Ette voi pakottaa naisia lisääntymään

Anonyymi

Kysymys kaikille, joiden mielestä naisten pitäisi hankkia (nykyistä enemmän tai ylipäätään) lapsia:

Miltä tuntuu, kun ei voi pakottaa?

Raiskaaminen on laitonta, eivätkä naiset reagoi sen enempää kauniisiin pyyntöihin kuin vähemmän kauniisiin vihjailuihinkaan raskaaksi hankkiutumisesta.

Osa naisistahan hankkiutuu raskaaksi aivan normaalia tahtia, varsinkin muualla päin maailmaa, mutta unohtakaamme se nyt hetkeksi.

Ärsyttääkö, kun suomalaiset naiset voivat itse päättää kehostaan? Ette voi sille toistaiseksi yhtään mitään. Ja hyvä niin.

127

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisääntykää elukat. Naiset on elukoita jotka haluavat olla paksuna kaikenlaisille jännämiehille.

      • Anonyymi

        Ei taida tuntua hyvältä, kun et asialle mitään voi. Niinkö? Tyydyt sitten nimittelemään. 😂 Sehän ainoastaan lisää omaa tuskaasi, ellet ole vielä huomannut.


    • Anonyymi

      Ei se ärsytä vaan naisten pinnallisuus ja nirsous kun tavallinen mies ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Aloitus ei siis oikeastaan ollut sinulle suunnattu.

        Mutta kommenttina väitteeseesi: ei monille miehillekään kelpaa nainen, joka EI ole tavallinen. Mutta en minä siitä ikinä ärsyyntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei siis oikeastaan ollut sinulle suunnattu.

        Mutta kommenttina väitteeseesi: ei monille miehillekään kelpaa nainen, joka EI ole tavallinen. Mutta en minä siitä ikinä ärsyyntynyt.

        Koskee aloitus sikäli minuakin että kyllä minustakin olisi syytä tehdä enemmän lapsia ja perustaa enemmän perheitä jne. Ärsyttää vaan kun se jää usein niinkin pienestä asiasta kuin naisten nirsoudesta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskee aloitus sikäli minuakin että kyllä minustakin olisi syytä tehdä enemmän lapsia ja perustaa enemmän perheitä jne. Ärsyttää vaan kun se jää usein niinkin pienestä asiasta kuin naisten nirsoudesta kiinni.

        Et voi esittää tuollaista väitettä, ellet pysty esittämään että naisten nirsous olisi yleisempää kuin miesten nirsous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi esittää tuollaista väitettä, ellet pysty esittämään että naisten nirsous olisi yleisempää kuin miesten nirsous.

        Pystyn hyvin esittämään että tavallinen nainen voi järjestää treffejä itselleen Tinderistä vaikka kuinka ja vastaava mies taas pääsee harvoin tapaamaan ketään. Siinä se selkeimmillään ja raadollisimmillaan näkyy. Jos tilastoja haluat niin niitä saat etsiä minun puolesta ihan itse jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn hyvin esittämään että tavallinen nainen voi järjestää treffejä itselleen Tinderistä vaikka kuinka ja vastaava mies taas pääsee harvoin tapaamaan ketään. Siinä se selkeimmillään ja raadollisimmillaan näkyy. Jos tilastoja haluat niin niitä saat etsiä minun puolesta ihan itse jos kiinnostaa.

        Treffeille pääsy on aivan eri asia kuin pariutuminen. Sinä esitit väitteen, joten sinulle kuuluu sen perusteleminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treffeille pääsy on aivan eri asia kuin pariutuminen. Sinä esitit väitteen, joten sinulle kuuluu sen perusteleminen.

        Aika vaikea on pariutua jos ei pääse treffeille. Ja jos pääsee treffeille mutta ei pariudu niin se kertoo nirsoudesta. Luulisi että siinä olisi perustelua ihan riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikea on pariutua jos ei pääse treffeille. Ja jos pääsee treffeille mutta ei pariudu niin se kertoo nirsoudesta. Luulisi että siinä olisi perustelua ihan riittävästi.

        Ei ole riittävästi. Se että pääsee treffeille mutta ei pariudu voi johtua myös miehen nirsoudesta.

        Voisit vähän tsempata tuon loogisen ajattelusi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole riittävästi. Se että pääsee treffeille mutta ei pariudu voi johtua myös miehen nirsoudesta.

        Voisit vähän tsempata tuon loogisen ajattelusi kanssa.

        Toivottavasti en pääse tuollaisen autismin asteelle koskaan ajattelussa. Perusteluista ja logiikasta jankkaaminen on varma merkki että jokin on ihmisessä vialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti en pääse tuollaisen autismin asteelle koskaan ajattelussa. Perusteluista ja logiikasta jankkaaminen on varma merkki että jokin on ihmisessä vialla.

        Tunnen persoonallisuuteni aika hyvin, eivätkä sinun luonnehdintasi muuta näkemystäni. Et saa aikaan minussa mitään tunnereaktiota tuollaisen "diagnoosin" avulla, joten sivuutan koko henkilöhyökkäyksesi täysin.

        Et vastannut itse asiaan. Et ole pystynyt perustelemaan sitä, että naiset olisivat nirsompia kuin miehet. Ei se minua haittaa, mutta sinua se taitaa nyt haitata.

        Asia on muuten päin vastoin kuin sanot. Kun selvittää asioiden takana olevan logiikan, ne on paljon helpompi ymmärtää, ja ymmärtämystä pystyy hyödyntämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen persoonallisuuteni aika hyvin, eivätkä sinun luonnehdintasi muuta näkemystäni. Et saa aikaan minussa mitään tunnereaktiota tuollaisen "diagnoosin" avulla, joten sivuutan koko henkilöhyökkäyksesi täysin.

        Et vastannut itse asiaan. Et ole pystynyt perustelemaan sitä, että naiset olisivat nirsompia kuin miehet. Ei se minua haittaa, mutta sinua se taitaa nyt haitata.

        Asia on muuten päin vastoin kuin sanot. Kun selvittää asioiden takana olevan logiikan, ne on paljon helpompi ymmärtää, ja ymmärtämystä pystyy hyödyntämään.

        Yritä nyt ymmärtää että todennäköisyyksillä on merkitystä. Jos nainen käy kymmenillä treffeillä ja mies kaksilla ja molemmat ilman tulosta niin on hyvin todennäköistä että nainen on silloin nirsompi. Ja jokainen järkevä ihminen tämän myös ymmärtää ilman mitään logiikoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt ymmärtää että todennäköisyyksillä on merkitystä. Jos nainen käy kymmenillä treffeillä ja mies kaksilla ja molemmat ilman tulosta niin on hyvin todennäköistä että nainen on silloin nirsompi. Ja jokainen järkevä ihminen tämän myös ymmärtää ilman mitään logiikoita.

        😂😂😂

        Jos naisen kymmenillä treffeillä ei myöskään ole mitään tulosta, en näe eroa todennäköisyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Jos naisen kymmenillä treffeillä ei myöskään ole mitään tulosta, en näe eroa todennäköisyydessä.

        No se on helppo uskoa että sinä et näe etkä ymmärrä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on helppo uskoa että sinä et näe etkä ymmärrä...

        Sinä taidat olla tottunut siihen, että muut ovat samaa mieltä kanssasi sen jälkeen, kun olet kyseenalaistanut heidän järkevyytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat olla tottunut siihen, että muut ovat samaa mieltä kanssasi sen jälkeen, kun olet kyseenalaistanut heidän järkevyytensä.

        Harva esim tällä palstalla jaksaa jankata näiden "ei, olet tyhmäkakkapää ja siksi kaikessa väärässä ja minä aina oikeassa"-jantterien kanssa.

        Kyse ei siis ole siitä että porukka olisi "samaa mieltä (näiden) kanssa sen jälkeen, kun (he) kyseenalaistavat (toisten) järkevyyden", vaan siitä ettei vatipäiden kanssa jaksa eipäsjuupastella.
        Näiltä kun ei irtoa mitään muuta kuin mutuiluja ja "googlaa itte jos kiinnostaa"-yms päiväkotitasoisia letkautuksia päättömien väitteidensä perusteluiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva esim tällä palstalla jaksaa jankata näiden "ei, olet tyhmäkakkapää ja siksi kaikessa väärässä ja minä aina oikeassa"-jantterien kanssa.

        Kyse ei siis ole siitä että porukka olisi "samaa mieltä (näiden) kanssa sen jälkeen, kun (he) kyseenalaistavat (toisten) järkevyyden", vaan siitä ettei vatipäiden kanssa jaksa eipäsjuupastella.
        Näiltä kun ei irtoa mitään muuta kuin mutuiluja ja "googlaa itte jos kiinnostaa"-yms päiväkotitasoisia letkautuksia päättömien väitteidensä perusteluiksi.

        Kumpikohan tässäkin keskustelussa aloitti epäasiallisuudet. Entä jos jostain asiasta ei vaan ole jotain tilastoa tai tutkimusta - sekö tarkoittaa automaattisesti että jotain ilmiötä ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikohan tässäkin keskustelussa aloitti epäasiallisuudet. Entä jos jostain asiasta ei vaan ole jotain tilastoa tai tutkimusta - sekö tarkoittaa automaattisesti että jotain ilmiötä ei ole?

        En mielestäni ole vielä ollut epäasiallinen. Ehkä hieman kriittinen mutta en epäasiallinen.

        Tutkimuksen tai tilaston puuttuminen ei tarkoita, ettei jotain asiaa olisi olemassa. Ei se tosin tarkoita sitäkään, että se välttämättä olisi olemassa. Tarkoittaa vain, ettei sitä ole onnistuneesti todennettu.

        Ap


    • Anonyymi

      Minulla on toisenlainen kuva naisten halukkuudesta lisääntyä, painavat käsillään pakaroista tiukemmin sisäänsä kun mies laukeaa:)

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Unta.


    • Anonyymi

      Niin,suomalaiset suavat päättee itse sen.

      Muþta ente jos kehossa on jokin viko ettei lapsi synny vaikka yrittäisi.

      Ehkä stressikin voi olla yksi syy.

      Kuitenkin,tytöt ja naiset liikkuvat .

      Miehistä en niinkään tiedä.

      Päättäköön mies itse mitä tekköö.

      Mutta jos tässä olisi nyt nainen joka haluaisi olla kotona.

      Mies lähtisi pois luultavasti useammin kuin nainen.

    • Anonyymi

      Naisethan siitä lapsettomuudesta loppupelissä enemmän kärsivät, terve mies pystyy lisääntymään vaikka minkä ikäisenä.

      • Anonyymi

        Nyt ei ollut kyse ei-toivotusta lapsettomuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ollut kyse ei-toivotusta lapsettomuudesta.

        Kyllä enemmistölle "uranaisista" tulee vauvakuume kun alkaa olemaan viimeiset mahdollisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä enemmistölle "uranaisista" tulee vauvakuume kun alkaa olemaan viimeiset mahdollisuudet.

        Mihin perustat väitteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin perustat väitteesi?

        No vaikka siihen että ensisynnyttäjien keski-ikä nousee jatkuvasti, joten voidaan myöskin olettaa että enemmän on myöskin myöhässä asian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka siihen että ensisynnyttäjien keski-ikä nousee jatkuvasti, joten voidaan myöskin olettaa että enemmän on myöskin myöhässä asian kanssa.

        Ensisynnyttäjien kasvavasta iästä ei voi päätellä, että kyseessä olisivat uranaiset, jotka ovat lykänneet raskaaksi tulemistaan sen vuoksi, etteivät olisi halunneet lapsia jo nuorempana. Kyseessä voivat olla esimerkiksi taloudelliset esteet tai se, ettei kumppania ole löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensisynnyttäjien kasvavasta iästä ei voi päätellä, että kyseessä olisivat uranaiset, jotka ovat lykänneet raskaaksi tulemistaan sen vuoksi, etteivät olisi halunneet lapsia jo nuorempana. Kyseessä voivat olla esimerkiksi taloudelliset esteet tai se, ettei kumppania ole löytynyt.

        Jotenkin ei arvosteta ollenkaan sitä, että nykyään oikeasti välitetään siitä tulevasta lapsesta sen verran, että hoidetaan ensin omatalous ja etenkin oma terveyskuntoon.
        Sen jälkeen vasta lapsia.

        Kauhea ajatus joillekin, että heidän synnytyskoneiden pitäisi olla terveitä. Kun kyllä sairaista ihmisistäkin niitä lapsia saadaan, eihän se lapsi ole kuin pyhä ja arvokas oikeasti vain sikiönä. Kun ulos tulee niin jätetään sairaiden vanhempien vastuulle, eikä auteta yhtään koska lapset on vanhempiensa vastuulla. Valitetaan vain, että on lapset ja nuoret niin kauheita kun ei vanhemmat niille mitään opeta.

        Eipä se vielä noin teini-ikäinen alkoholisti äiti, jolta jäi koulutuksetkin kesken, että töitä saisi niin ole missään asemassa auttamaan tai opettamaan lastaan. Mies lähti, kun ei sen tarvitse lapsesta välittää ja tuli kauhea järkytys kun naisen keho näyttää niin kauheelta synnytyksen jälkeen. Pitäisi kotitöihinkin osallistua ja vaippoja vaihdella omatoimisesti. Tulojakaan ei ollut miehellä kun ei löydy kuin pätkähommia, niistäkin kaikki rahat pisti amisautoon, jotta pääsi kyllille etsimään seuraa.

        Pääasia, että se lapsi tuli. Milloin tulee se toinen? Biologinen kello tikittää! Hopi hopi synnyttäjä!


    • Niin eipä siitä naisten lapsettomuudesta ketkään naisia saavat normaalit miehet olekaan ikinä huolissaan, vaan ainoastaan ne naisettomuudesta kärsivät luuseriätmit ja muut incel-palstoja seuraavat luuserimiehet, kuten naisasialuuseri.

      • Anonyymi

        Näin minäkin olen ajatellut, vaikka en allekirjoita nimityksiäsi. Ikävintä on se, että monet lapsettomuudesta valittavat miehet eivät missään kohdin tuo esille sitä, että he pitäisivät lapsista. Lapsi on heille vain statussymboli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin olen ajatellut, vaikka en allekirjoita nimityksiäsi. Ikävintä on se, että monet lapsettomuudesta valittavat miehet eivät missään kohdin tuo esille sitä, että he pitäisivät lapsista. Lapsi on heille vain statussymboli.

        Kannattaisi kyllä allekirjoittaa nämä nimitykset, sillä ihan itse ne luuseriätmit ovat nämä nimityksens ansainneet sillä omalla käytöksellään. Se on kyllä aivan totta, että eipä ne palstan ätmit ole koskaan olleet millään tavalla lapsiystävällisiä, kun eivät ole sitä ikinä mitenkään julki tuoneet. Heille se lapsen saaminen onkin enemmän vain pelkkä statussymboli, joka parantaisi sitä heidän heikkoa itsetuntoa, kun kokisivat sitten isänä olon myötä sen, että hekin ovat naisille kelvanneet.

        Eipä ne ätmit ole koskaan naistakaan halunneet mitenkään sen parisuhteen ja rakkauden takia, sillä se nainenkin olisi heille vain pelkkä statussymboli, joka parantaisi sitä luuseriätmien heikkoa itsetuntoa. Ätmit saisivat kokea parempaa itsetuntoa, kun olisivat naisille seksiseuraksi kelvanneet. Eli pelkästään näistä asioista onkin kyse noiden naisettomuudesta kärsivien incel-ätmien kohdalla.

        Siitä olen ihan varma, ettei näistä ätmeistä edes olisi mitenkään lasten isäksi, että he jaksaisivat lasta mitenkään kasvattaa, kuten isän pitäisi.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Kannattaisi kyllä allekirjoittaa nämä nimitykset, sillä ihan itse ne luuseriätmit ovat nämä nimityksens ansainneet sillä omalla käytöksellään. Se on kyllä aivan totta, että eipä ne palstan ätmit ole koskaan olleet millään tavalla lapsiystävällisiä, kun eivät ole sitä ikinä mitenkään julki tuoneet. Heille se lapsen saaminen onkin enemmän vain pelkkä statussymboli, joka parantaisi sitä heidän heikkoa itsetuntoa, kun kokisivat sitten isänä olon myötä sen, että hekin ovat naisille kelvanneet.

        Eipä ne ätmit ole koskaan naistakaan halunneet mitenkään sen parisuhteen ja rakkauden takia, sillä se nainenkin olisi heille vain pelkkä statussymboli, joka parantaisi sitä luuseriätmien heikkoa itsetuntoa. Ätmit saisivat kokea parempaa itsetuntoa, kun olisivat naisille seksiseuraksi kelvanneet. Eli pelkästään näistä asioista onkin kyse noiden naisettomuudesta kärsivien incel-ätmien kohdalla.

        Siitä olen ihan varma, ettei näistä ätmeistä edes olisi mitenkään lasten isäksi, että he jaksaisivat lasta mitenkään kasvattaa, kuten isän pitäisi.

        Noin se saattaisi mennä. Toki ihminen voi aina muuttua. Usein se tapahtuu vasta jonkin kriisin jälkeen.


    • Anonyymi

      Suomalaista syntyvyyttä tosiaan pitäisi nostaa - ei kovin paljon, mutta kuitenkin. Näin puhutaan. Lähelläni ihmiset kyllä lisääntyvät kokoajan, oikea beibibuumi. Voisin vetää sellaisen johtopäätöksen, että hyvässä asemassa olevat nuoret aikuiset lisääntyvät kyllä.

      • Anonyymi

        Kiitos mielipiteestäsi. Vaikka et koe ongelmaa omassa lähipiirissäsi, pystyisit vastaamaan aloituksen kysymykseen ensimmäisen virkkeesi vuoksi.

        Väestöliiton virallinen kanta on, että naiset saavat itse päättää lapsiluvustaan. Oletko samaa mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestäsi. Vaikka et koe ongelmaa omassa lähipiirissäsi, pystyisit vastaamaan aloituksen kysymykseen ensimmäisen virkkeesi vuoksi.

        Väestöliiton virallinen kanta on, että naiset saavat itse päättää lapsiluvustaan. Oletko samaa mieltä?

        Tottakai nainen saa itse päättää lapsiluvusta! Itsestäänselvyys. Mikä ihmeen kysymys tuo oli? En ole perehtynyt Väestöliiton sanomaan, mutta jos tuo itsestäänselvyys on "sanoma", niin hyvä tavaton sentään. Ehkä se on suunnattu maahanmuuttajanaisille? Muuta selitystä en tuollaiseen idiotismiin keksi.

        Jos kysytään miten naiset saadaan lisääntymään... niin vastaisin viittaamalla edelliseen vastaukseeni. Kun ihmisillä - SEKÄ naisella ETTÄ miehellä on koulutus ja vakituinen työpaikka, niin se takaa lisääntymisen parhaiten.

        Seuraavaksi parhaiten lisääntyminen onnistuu niillä pareilla, joilla on koulutus ja miehellä vakituinen työpaikka.

        Seuraavaksi parhaiten niillä pareilla, joilla naisella on koulutus ja miehellä vakituinen työpaikka.

        Seuraavaksi pareilla, joilla naisella ei ole koulutusta, mutta miehellä on vakituinen työpaikka.

        Vahvasti todellisuuteen pohjautuvan teoriani mukaan lapsia syntyy vähiten parisuhteissa, joissa miehellä ei ole vakituista työpaikkaa.

        Tilastojen mukaan turhan iso osa nuorista miehistä on kouluttamattomia, pätkätöitä tekeviä tai työttömiä. Isolla osalla on myös vaikeita mielenterveysongelmia, joihin hän ei tietenkään hae apua. Paitsi tietysti alkoholista... mikä lääkitsee vain väärään suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai nainen saa itse päättää lapsiluvusta! Itsestäänselvyys. Mikä ihmeen kysymys tuo oli? En ole perehtynyt Väestöliiton sanomaan, mutta jos tuo itsestäänselvyys on "sanoma", niin hyvä tavaton sentään. Ehkä se on suunnattu maahanmuuttajanaisille? Muuta selitystä en tuollaiseen idiotismiin keksi.

        Jos kysytään miten naiset saadaan lisääntymään... niin vastaisin viittaamalla edelliseen vastaukseeni. Kun ihmisillä - SEKÄ naisella ETTÄ miehellä on koulutus ja vakituinen työpaikka, niin se takaa lisääntymisen parhaiten.

        Seuraavaksi parhaiten lisääntyminen onnistuu niillä pareilla, joilla on koulutus ja miehellä vakituinen työpaikka.

        Seuraavaksi parhaiten niillä pareilla, joilla naisella on koulutus ja miehellä vakituinen työpaikka.

        Seuraavaksi pareilla, joilla naisella ei ole koulutusta, mutta miehellä on vakituinen työpaikka.

        Vahvasti todellisuuteen pohjautuvan teoriani mukaan lapsia syntyy vähiten parisuhteissa, joissa miehellä ei ole vakituista työpaikkaa.

        Tilastojen mukaan turhan iso osa nuorista miehistä on kouluttamattomia, pätkätöitä tekeviä tai työttömiä. Isolla osalla on myös vaikeita mielenterveysongelmia, joihin hän ei tietenkään hae apua. Paitsi tietysti alkoholista... mikä lääkitsee vain väärään suuntaan.

        Mukava kuulla, että ajattelet noin. Tällä palstalla on kirjavaa väkeä, kuten ketjun vastauksista huomaat. Kaikki eivät pidä siitä, että nainen itse päättää lapsiluvustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai nainen saa itse päättää lapsiluvusta! Itsestäänselvyys. Mikä ihmeen kysymys tuo oli? En ole perehtynyt Väestöliiton sanomaan, mutta jos tuo itsestäänselvyys on "sanoma", niin hyvä tavaton sentään. Ehkä se on suunnattu maahanmuuttajanaisille? Muuta selitystä en tuollaiseen idiotismiin keksi.

        Jos kysytään miten naiset saadaan lisääntymään... niin vastaisin viittaamalla edelliseen vastaukseeni. Kun ihmisillä - SEKÄ naisella ETTÄ miehellä on koulutus ja vakituinen työpaikka, niin se takaa lisääntymisen parhaiten.

        Seuraavaksi parhaiten lisääntyminen onnistuu niillä pareilla, joilla on koulutus ja miehellä vakituinen työpaikka.

        Seuraavaksi parhaiten niillä pareilla, joilla naisella on koulutus ja miehellä vakituinen työpaikka.

        Seuraavaksi pareilla, joilla naisella ei ole koulutusta, mutta miehellä on vakituinen työpaikka.

        Vahvasti todellisuuteen pohjautuvan teoriani mukaan lapsia syntyy vähiten parisuhteissa, joissa miehellä ei ole vakituista työpaikkaa.

        Tilastojen mukaan turhan iso osa nuorista miehistä on kouluttamattomia, pätkätöitä tekeviä tai työttömiä. Isolla osalla on myös vaikeita mielenterveysongelmia, joihin hän ei tietenkään hae apua. Paitsi tietysti alkoholista... mikä lääkitsee vain väärään suuntaan.

        Kyseessä ei ole idiotismi vaan väestöliitto toivoo, että Suomen väkiluku kasvaisi:

        https://yle.fi/uutiset/3-11528495

        Mutta muualta olen lukenut, että kasvua ei tavoitella naisen itsemääräämisoikeuden kaventamisella, mikä ei tietysti olisi mahdollistakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla, että ajattelet noin. Tällä palstalla on kirjavaa väkeä, kuten ketjun vastauksista huomaat. Kaikki eivät pidä siitä, että nainen itse päättää lapsiluvustaan.

        Olen negatiivisesti erittäin yllättynyt tästä kirjavasta kirjoittelusta. Vuosi 2020 ja muka miehen yhä pitäisi voida määrätä naisen kehosta. Vaikka eivät itse viitsi huolehtia edes ehkäisystä, jos eivät mieli lapsia "tehdä".

        Hyvässä asemassa olevien parien lisäksi tiedän kyllä myös todella useita yksinhuoltajanaisia. Etenkin yksinhuoltajanaisia, jotka olivat liitonkin aikanakin käytännössä yksinhuoltajia, ja eron jälkeen lapset ovat "yhteishuollossa", vaikka kaikki vastuu lapsista edelleen jää äidille. Hyvä jos jää sovitusti. Usein kyllä lasten äiti on eronnut juuri etupäässä sen vuoksi, että lasten isä on ilkeä lapsilleen. Tosi veemäinen, kohtelee heitä kuin paskaa, on väkivaltainen. Tätä hän jatkaa myös eron jälkeen. Kaikin tavoin. Sitten syytetään äitiä "vieraannuttamisesta", kun lapset eivät halua ymmärrettävistä syistä tavata isäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai nainen saa itse päättää lapsiluvusta! Itsestäänselvyys. Mikä ihmeen kysymys tuo oli? En ole perehtynyt Väestöliiton sanomaan, mutta jos tuo itsestäänselvyys on "sanoma", niin hyvä tavaton sentään. Ehkä se on suunnattu maahanmuuttajanaisille? Muuta selitystä en tuollaiseen idiotismiin keksi.

        Jos kysytään miten naiset saadaan lisääntymään... niin vastaisin viittaamalla edelliseen vastaukseeni. Kun ihmisillä - SEKÄ naisella ETTÄ miehellä on koulutus ja vakituinen työpaikka, niin se takaa lisääntymisen parhaiten.

        Seuraavaksi parhaiten lisääntyminen onnistuu niillä pareilla, joilla on koulutus ja miehellä vakituinen työpaikka.

        Seuraavaksi parhaiten niillä pareilla, joilla naisella on koulutus ja miehellä vakituinen työpaikka.

        Seuraavaksi pareilla, joilla naisella ei ole koulutusta, mutta miehellä on vakituinen työpaikka.

        Vahvasti todellisuuteen pohjautuvan teoriani mukaan lapsia syntyy vähiten parisuhteissa, joissa miehellä ei ole vakituista työpaikkaa.

        Tilastojen mukaan turhan iso osa nuorista miehistä on kouluttamattomia, pätkätöitä tekeviä tai työttömiä. Isolla osalla on myös vaikeita mielenterveysongelmia, joihin hän ei tietenkään hae apua. Paitsi tietysti alkoholista... mikä lääkitsee vain väärään suuntaan.

        Ei sitä apua usein saa, vaikka tajusi hakeakin. Ihan hirveä taistelu ja moni masentuu pahemmin kun taistelee siitä avunsaamisesta. Silloin on yleensä se hetki milloin porukka tappaa itseään, kun apua kuuluisi saada ja sieltäkin hylätään. Mielenterveysongelmat ollut usein lapsesta asti, mutta ei silloinkaan niihin paljoa kukaan reagoi, ei kotona eikä koulussa. Kouluistakin, jos laittaa terveydenhoitaja teenpäin niin se jono saattaa kestää koulu vuosien ajan, jos paperit ei ole hävinneet matkalla taas jonnekin kolmannen kerran ja pitää tehdä taas uusi lähete.
        Tietenkin jos vanhempia kiinnostaa ajoissa ja on varaa yksityiselle viedä lapsi, niin yleensä lopputulos on paljon parempi.


    • Anonyymi

      Näin se on, nainen voi päättää, mutta jos mies päättää että 0 lasta ja nainen haluaa että 1 lapsi, entä sitten, yksi puolituinen.

      • Anonyymi

        Eiköhän nainen silloinkin saa valita. Eri asia on, löytääkö hän itselleen kumppania, joka myös haluaa yhden lapsen.


    • Anonyymi

      Mahasta pullahaaaa JALKAPUOLI.

      Joo tiedänei ole mukava vitsin aihe anteeksi siitä tiesin jo ennen sanomistakin.

    • "Miltä tuntuu, kun ei voi pakottaa?"

      No ei oikeastaan miltään. Miltäs susta tuntuu olla kansanmurhaaja ja rotuhygieenikko kun estät suomalaisia lisääntymästä?

      • Anonyymi

        Kaksi viimeisintä virkettäsi ovat ristiriidassa keskenään.


    • Voidaan kuitenki pakottaa maksamaan siitä naisen kehon tuotoksesta. :D



      Eka ollaan niin että naisen keho ja nainen päättää...

      Mutta sitten yhtäkkiä ollaanki niin että yhteinen juttu ja miehen kuuluu maksaa.


      :D

      • Anonyymi

        Miestä ei myöskään voi pakottaa hankkimaan lapsia. Yhdynnästä pidättäytyminen estää sen täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä ei myöskään voi pakottaa hankkimaan lapsia. Yhdynnästä pidättäytyminen estää sen täysin.

        Näinpä. Jos mies on vakuuttunut siitä ettei halua koskaan lapsia, niin varmin keino estää moinen lopputulos on sterilointi. Sitten saa panna paukuttaa vapaasti ilman kumeja, vailla pelkoa jälkikasvusta ja elareista.

        Mutta tapana tuppaa yhä olemaan että naisen kontolle jää ehkäisystä huolehtiminen. Se on silloin jokaisen lapsia haluamattoman miehen oma vika, luulisi kiinnostavan ehkäisyasiat jos on suuri pelko joutua "maksamaan tuotoksista".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miestä ei myöskään voi pakottaa hankkimaan lapsia. Yhdynnästä pidättäytyminen estää sen täysin.

        Yhdynnästä pidättäytyminen toimii myös naisten kohdalla.. :D

        Jos ei halua niitä lapsia niin silloin ei kannata harrastaa seksiä paljaalla.


        Aika kohtuutonta että miehellä on vain oikeus maksaa. :D


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Yhdynnästä pidättäytyminen toimii myös naisten kohdalla.. :D

        Jos ei halua niitä lapsia niin silloin ei kannata harrastaa seksiä paljaalla.


        Aika kohtuutonta että miehellä on vain oikeus maksaa. :D

        Et sinä oikein tällä tavalla saa naisia syyllistettyä. Vaikka miten päin näitä vastuujuttuja pyörittelisit, tosiasia on että mitään sukupuolta ei pakoteta vanhemmuuteen.


    • Anonyymi

      Juu, kääröä ei tule!

      • Anonyymi

        Parasta heittää täysin lekkeriksi koko homma ei stressiä


    • Anonyymi

      Jasmin ei voi viisastella sanoillaan.

    • Anonyymi

      no haluaisin nähdä sellaisen miehen joka naista tai naisia voi pakottaa asiassa kuin asiassa mutta se kummaa kun nainen tai naiset voi kyllä miehen pakottaa oman pillinsä mukaan menemään

    • Anonyymi

      no ei naisten ole mikään pakko hankkia lapsia jos ei halua ja jos ei halua niin ei kannata tehdä niitä ja oli syy mikä tahansa ja erijuttu jos nainen ei saa lapsia niin se ei ole naisen vika ja sille ei voi kukaan mitään ja paha mieli tulee naisista jotka ei voi saada lasta mutta haluaisi ja olisivat hyviä äitejä ja taas äidit jotka huonoja tai epäkelpoja niin saavat niitä

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi.


    • Anonyymi

      Onneksi kaikki tietävät että kaikki Timo-nimiset Etelä-Pohjanmaalta ovat pipperunkkuhomoja.

      Kiitos tiedoksiannostasi Timo, toimitan viestisi perille myös Kauhavallekin.

      • Anonyymi

        Kyseinen Timo (jolle piikkisi ilmiselvästi osoitat) ei ole Etelä-Pohjanmaalta. Hän on Keski-Pohjanmaalta.


    • Anonyymi

      Mihin perustat väitteesi että naiset eivät reagoi kauniisiin pyyntöihin yms? Luulisi että parisuhteessa niilläkin on oma vaikutuksensa.

      • Anonyymi

        Tarkoitin tilanteita, joissa nainen ei halua lapsia. Monilla naisillahan on asiasta vakiintumaton mielipide, ja silloin kumppanin kaunis pyyntö voi toki ratkaista asian.

        Muussa tapauksessa oletan, että kypsä aikuinen päättää itse lapsiluvustaan ilman, että tekisi mitään vastoin todellista tahtoaan.


    • Anonyymi

      OAJn mukaan lintsarit ei opi elämästä ilman lukemista mikä ei ole ihan totta. Maailmankuvaa voi oppia ilman kaltaisuuksia, jolloin turhamainen huvittavuus jää sijalle minne se kuuluukin.

    • Anonyymi

      Mutta niin, antaapi siellä mohojen ja deeku-dissejen ja tomppeli-timojen väitellä keskenään omia ilmasta tonkimiaan mielikuvituksiaan..

      Oikeasti niin isompi tuomari hovioikeuden tuomari jysäytti tilille vähän rahaa, ei ehkä huvita sitten kyseenalaistaa asiaa korkeimpaan oikeuteen, kun kyse oli vain jostain bonuksesta. Jos valittaisin niin: et siis halunnutkaan tuota ilmaista käteistä siitä valitat :D

      • Ai sillä rshoitat oman densoilusi... 😀

        No hyvä jos pärjäät pitkään tekemättä muuta kun selailemalla palstaa ja saat viiniä. 😬


    • No kysymyshän ei koske mua. Lapset on jo ja hyvä niin. Upeita mukuloita ovatten.

      Mulla saatto käydä tuuri. Tai sitten mun silloinen elämän arvottelu osui lasten äidille.

      Silti jos olisin nykyjärjellä varustettu ollut, en olisi lapsia saanut, ainakaan kyseisen naisen kanssa.

      Että vaikka minä arvostan sitä, että nainen(kin) saa valita puolison, kenen kanssa lspsia tekee, ei se ole vain yksipuolista, mitä tulee siihen, kenen kanssa niitä pitäisi tehdä.

      Sanoisin, että tämäkin yhteiskunta vieläkin nojaa liikaa miehiin, mitä vastuuseen tulee. Sekin pitää osata jakaa tasa-arvoisuuden nimissä. 😊

      Ihan vaan tuli mieleen...

      • Anonyymi

        En ole ihan varma, mitä tarkoitat tällä: ...ei se ole vain yksipuolista, mitä tulee siihen, kenen kanssa niitä pitäisi tehdä.

        Selvennätkö vähän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole ihan varma, mitä tarkoitat tällä: ...ei se ole vain yksipuolista, mitä tulee siihen, kenen kanssa niitä pitäisi tehdä.

        Selvennätkö vähän?

        Niin, että ei sen pitäisi olla aina yksipuolista, että kenen kanssa lapsi tehdään.

        Jos seuraat tätäkin palstaa, huomaat, että miehet ovat niitä jotka ”markkinoi” itseään. Heidän pitäisi olla jotain...

        Mutta aina ei huomata yhtälössä, että sen naisenkin olisi oltava jotain...

        On osattava sanoa mielipiteitä ja perustella. Tulla siihen miehen rinnalle käytännössäkin. Itse huomaan, että tähän ei löydy oikeasti montakaan naista. On helpompi sitten olla se ”heikompi” vaikka todellisuudessa se voisi olla vain fysiikkaa, jos sitäkään.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niin, että ei sen pitäisi olla aina yksipuolista, että kenen kanssa lapsi tehdään.

        Jos seuraat tätäkin palstaa, huomaat, että miehet ovat niitä jotka ”markkinoi” itseään. Heidän pitäisi olla jotain...

        Mutta aina ei huomata yhtälössä, että sen naisenkin olisi oltava jotain...

        On osattava sanoa mielipiteitä ja perustella. Tulla siihen miehen rinnalle käytännössäkin. Itse huomaan, että tähän ei löydy oikeasti montakaan naista. On helpompi sitten olla se ”heikompi” vaikka todellisuudessa se voisi olla vain fysiikkaa, jos sitäkään.

        Juu. Ymmärrän tämän niin, että mielestäsi kannattaa vähän katsoa, millaisen naisen sinne kotiinsa kantaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ymmärrän tämän niin, että mielestäsi kannattaa vähän katsoa, millaisen naisen sinne kotiinsa kantaa.

        Niin. Ihan siinä missä naisenkin kannattaa miettiä...

        Jokaisella on oma elämä. Sen mukaan pitäisi osata miettiä. Ei kuka tahaansa ole vain upea, kun on mies tai nainen. Pitää kuunnella sydäntään...


      • Anonyymi

        Miesten on edelleen helpompi saada parempi palkkaisempi työ, tai työpaikka ylipäätänsä, sekä edetä työssään, ennen kuin tuo tasa-arvo tasaantuu niin ei tarvitse miehiin nojata. Järkevämpi sen jäädä kotiin lapsen kanssa enemmän, jolla on huonommat mahdollisuudet työmarkkinoilla.
        Miksi et lähde ajamaan asiaa eteenpäin, että työmarkkinat yms. on tasa-arvoisia niin ongelma voisi joskus korjaantuakin?
        Tietty miehien mielestä töitä on aina niin helppo saada ja palkkakin saa lisää kun vain pyytää, niin naiset vain valehtelee. Tai naiset itse päättää, että menee matalapalkkaiseen alaan. Osa päättää, mutta monet ei vain jaksa taistella enää niissä ns. miesten aloilla oikeuksistaan ja siellä on vielä vaikeampaa saada töitä.

        Toisekseen, aika hirveetä, että yleensä valitaan lähihoitaja yms. esimerkiksi matala palkkaisesta naisten töistä ja syytetään valinnasta, sen sijaan, että hoitajat tekee sellaista työtä jonka palkan pitäisi olla korkeampi. Heitä myös tarvitaan, ketkä vain pystyy tekemään, sillä se on usein niin rankkaa hommaa, että ei siellä kestä kuin osa naisista ja harvat miehet päivää pidempää.

        Kyllä miehillekin halutaan tasa-arvoisesti esim.isyyslomaa töistä ja nainen menee nykyään usein sillä välin töihin. Se ei kumminkaan kelpaa, koska naiset ajaa sitä asiaa enemmän, joten se ei mitenkään voi olla tasa-arvoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miesten on edelleen helpompi saada parempi palkkaisempi työ, tai työpaikka ylipäätänsä, sekä edetä työssään, ennen kuin tuo tasa-arvo tasaantuu niin ei tarvitse miehiin nojata. Järkevämpi sen jäädä kotiin lapsen kanssa enemmän, jolla on huonommat mahdollisuudet työmarkkinoilla.
        Miksi et lähde ajamaan asiaa eteenpäin, että työmarkkinat yms. on tasa-arvoisia niin ongelma voisi joskus korjaantuakin?
        Tietty miehien mielestä töitä on aina niin helppo saada ja palkkakin saa lisää kun vain pyytää, niin naiset vain valehtelee. Tai naiset itse päättää, että menee matalapalkkaiseen alaan. Osa päättää, mutta monet ei vain jaksa taistella enää niissä ns. miesten aloilla oikeuksistaan ja siellä on vielä vaikeampaa saada töitä.

        Toisekseen, aika hirveetä, että yleensä valitaan lähihoitaja yms. esimerkiksi matala palkkaisesta naisten töistä ja syytetään valinnasta, sen sijaan, että hoitajat tekee sellaista työtä jonka palkan pitäisi olla korkeampi. Heitä myös tarvitaan, ketkä vain pystyy tekemään, sillä se on usein niin rankkaa hommaa, että ei siellä kestä kuin osa naisista ja harvat miehet päivää pidempää.

        Kyllä miehillekin halutaan tasa-arvoisesti esim.isyyslomaa töistä ja nainen menee nykyään usein sillä välin töihin. Se ei kumminkaan kelpaa, koska naiset ajaa sitä asiaa enemmän, joten se ei mitenkään voi olla tasa-arvoista.

        No työ on vain köyhyyden välttelyä varten, siitä en puhunut.

        Vaikka kyllä naiselle ja miehelle pitäis ihan sama palkka maksaa, jos homma toimii samoin tavoin.

        Samoin kuin asevelvollisuuden poistaisin vain miehiltä. Vähintään puoli vuotta menetettyä aikaa elämästä.

        Itse kuitenkin tarkoitan sitä, että miehienkin kannattaisi itse miettiä noin muuten, että millaisen ihmisen kanssa tekee niitä lapsia. Naisissakin on eroja. Siis ihmisenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miesten on edelleen helpompi saada parempi palkkaisempi työ, tai työpaikka ylipäätänsä, sekä edetä työssään, ennen kuin tuo tasa-arvo tasaantuu niin ei tarvitse miehiin nojata. Järkevämpi sen jäädä kotiin lapsen kanssa enemmän, jolla on huonommat mahdollisuudet työmarkkinoilla.
        Miksi et lähde ajamaan asiaa eteenpäin, että työmarkkinat yms. on tasa-arvoisia niin ongelma voisi joskus korjaantuakin?
        Tietty miehien mielestä töitä on aina niin helppo saada ja palkkakin saa lisää kun vain pyytää, niin naiset vain valehtelee. Tai naiset itse päättää, että menee matalapalkkaiseen alaan. Osa päättää, mutta monet ei vain jaksa taistella enää niissä ns. miesten aloilla oikeuksistaan ja siellä on vielä vaikeampaa saada töitä.

        Toisekseen, aika hirveetä, että yleensä valitaan lähihoitaja yms. esimerkiksi matala palkkaisesta naisten töistä ja syytetään valinnasta, sen sijaan, että hoitajat tekee sellaista työtä jonka palkan pitäisi olla korkeampi. Heitä myös tarvitaan, ketkä vain pystyy tekemään, sillä se on usein niin rankkaa hommaa, että ei siellä kestä kuin osa naisista ja harvat miehet päivää pidempää.

        Kyllä miehillekin halutaan tasa-arvoisesti esim.isyyslomaa töistä ja nainen menee nykyään usein sillä välin töihin. Se ei kumminkaan kelpaa, koska naiset ajaa sitä asiaa enemmän, joten se ei mitenkään voi olla tasa-arvoista.

        No piti lukea mistä sait tuon työn tuonne. Kirjoitin eilen aloituskommentin, niin jo unohdin...

        Joo, siis tuo, että nykyäänkin vielä tukeudutaan miehiin, johtuu kulttuuriperimästä, ei niinkään siitä, että miehillä olisi paremmat tulot tms. Tosin yhdeltäosin....siitä tuossa myöhempään...

        Jonkinlainen turvantunne, tai päätöksenteko, vastuu viskataan vielä miesten päälle, vaikka sekin pitäisi mennä tasan. Kuitenkin vielä ne vanhat tavat elää ydinperheenä vaikuttaa kulttuurissa.

        Niin ja sitten toi lapsen hoitaminen pitäisi lakisääteisesti puolittaa... jäi tuolta tasa-arvon ajamislistauksesta uupumaan. Eli jos nyttenkin 3 vuoden ajan lapsi voi olla kotona, se menis 50/50 vanhempien kesken.... isätkin olis kotona lapsen kanssa sen 1,5 vuotta. Se muuttaisi kultturia monella tapaa tasa-arvoisemmaksi.

        Ja tosiaan kun miettii, kyllä sillä tasa-arvoisella palkkauksella tosiaan muutettaisiin noita ikiaikaisen vanhoja perheperinteitä, jotka ei enää hyvinvointiyhteiskunnassa pelitä. 🤔


    • Anonyymi

      Elämä nyt on jatkuvaa aaltoliikettä. Ajattele että keskiajalla Mongolit raiskasivat kaikki naiset Tyyneltämereltä Itä-Eurooppaan ja ovat nyt mitätön kolmemiljoonainen kehitysmaa.

      Länsikin rappeutuu. Ei mene kuin sukupolvi tai kaksi ja lukutaidottomat villi-ihmiset pakottavat kaikki naiset kaapuihin myös Euroopassa.

      • Anonyymi

        Aaltoliikettähän tämä. Toisaalle syntyy korkeakulttuureja ja toisaalta katoaa niitä. En ymmärrä, miksi se on monille niin vaikeaa hyväksyä.


    • Anonyymi

      Mutta ajatelkaapa filosofisessa mielessä niin että mitä kuvittelette että on totta nyt se onkin oikeasti unta ja harhaa, silloin näet oikean todellisuuden kun olet unessa ja näet unia.

      • Anonyymi

        Luin jostain että aivot eivät kovin hyvin erota toisistaan aistihavaintoja ja kuvitelmaa. Siihen perustuu visualisointi eli mielikuvaharjoittelu. Itse käytän silloin tällöin mielikuvaharjoittelua tavoitteideni saavuttamiseksi.


    • Anonyymi

      Parisuhteeseen asti pääsemiseen vaaditaan toki paljon muutakin kuin pelkkä treffeille pääsy.
      Uskallampa väittää, että yksikään mies jos ei ihan täysin surkea epätoivoinen luuseti ole, ei halua kumppania joka ei millään lailla miellytä. Ei ulkonäöllisesti, ei luonteen puolesta, ei elämäntavoiltaan ja -katsomukseltaan. Ei millään tavalla.
      Sitä kun nykyajan nainen on itsenäinen ja omillaan toimeen tuleva. Ei tarvitse ketä tahansa kainalosauvaa pärjätäkseen elämässä.
      Mitä lasten hankkimiseen tulee, ei se ole ihan pikkuasia. On pystyttävä tarjoamaan tasapainoinen turvallinen koti, Fyysinen ja psyykkinen hyvinvointi.
      On pystyttävä tarjoamaan turvallinen kasvu tasapainoiseksi ihmiseksi. Kuinka moni tällä palstalla pystyisi siihen?

      "Lastensuojeluilmoitusten määrä on kaksinkertaistunut kymmenessä vuodessa
      Lastensuojeluilmoitus tehtiin 85 746 lapsesta vuonna 2019. Ilmoitusten määrä (156 200) kasvoi 7 prosenttia edellisestä vuodesta. Yhtä lasta kohti tehtiin keskimäärin 1,8 lastensuojeluilmoitusta.

      Vuonna 2019 sijoitettiin kiireellisesti 4 522 lasta, mikä on 4 prosenttia enemmän kuin vuonna 2018. Huostassa olleiden lasten määrä (11 178) pysyi edellisen vuoden tasolla ( 1 %).

      Kodin ulkopuolelle oli vuoden 2019 aikana sijoitettuna kaikkiaan 18 928 lasta ja nuorta. Lukumäärä kasvoi hieman ( 2 %) edellisestä vuodesta"

    • Anonyymi

      "Voidaan kuitenki pakottaa maksamaan siitä naisen kehon tuotoksesta. :D

      Eka ollaan niin että naisen keho ja nainen päättää...

      Mutta sitten yhtäkkiä ollaanki niin että yhteinen juttu ja miehen kuuluu maksaa." Naine

      Niin että lapsi on vain naisen kehon tuotos jossa miehellä ei ole osaa eikä arpaa.
      Nainen tuottaa lapsia, tuosta vaan, ja pistää miehen maksamaan, niinkö?

      Nyt en kyllä ymmärrä mitkä kauheat intohimot miehillä yhtäkkiä on nousseet syntyvyden suhteen? Ettei vain kyseessä ole juuri se pelko. Kun nainen pystyy TÄSSÄKIN asiassa päättämään?
      Nainen pystyy päättämään huoliiko sinua tai yhtään ketään. Nainen pystyy päättämään omasta kropastaan. Nainen pystyy päättämään haluaako synnyttää.
      Miesparka on hätää kärsimässä! Kontrolli on menetetty!

      "Lastensuojelutilasto 2019
      Lastensuojeluilmoitusten määrä on kaksinkertaistunut kymmenessä vuodessa
      Lastensuojeluilmoitus tehtiin 85 746 lapsesta vuonna 2019. Ilmoitusten määrä (156 200) kasvoi 7 prosenttia edellisestä vuodesta. Yhtä lasta kohti tehtiin keskimäärin 1,8 lastensuojeluilmoitusta.

      Vuonna 2019 sijoitettiin kiireellisesti 4 522 lasta, mikä on 4 prosenttia enemmän kuin vuonna 2018. Huostassa olleiden lasten määrä (11 178) pysyi edellisen vuoden tasolla ( 1 %).

      Kodin ulkopuolelle oli vuoden 2019 aikana sijoitettuna kaikkiaan 18 928 lasta ja nuorta. Lukumäärä kasvoi hieman ( 2 %) edellisestä vuodesta."

      Ajattelmisen aihetta. Jos ja kun porukka ei pysty eikä kykene jälkikasvustaan huolehtimaan, on todellakin viisainta olla sitä pykäämättä.
      Miettimään pistää kuinka monesta tällaisten palstojen vakikäyttäjistä ja öyhöttäjistä olisi kykenevä isäksi. Uskallan vahvasti epäillä olisiko kukaan.
      Lapsi ei ole pelkkä esine joka hankitaan, vaan tuo mukanaan valtavan vastuun. Vanhemman on kyettävä turvaamaan terve ja turvallinen kasvu ja riittävä toimeentulo.
      Nainen voi hankkia lapsen yksin, mutta harvalla naisella on siihen halua ja resursseja.

      • Anonyymi

        Miehet, käyttäkää kortsua, jos lasta ette halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet, käyttäkää kortsua, jos lasta ette halua.

        Sterilisaatio on vielä parempi vaihtoehto, etenkin kun moni kumin käyttöä vierastaa.

        Jos on 100% ettei koskaan lapsia halua, on fiksuinta tehdä ase vaarattomaksi.


    • Anonyymi

      Ei kait kukaan ketään pakota lapsia tekemään? Jokainen saa tehdä mitä haluaa. Mutta pitää huomioida tekonsa ja tekemättä jättämänsä syyt ja seuraukset. Jos nyt kaikki yhtäkkiä päättää jättää lapset tekemättä, niin on turha odotella mitään eläkkeitä. Ihmiset ei kertakaikkiaan tajua, että vaikka se eläkeraha menee joka palkasta, niin ei se kerry mihinkään tilille odottamaan. Vaan se raha kiertää koko ajan. Mulle tulee vielä täydet eläkkeet, mutta nää hupakot jää ilman.

      • Anonyymi

        Ajatteletko, että oman eläkkeen tai muiden eläkkeiden turvaaminen on tärkein syy siihen, että lapsi kannattaisi hankkia? Onko se sinusta vakavin seuraus siitä, etteivät ihmiset lisäänny?


    • Anonyymi

      Kakkijumala pitää olla ja siksi on boheemia väittää kakkijumalaa aktiivisimmaksi malliksi.

    • Anonyymi

      Ei vaan nyt tuöerläkesäästöt vain töihin ja mummelit ja ppat vain ojan kaivuuseen lapiot käsiin ja ojan kaivuun, itse kun tekivät nuorille tämän jutun niin on aika maksaa siitä työllään palkka sitten itse, sitä saqa mitä tilaa.

    • Anonyymi

      Lisääntyä voi vasta kun on juonut viinaa ja käynyt baareissa tutustumassa naisiin ja löytänyt kumppanin. Vain viinaa juomalla kumppani löytyy ja silloin voi vasta alkaa perhettä perustamaan. Raitis mies ei tee lapsia koska ei tapaa naisia.

      t viinamies

    • Anonyymi

      Ihme venkaamista ja väittelyä. Jos joku nainen ei halua lapsia niin olkoon perkele yksin mummoiässä. Naisen viehättävyys kun katoaa jo 40 vuotiaana ja sen jälkeen voi vain olla ihminen, ei nainen jos sitä kumppania ei olisi jo kohdalle osunut. Miksi, no ei kai sillä ole merkitystä kun lapsia ei suhteeseen enää tule. Miesten on ihan sama olla miesten kanssa kavereina, ei siihen enää naisia tarvita:) Mitä se nainen enää miehelle voisi antaa? Ei lapsia joten fuck off. Miksi miehet ja naiset muodostavat parisuhteen...ja jos siihen ei tule lapsia niin varmaan se on periaatteessa aivan samaa mitä joku vitun homosuhde.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Miesten viehättävyys katoaa myös viimeistään nelikymppisenä. Eikä lapsettomuus tarkoita samaa kuin yksinäisyys. Jos et tiennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten viehättävyys katoaa myös viimeistään nelikymppisenä. Eikä lapsettomuus tarkoita samaa kuin yksinäisyys. Jos et tiennyt.

        Ei aloituksessa ollutkaan siitä kysymys vaan lapsista, lisääntymisestä. Lisäänny sinä niiden lapsettomien mummokavereittesi kanssa vanhainkodissa. Plääh...

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Veikkaan, että ikävä suhtautumisesi johtuu siitä, ettet itse alunperin olisi halunnut lapsia. Olet kertonut siitä joskus tällä palstalla. Se ei tietystikään vähennä rakkauttasi lastasi kohtaan, mutta tiedän kokemuksesta, että lisääntymispäätöksensä täydessä vapaaehtoisuudessa tehneet ovat tyytyväisempiä valintaansa kuin sinä.

        Keskustelulle aloituksen aiheesta on tarvetta, koska on selvää, että lisääntymistä koskevassa keskustelussa kaikilla ei ole tietoa siitä, mihin naisia lain mukaan saa velvoittaa ja mihin ei.

        Tilastojen mukaan lapsettomissa parisuhteissa elävät ovat keskimäärin hieman tyytyväisempiä parisuhteeseensa kuin lapsia saaneet.

        Jos et tiedä, mitä nainen voisi lasten lisäksi miehelle parisuhteessa antaa, suosittelen tutustumaan lapsettomiin pariskuntiin. Varsinkin sellaisiin, jotka ovat vapaaehtoisesti lapsettomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että ikävä suhtautumisesi johtuu siitä, ettet itse alunperin olisi halunnut lapsia. Olet kertonut siitä joskus tällä palstalla. Se ei tietystikään vähennä rakkauttasi lastasi kohtaan, mutta tiedän kokemuksesta, että lisääntymispäätöksensä täydessä vapaaehtoisuudessa tehneet ovat tyytyväisempiä valintaansa kuin sinä.

        Keskustelulle aloituksen aiheesta on tarvetta, koska on selvää, että lisääntymistä koskevassa keskustelussa kaikilla ei ole tietoa siitä, mihin naisia lain mukaan saa velvoittaa ja mihin ei.

        Tilastojen mukaan lapsettomissa parisuhteissa elävät ovat keskimäärin hieman tyytyväisempiä parisuhteeseensa kuin lapsia saaneet.

        Jos et tiedä, mitä nainen voisi lasten lisäksi miehelle parisuhteessa antaa, suosittelen tutustumaan lapsettomiin pariskuntiin. Varsinkin sellaisiin, jotka ovat vapaaehtoisesti lapsettomia.

        No höpö höpö, kenellä on se negatiivinen suhtautuminen lisääntymiseen? Minullako?
        Vai onko se jollain toisella tälle palstalle kirjoittavalla?

        Vittuako ne tänne tunkevat lapsetonta elämäänsä?
        Jokaisella on oikeus valita joten valitkoon, ei valittamista. Suurin osa taitaa olla näennäisesti valinnut lapsettomuuden ja hyväksyvät sen mutta samalla toitottavat kuinka he ovat itse, siis itse valinneet sen lapsettomuuden. Paska puhetta. Jokainen rakastunut, siis palavasti rakastunut haluaisi yhteisen rakkauden hedelmän mutta... plääsh..kun ei tule, ei voi, ei pysty.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höpö höpö, kenellä on se negatiivinen suhtautuminen lisääntymiseen? Minullako?
        Vai onko se jollain toisella tälle palstalle kirjoittavalla?

        Vittuako ne tänne tunkevat lapsetonta elämäänsä?
        Jokaisella on oikeus valita joten valitkoon, ei valittamista. Suurin osa taitaa olla näennäisesti valinnut lapsettomuuden ja hyväksyvät sen mutta samalla toitottavat kuinka he ovat itse, siis itse valinneet sen lapsettomuuden. Paska puhetta. Jokainen rakastunut, siis palavasti rakastunut haluaisi yhteisen rakkauden hedelmän mutta... plääsh..kun ei tule, ei voi, ei pysty.

        AsianVierestä

        Sitäpaitsi jos nainen voi pakottaa miehen lisääntymään niin mikä käänteinen psykologia tässä aloituksessa taas on?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höpö höpö, kenellä on se negatiivinen suhtautuminen lisääntymiseen? Minullako?
        Vai onko se jollain toisella tälle palstalle kirjoittavalla?

        Vittuako ne tänne tunkevat lapsetonta elämäänsä?
        Jokaisella on oikeus valita joten valitkoon, ei valittamista. Suurin osa taitaa olla näennäisesti valinnut lapsettomuuden ja hyväksyvät sen mutta samalla toitottavat kuinka he ovat itse, siis itse valinneet sen lapsettomuuden. Paska puhetta. Jokainen rakastunut, siis palavasti rakastunut haluaisi yhteisen rakkauden hedelmän mutta... plääsh..kun ei tule, ei voi, ei pysty.

        AsianVierestä

        Väitteesi lapsettomuuden valinneista naisista ovat ainakin minun kohdallani epätosia, etkä löydä niille tukea mistään aikaisemmin kirjoittamastani.

        Kannatan valinnanvapautta ja jokaisen oikeutta päättää sekä kehostaan että muustakin elämästään. Kannatan siis sekä vapautta lisääntyä että olla lisääntymättä. Se ei tarkoita, että suhtautuisin negatiivisesti lisääntymiseen. En edes oikeastaan ymmärrä, miten päädyit siihen johtopäätökseen.

        Vapaaehtoisesti lapsettomat naiset joutuvat usein kokemaan sen, ettei heidän valintaansa uskota aidoksi valinnaksi. Sinäkään et usko, että joku nainen voisi oikeasti haluta elää ilman lapsia. Ei se minua enää haittaa: minä elän onnellista elämää, eikä minulla ole tarvetta vähätellä muiden valintoja. Myös tuo on tuttua vapaaehtoisesti lapsettomille, että heidän rakkautensa määrää miestään kohtaan kyseenalaistetaan, elleivät he halua lapsia. Mutta onneksi on olemassa miehiäkin, jotka eivät halua kumppanikseen muita kuin vapaaehtoisesti lapsettomia.

        En ole tunkemassa elämäntyyliäni kenellekään. Tarkoitukseni on avata pienimuotoista keskustelua. Vapaaehtoisesti lapsettomien naisten määrä kasvaa rajua vauhtia. Luulen, ettei lapseton elämä ole muutaman kymmenen vuoden kuluttua enää edes mikään puheenaihe. Ei se nytkään ole isommissa kaupungeissa eikä niiden keskuudessa, jotka muillakin tavoin elävät itsensä näköistä elämää, joko lastensa kanssa tai ilman.

        Jostain syystä moni tällä palstalla kirjoitteleva (mies?) ajattelee, että heillä on oikeus vähintään syyllistää naisia näiden valinnoista ja ehkä ehdottaa keinoja, joilla valtio voisi pakottaa naiset lisääntymään. Kannustimia valtio voi asettaa, mutta ei pakkoa.

        Kielenkäyttösi on asiatonta enkä enää halua keskustella kanssasi, ellet lopeta voimasanojen käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi jos nainen voi pakottaa miehen lisääntymään niin mikä käänteinen psykologia tässä aloituksessa taas on?

        AsianVierestä

        Kukaan nainen ei voi pakottaa miestä lisääntymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteesi lapsettomuuden valinneista naisista ovat ainakin minun kohdallani epätosia, etkä löydä niille tukea mistään aikaisemmin kirjoittamastani.

        Kannatan valinnanvapautta ja jokaisen oikeutta päättää sekä kehostaan että muustakin elämästään. Kannatan siis sekä vapautta lisääntyä että olla lisääntymättä. Se ei tarkoita, että suhtautuisin negatiivisesti lisääntymiseen. En edes oikeastaan ymmärrä, miten päädyit siihen johtopäätökseen.

        Vapaaehtoisesti lapsettomat naiset joutuvat usein kokemaan sen, ettei heidän valintaansa uskota aidoksi valinnaksi. Sinäkään et usko, että joku nainen voisi oikeasti haluta elää ilman lapsia. Ei se minua enää haittaa: minä elän onnellista elämää, eikä minulla ole tarvetta vähätellä muiden valintoja. Myös tuo on tuttua vapaaehtoisesti lapsettomille, että heidän rakkautensa määrää miestään kohtaan kyseenalaistetaan, elleivät he halua lapsia. Mutta onneksi on olemassa miehiäkin, jotka eivät halua kumppanikseen muita kuin vapaaehtoisesti lapsettomia.

        En ole tunkemassa elämäntyyliäni kenellekään. Tarkoitukseni on avata pienimuotoista keskustelua. Vapaaehtoisesti lapsettomien naisten määrä kasvaa rajua vauhtia. Luulen, ettei lapseton elämä ole muutaman kymmenen vuoden kuluttua enää edes mikään puheenaihe. Ei se nytkään ole isommissa kaupungeissa eikä niiden keskuudessa, jotka muillakin tavoin elävät itsensä näköistä elämää, joko lastensa kanssa tai ilman.

        Jostain syystä moni tällä palstalla kirjoitteleva (mies?) ajattelee, että heillä on oikeus vähintään syyllistää naisia näiden valinnoista ja ehkä ehdottaa keinoja, joilla valtio voisi pakottaa naiset lisääntymään. Kannustimia valtio voi asettaa, mutta ei pakkoa.

        Kielenkäyttösi on asiatonta enkä enää halua keskustella kanssasi, ellet lopeta voimasanojen käyttöä.

        Ei siitä kai ole kysymys kuka valitsee ja mitä, elämä ja tunteet valitsevat ja kehomme ottaa vastaan tai ei ota. Tilanne, elämä ja mahdollisuus. Aivoitukset kulkevat eri polkujaan. Kun olet oikeasti rakastunut ja menet sänkyyn sen rakastamasi ihmisen kanssa niin en ole ajatellut koko asiaa, lisäännynkö vai en. Ehkä sinä teet niin? Rakastat mutta et voi antaa yhteistä rakkauden osoitusta? Jos noin, mahdollisuutesi miesmarkkinoilla kaventuu merkittävästi koska ne miehen ovat loppujen lopuksi aika harvassa jotka katsovat syntyneensä vain elämään se oman lyhyen elämän. Eihän meidän elämällä ole oikeasti merkitystä...

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan nainen ei voi pakottaa miestä lisääntymään.

        Samalla tavalla mitä mies voisi pakottaa naisen, vittuako illität?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavalla mitä mies voisi pakottaa naisen, vittuako illität?

        AsianVierestä

        Suomessa kukaan ei voi pakottaa toista yhdyntään ilman että sillä on rikosoikeudellisia seuraamuksia. Sukupuolesta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa kukaan ei voi pakottaa toista yhdyntään ilman että sillä on rikosoikeudellisia seuraamuksia. Sukupuolesta riippumatta.

        Siis teoreettisia seuraamuksia, todellisuus taas on eri juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa kukaan ei voi pakottaa toista yhdyntään ilman että sillä on rikosoikeudellisia seuraamuksia. Sukupuolesta riippumatta.

        Helevetin yksinkertaista ajattelua ilman parisuhteen tuottaman tilannekuvan järkeistämistä. Tietysti nainen omalla käyttäytymisellään voi vaikuttaa mieheen, haluan lapsen ja jos nainen niin haluaa nainen löytää kyllä keinoja ilman rikosoikeudellisia vastuunottamisia:) Tunne-elämä nääs...

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helevetin yksinkertaista ajattelua ilman parisuhteen tuottaman tilannekuvan järkeistämistä. Tietysti nainen omalla käyttäytymisellään voi vaikuttaa mieheen, haluan lapsen ja jos nainen niin haluaa nainen löytää kyllä keinoja ilman rikosoikeudellisia vastuunottamisia:) Tunne-elämä nääs...

        AsianVierestä

        En halua nyt olla ilkeä, mutta miksi syytät asiasta naista? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua nyt olla ilkeä, mutta miksi syytät asiasta naista? ;)

        Voi mieskin tehdö noin mutta kirjoitin viestini asiayhteyteen missä miehiä syytetään aihepiiriin liittyvistä painostuksista mutta taitaa painostaja olla yleisesti 38 vuotias nainen...tik tak tik tak....

        AsianVierestä


      • Oikeesti ?ottaisitko poskiesi väliin🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mieskin tehdö noin mutta kirjoitin viestini asiayhteyteen missä miehiä syytetään aihepiiriin liittyvistä painostuksista mutta taitaa painostaja olla yleisesti 38 vuotias nainen...tik tak tik tak....

        AsianVierestä

        Samalla tavalla kuin nainen voi valita olla lisääntymättä hän saa myös haluta olla äiti. Voi jopa olla yleisempää, että nainen haluaa lasta enemmän kuin mies, koska äitiys liitetään naiseuteen niin vahvasti. En osaa sanoa. Jos näin on, lasta vähemmän haluava joko suostuu vanhemmaksi tai lähtee suhteesta.

        Kaikenlainen painostus parisuhteessa on minun mielestäni merkki epäterveestä suhteesta. En harrasta sitä itse enkä suostu painostettavaksi.


    • Anonyymi

      Kova kaveri kun pystyi pakottamaan Eevan mutta ehkä Eeva halutessaan voisi puolustautua?
      https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000006632621.html

      Tiesittekö muuten että on olemassa naisia jotka olisivat valmiita maksamaan 20 000 euroa siitä että saisivat lapsen?

      Kohtuutta tällaiseen aloitukseen, kiitos.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Onnea Eevalle. 😊

        Niin kerropa vielä että millä tavalla vapaaehtoisesti lapsettoman naisen valinnat vaikuttavat niihin naisiin, jotka haluaisivat lapsen mutta eivät saa? Se on valtava surun aihe monelle naiselle. Olen itse onneksi sellaiselta surulta säästynyt, mutta toivotan jaksamista kaikille, jotka sen surun kanssa painivat.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea Eevalle. 😊

        Niin kerropa vielä että millä tavalla vapaaehtoisesti lapsettoman naisen valinnat vaikuttavat niihin naisiin, jotka haluaisivat lapsen mutta eivät saa? Se on valtava surun aihe monelle naiselle. Olen itse onneksi sellaiselta surulta säästynyt, mutta toivotan jaksamista kaikille, jotka sen surun kanssa painivat.

        Ap

        Sinun valinta jos et halua, moni nainen saa lapsen jos panostaa tutkimuksiin ja keinohedelmöityksiin aikaa ja rahaa. Suomessa aika huono prosentti mutta kannattaa mennä klinikoihin joissa prosentti lähentelee 70 %, Suomessa 20 - 25% hoitotoimenpiteistä ?

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Sillä välin usein nämä samat tyypit ei sitten tykkää jos esim. lesbo pari haluaa synnytyksen kautta lapsen itselleen. Koska homous ei kelpaa. Monet saman parin pariskunnista olisivat myös valmiita adoptoimaan lapsia esim. pois noista aina ihan täysistä lastenkodeista yms. täällä Suomessa. Mutta sekään ei käy, muutenkin Suomessa usein saa olla vain sijaisperhe eiikä adoptouida kunnolla, vaan mieluummin jätetään ne lapset sinne lastenkoteihin pahoinpideltäväksi niin yksityisyritykset saa rahaa ja mitkään homot ei ikinä saa lapsia.

      Mieluummin samaa sukupuolta oleva pari jotka on valmiita tekemään paljon asioita sen eteen, että voivat saada lapsen - kuin joku suomalainen urpo joka lisääntyy vain siksi kun niin pitää tehdä, täyttäen lastenkoteja lisää kun ei sitten kiinnostakaan sen lapsen elämä.
      Meillä on jo tarpeeksi traumatisoitunutta kansaa sen takia kun vanhemmat on vain menneet normaali käytännön mukaan, hoitamatta omia ongelmiaan, esim. alkoholismia ensin. Osa syy tietenkin voi olla heille se, että lapsilla saa Suomessa rahaa helposti. Lapsilisillä voi ihan hyvin ostaa lisää kaljaa ja lastensuojelu auttaa lisää, jos rahat ei riitä viinaan lisäksi.

      • Anonyymi

        Hmm...lapsen kyllä saa jos sen haluaa. Keinoja on monia, mutta tavoitteen saavuttamiseksi ei kannata olla kyyninen vaan tehdä se minkä lopputulos vaatii. Toisten ihmisten morkkaaminen ei tuo lähemmäs sitä omaa tavoitetta koska sillä ei ole mitään merkitystä. Tulee mieleen vain lapsikade, ne jotka ovat idiootteja lisääntyvät mutta sinä joka ei ole ei lisäänny...tai voi edes adoptoida?
        Keskity olennaiseen ja tee unelmistasi totta, älä katso omassa elämässäsi miten muut elävät oikein tai väärin.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Olen myös ymmärtänyt, ettei huoltajan sukupuoli ole ratkaisevaa lapsen hyvinvoinnin kannalta. Huolenpidon määrä ja laatu ovat tärkeämpiä.


    • Anonyymi

      Vaikka pidän lapsista, en halua omia. En myöskään halunnut naista, jolla jo olisi lapsia tai joka vielä niitä tahtoisi. Se olisi ollut myös sen lapsista haaveilevan naisen rajallisen lisääntymisajan tuhlausta tapailla minua tietäen, etten muuta mieltäni.

      Ajattelin joskus että voi olla haaste löytää "lisääntymisikäinen" nainen vierelle, mutta itseasiassa VeLa-naisia olikin yllätyksekseni runsaasti. Osalla toki sellainen "en ole varma haluanko"-meininki, mutta aika monella jyrkkä "ei"-kanta asiaan.

      Moitittavan moni katsoo oikeudekseen huomautella vaimolleni, että hänen "synnytysikänsä" on rajallinen. Minulle vastaavia kommentteja ei kukaan heitä. Vaimo ei ole moksiskaan, sanoo että on kuunnellut koko ikänsä moisia "kyllä sun mieli vielä muuttuu"-heittoja.

      Itseä korpeaa että vapaaehtoisesti lapsettomille on muka ookoo jankuttaa, että "kyllä teidänkin pitäisi lisääntyä niin ei tule yksinäinen vanhuus". Omituinen olettamus että lapsettomilla vanhuksilla ei olisi riittävästi seuraa puolisosta, ystävistä ja sukulaista.

      • Anonyymi

        En väitä mitään mutta en ole kokenut vielä parisuhdetta jossa ehkäisyä käyttämättä ei olisi syntynyt lasta kahdessa vuodessa. Tuntuisi omituiselta käyttää kondomia oman rakkaan kanssa 30 vuotta....vain koska miksi...

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väitä mitään mutta en ole kokenut vielä parisuhdetta jossa ehkäisyä käyttämättä ei olisi syntynyt lasta kahdessa vuodessa. Tuntuisi omituiselta käyttää kondomia oman rakkaan kanssa 30 vuotta....vain koska miksi...

        AsianVierestä

        Ja jos...joku sanoo et pitää käyttää niin luoja olisi varmasti ollut niin viisas et olisi luonnut miehelle kondominahkan joka uusiutuu joka aktin jälkeen...onko luoja ollut siis tyhmä vai olemmeko me ihmiset tyhmiä. Elämän tarkoitus taitaa olla hukassa ihmiskunnalla, eläimet vielä ymmärtävät jotain:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Juu, vapaaehtoisesti lapsettomiin naisiin suhtaudutaan eri tavoin kuin vastaavanlaisiin miehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos...joku sanoo et pitää käyttää niin luoja olisi varmasti ollut niin viisas et olisi luonnut miehelle kondominahkan joka uusiutuu joka aktin jälkeen...onko luoja ollut siis tyhmä vai olemmeko me ihmiset tyhmiä. Elämän tarkoitus taitaa olla hukassa ihmiskunnalla, eläimet vielä ymmärtävät jotain:)

        AsianVierestä

        Ai kamala noita kommenttejasi.🤭😄sinustakin tulee papparainen.jokupvä ei siihen ni kaua mene😁ei enä tykki tykitä😁iha sama mikä naikkonen sulle pyllistelee nii ööö ei mitää värähdystä missää. Perit sitte kynämiehen paikan kun hän kupsahtaa. Aina tietty voit siittiöitä luovuttaa ja säilöä jos lisääntyminen sulle nuin tärkeää on ja jos ne on elinkelpoisia🤭tiä vaikka jos nyt olisit jo tuhkamuna.🙈🦋 ai ihanaa..naurattaaaa.hihi🙈


      • Anonyymi

        Joo.. Noita milloin tulee lapsia ja synnytysikä kommenttit alkaa reilusti alaikäisenä ja kun huomauttaa asiasta niin ei ketään edes hävetä. 12-13 vuotiaasta lähtien on ihan vieraille tytöille normaalia ja ok sanoa tuollaista, ihan kun se kuuluisi sinulle. Lapsena vain paksuksi, että saadaan lisää lapsia. Sekään ei kelpaa jos vanhemmiten sanoo, että ei pysty saamaan lapsia (koska ei koskaan kuunnella kun sanot, ettet halua lapsia).
        Empatia ei kestä senkään vertaa, että varmistettaisiin, ettei kyseessä ole esim. rajut syöpähoidot tai paha onnettomuus. Vaan nykyään aletaan sanomaan, että lääkärissä on niin hyvät hoidot, tulet varmasti raskaaksi.

        Yksi mitä huudetaan, että olet itsekäs kun et tee lasta. Ja tasan just biologista lasta, eikä se adoptointikaan kelpaa tilalle, mutta voi otta adoptio lapsen biologisen seuraksi.
        Mitä..? Synnyttikö nämä henkilöt aivonsa samalla ponnistuksella ulos lapsen kanssa? Miten ne tuollaiseen logikkaan pääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väitä mitään mutta en ole kokenut vielä parisuhdetta jossa ehkäisyä käyttämättä ei olisi syntynyt lasta kahdessa vuodessa. Tuntuisi omituiselta käyttää kondomia oman rakkaan kanssa 30 vuotta....vain koska miksi...

        AsianVierestä

        Lapsia haluamaton mies voi steriloida itsensä, sitten saa panna paukuttaa vailla huolta. Kondomi ei ole ainoa olemassaoleva ehkäisykeino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.. Noita milloin tulee lapsia ja synnytysikä kommenttit alkaa reilusti alaikäisenä ja kun huomauttaa asiasta niin ei ketään edes hävetä. 12-13 vuotiaasta lähtien on ihan vieraille tytöille normaalia ja ok sanoa tuollaista, ihan kun se kuuluisi sinulle. Lapsena vain paksuksi, että saadaan lisää lapsia. Sekään ei kelpaa jos vanhemmiten sanoo, että ei pysty saamaan lapsia (koska ei koskaan kuunnella kun sanot, ettet halua lapsia).
        Empatia ei kestä senkään vertaa, että varmistettaisiin, ettei kyseessä ole esim. rajut syöpähoidot tai paha onnettomuus. Vaan nykyään aletaan sanomaan, että lääkärissä on niin hyvät hoidot, tulet varmasti raskaaksi.

        Yksi mitä huudetaan, että olet itsekäs kun et tee lasta. Ja tasan just biologista lasta, eikä se adoptointikaan kelpaa tilalle, mutta voi otta adoptio lapsen biologisen seuraksi.
        Mitä..? Synnyttikö nämä henkilöt aivonsa samalla ponnistuksella ulos lapsen kanssa? Miten ne tuollaiseen logikkaan pääsi?

        En ole kuullut että vapaaehtoisesti lapsettomille miehille vinguttaisiin tuota "olet itsekäs kun et tee lasta"-mantraa. Sekin tuntuu olevan varattuna vain kohdullisille yksilöille.


    • Anonyymi

      Ei vielä toistaiseksi, mutta tällä menolla Suomesta tulee muslimimaa parinkymmenen vuoden päästä ja sen jälkeen naisilta ei enää kysellä mitään mitä he haluaisivat, vaan sanotaan mitä he tekevät.

      • Anonyymi

        Pah.menee toisinpäin.miehiltä ei kysellä. Ne tekee niinkuin nainen sanoo. Siis käskee.🤭🦋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pah.menee toisinpäin.miehiltä ei kysellä. Ne tekee niinkuin nainen sanoo. Siis käskee.🤭🦋

        Kun siirrytään puhtaaseen Islamiin, naisilta ei enää kysellä mitään, ja siihenhän täällä ollaan menoassa


      • Anonyymi

        Suomesta tulee ISISin kalifaatti muutamassa vuosikymmenessä


      • Anonyymi

        Kaksi kysymystä:

        Miten itse suhtaudut ehdottamaasi skenaarioon?

        Entä luuletko että prosessi olisi niin nopea, etteivät suomalaiset naiset ehtisi muuttaa muihin kulttuureihin, jos olot käyvät epämukaviksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi kysymystä:

        Miten itse suhtaudut ehdottamaasi skenaarioon?

        Entä luuletko että prosessi olisi niin nopea, etteivät suomalaiset naiset ehtisi muuttaa muihin kulttuureihin, jos olot käyvät epämukaviksi?

        Ei ole enää mitään paikkaa mihin muuttaa, koko eurooppa muuttuu islamilaiseksi hyvin pian

        Naisista tulee omaisuutta ja kauppatavaraa samoin kuin muualla islamilaisessa maailmassa

        Ainut pakopaikka lienee Japani tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi kysymystä:

        Miten itse suhtaudut ehdottamaasi skenaarioon?

        Entä luuletko että prosessi olisi niin nopea, etteivät suomalaiset naiset ehtisi muuttaa muihin kulttuureihin, jos olot käyvät epämukaviksi?

        Suurin osa suomalaisista naisista ei edes halua paeta, vaan tyttyvät kohtaloonsa, useathan jo nyt naivat islamilaisia miehiä. Nythän se on vielä vapaata, mutta kohta ei kun islam vahvistuu ja mullahit ottavat täyden vallan.

        Vielä huonommin käy seksuaalivähemmistöille, jotka islamilaisessa suomessa tullaan luultavasti terminoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa suomalaisista naisista ei edes halua paeta, vaan tyttyvät kohtaloonsa, useathan jo nyt naivat islamilaisia miehiä. Nythän se on vielä vapaata, mutta kohta ei kun islam vahvistuu ja mullahit ottavat täyden vallan.

        Vielä huonommin käy seksuaalivähemmistöille, jotka islamilaisessa suomessa tullaan luultavasti terminoimaan.

        Niille, jotka haluavat vapaaehtoisesti luovuttaa vapautensa, täytyy sallia se. En vihjaa, että se tapahtuisi aina tai pelkästään avioliitossa muslimin kanssa.

        En ole ainoa vapauden kannattaja. Yleensä jos jossain maassa on ikävät oltavat, osa lähtee muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää mitään paikkaa mihin muuttaa, koko eurooppa muuttuu islamilaiseksi hyvin pian

        Naisista tulee omaisuutta ja kauppatavaraa samoin kuin muualla islamilaisessa maailmassa

        Ainut pakopaikka lienee Japani tms

        Jos niin käy, se ei taida enää koskettaa minua. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa suomalaisista naisista ei edes halua paeta, vaan tyttyvät kohtaloonsa, useathan jo nyt naivat islamilaisia miehiä. Nythän se on vielä vapaata, mutta kohta ei kun islam vahvistuu ja mullahit ottavat täyden vallan.

        Vielä huonommin käy seksuaalivähemmistöille, jotka islamilaisessa suomessa tullaan luultavasti terminoimaan.

        Tohitko etsiä näytille nuo tilastot joista selviää että MONI suomalainen nainen hyppäisi avioon islaminuskoisten miesten kanssa?


    • Anonyymi

      Maailmassa on liikaa porukkaa. Ei ehkä Suomessa muualla kuin pääkaupunkiseudulla mutta koko maapallon kannalta on jo aivan liikaa porukkaa.

    • Anonyymi

      Riemutaan mudassa pyörien kuin valtakunnan pääkomentaja sekä sauli iloiten häinm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      95
      1769
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1342
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      827
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      793
    Aihe