Elämäni yksi vakavimmista häviöistä tuli joskus vuosia sitten.
Parisuhteessa ymmärsin vihdoin, enkä mitenkään edes nuorena,
että kikkelini on pieni suhteessa muiden miesten sukupuolielimiin.
Miten elämä voi olla epäoikeudenmukainenkaan!
Olen huono ihminen ehkä?
Iiiisso tyrmäys se on.
Iso tyrmäys
6
80
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä seksuaaliterapeutti ehdottaisi lääkkeeksi.
- Anonyymi
Yläpää on tärkein, myös seksissä.
- Anonyymi
Jos puhuisit asiasta jonkun naisen kanssa niin viisastuisit että suurinta osaa naisia tämä asia ei huolestuta. Paljon tärkeämpää pedissä on kokonaisuus js siihen kuuluu mm. puhe, suu ja sormet. Iso osa ei edes tunne miehen laitetta sisällään. Itsellä hieman keskivertoa kookkaampi mutta ei sitä huomaa kuin muut miehet suihkussa. Joten voit unohtaa tämän asian ja nauttia elämästä sillä mitä on annettu. Elämä on liian lyhyt tuollaisesta murehtimiseen.
- Anonyymi
Tuo nyt oli todella liioitelluin sanottu, ettei naiset edes huomaa sitä sisällään !
Kyllä huomaa !
- Anonyymi
Pienihän se voi olla, mutta kyä sillä ittensä saa tyytyväiseks. Mitäs muista, hoitakoot omat organisaationsa.
Voimia omaisille. - Anonyymi
Kyllä lääketieteestä apu pitäisi tuohon löytyä, jos saldo riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805