Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Sillä suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansa

Anonyymi

ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.
KR 1933/-38, Luuk. 21:23-24

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi raskaita
      ja imettäväisiä niinä päivinä!
      Sillä suuri hätä on oleva maan päällä
      ja viha tätä kansaa vastaan;
      ja he kaatuvat miekan terään,
      heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan,
      ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana,
      kunnes pakanain ajat täyttyvät.

      Joten nostakaa päänne ja rohkaiskaa mielenne sillä vapautuksenne päivä on jo todella lähellä!

      • Anonyymi

        Kaikesta huolimatta kaikki näyttää pikkutarkasti loksahtavan kohdalleen, Kuten sekin että
        haagin rauhantemppeli [ https://www.tv7.fi/vod/player/73251/ ] ajaa laatii ainoastaan Israelin vastaisia päätöslauselmia.


      • Anonyymi

        Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.


    • Pääsemmekö siis eroon jesusianisteista, muhammadanisteista ja muista taikauskoisista?

      • Anonyymi

        Ei edes kuolema voi siitä vapauttaa.
        (KR 1933/-38), Jes. 66:22-24
        Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne.

        Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra. ( julkisuus vain tulee kasvamaan kuoleman jälkeen)

        Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.


      • Anonyymi

        Jeesukseta eikä Juutalaisista ei kukaan tule pääsemään eroon.


      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Ap.t. 17:26-31
        Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä
        ja on säätänyt heille määrätyt ajat
        ja heidän asumisensa rajat,
        että he etsisivät Jumalaa,
        jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet,
        joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
        sillä hänessä me elämme
        ja liikumme
        ja olemme,
        niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet:
        'Sillä me olemme myös hänen sukuansa.'
        Koska me siis olemme Jumalan sukua,
        emme saa luulla,
        että jumaluus on samankaltainen kuin kulta
        tai hopea
        tai kivi,
        sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema.

        Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt,
        mutta nyt hän tekee tiettäväksi,
        että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.

        Sillä hän on säätänyt päivän,
        jona hän on
        tuomitseva
        maanpiirin
        vanhurskaudessa
        sen
        miehen
        kautta,
        jonka hän siihen on määrännyt;
        ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden,
        herättämällä hänet kuolleista."


    • Anonyymi

      Niin, Johanneksen Ilmestyksen mukaan 42 kuukautta tallataan (42 vuotta) eli korkeintaan vuoteen 2042 asti kestää tuo tallaus. On jo merkkejä siitä, että Saudi-Arabia ja Israel ovat karkottamassa ympärileikkaamattomia ja pakanoita pois luotaan. Al Qaida on taistellut jo jonkin aikaa, jotta vieraat kansat sotajoukkoineen ja tallojineen jättäisivät pyhät seudut ja itsekin olen ollut perustamassa ROF osaimperiumia pyhille alueille yms.

      MÄ SIIS VEIKKAAN, ETTÄ TALLAAMINEN LOPPUU 2042 TAI TOISAALTA VIELÄ TOISEN KERRAN JOSKUS 4200 jKr.

      Pakanoilla ei enää sen pyhityksen jälkeen ole asiaa Jerusalemiin? Kaikkinainen pyhäin rienaus tulee lännessä loppumaan ja pyhitys palautuu voimaan, mutta idässä totuutta vielä poljetaan 2300 vuoden ajan. Toivotaan, että myös esim. Amerikan intiaanit saavat jälleen pyhiä asioitaan kuntoon. Ja että kaikkinainen alkuperäikansojen sortaminen loppuisi lännessä todella.

      Miten syvällistä tulee pyhyyden paluu lännessä olemaan sitä emme tosin vielä tiedä.

      • Anonyymi

        Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.
        Ja juuri nyt, olemme tulossa tuohon aikakauteen, kun ensin palestiinalaiset lähtivät pois Israelista heti kun Nasser sanoi heille tulkaa pois Israelista, ettette jäisi yhdistyneiden arabidivisjoonien jalkoihin. Ja palestiinalaiset lähtivät heti ja nyt he uikuttavat Israelin rajojen tuntumassa ja katselevat kateellisina Israeliin jääneitä sukulaisiaan.
        Joten Elon Herra on jo itse alkanut puhdistamaan Israelin valtiota pakanoista.
        Pakanoilla tarkoitetaan vain ei Juutalaisia kansoja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe