Kaverilla korona tartunta. Kävi 8.9. mm. nesteellä, s-marketissa.
Jos tule oireita niin testiin!
21
166
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä että täältä saa tietoa
lehdet eivät kerro jos on tartunnat vasta alku vaiheessa !- Anonyymi
Jos sairastaa oireettomasti, eivät testaa eikä iteskään ymmärrä mennä nenäänsä rassauttamaan.
- Anonyymi
Tullee se kaikille vielä jossain vaiheessa, siltä ei voi välttyä.
- Anonyymi
Voipi välttyä, kun liikkuu öisin.
- Anonyymi
Ei se kaikille tule. Minäkin olin kuumeessa ja kurkkukipuakin oli. Testeissä kävin eikä koronata ollut.
- Anonyymi
Siitä se korona vihdoin ja viimein tänne periferiaankin saapui.
Ollaan muodissa, kun meilläkin on korona.... - Anonyymi
Kausiflunssaa se on, ei ole H vedellä koronaa. Muutehan koko kylä olisi eristyksissä.
- Anonyymi
Eikös siellä jokunen koronatapaus ole? Otsikoihin ei pääse, jos on alle 5.
- Anonyymi
Heinävedellä on koronaa.... älkää nyt höpöjä puhuko. Jätevedet on paljasta neet et sitä on kaikkialla, kaikki ei vaan sairastu...
- Anonyymi
Ei kai Heinäveden jätevesissä ole koronaa?
- Anonyymi
Kas kun et kirjoitellut tätä tarinaa eri heinäveden facebook sivuille
- Anonyymi
Onko koronata laisinkaan edellen? Kun Lieksassa on paljon ja välimatkaa ei kovinkaan paljon?
- Anonyymi
Kaveri kävi Heinävedellä vkloppuna ja sillä todettiin korona.
- Anonyymi
Jos oli korona kaverilla, niin kai sitten sinullakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kun en ole häntä tavannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minulla, kun naamarilla varustettuna olen liikkunut yleisillä paikoilla.
- Anonyymi
Kuka nuo testit maksaa? Minä en maksa mitään eli en mene mihinkään testattavaksi ellei maksajaa löydy.
- Anonyymi
Perus Heinävetistä ajattelua "minä en maksa" todennäköisesti joku jo maksaa sinunkin elämisesi
- Anonyymi
Testi tsaa ilmaiseksi terveyskeskuksessa, kai? Yksityisellä sitten hinta on melkoinen.
- Anonyymi
Jaaha, mie kävin Alkossa ja sain avun eli ei testiä, nyt.
- Anonyymi
Mie taas ajattelin karttaa Alkoa ja ruveta tilaamaan ulukomailta. Nuissa on rahdilla hintaa, mutta jo tilaamma kahteen pekkaan niin eipä tunnu sitten isolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912531- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861437EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36810Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804- 54793
- 30716