tässä on esimerkkisivu VK- palveluun:
https://vk.com/feed
Kirjautuminen sinne on helppoa.Kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175480
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412445
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432151Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332106Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131500- 381370
- 1641302
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651267